2 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben exact hetzelfde gehad bij ons 1ste kindje. Na weken van bang afwachten ( in totaal +/- 12 weken) hebben wij het verlossende nieuws gekregen na alle onderzoeken en extra echo's en controlles dat alles in orde is/was met ons dochtertje. Ondertussen loopt hier een energieke en gezonde peuter van 21 maanden rond. Ik wens jullie nog heel veel sterkte en hoop echt waar dat ook voor jullie alles in orde komt.

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook meegemaakt, bij de echo van 9 weken helaas ook een verdikte nekplooi, een hoop onzekerheid en spanningen gehad, bij ons was de kans op noonan syndroom 50% omdat mij partner dit ook heeft. Hebben toen later met 14 weken een vlokkentest afgenomen en hier kwam uit dat het inderdaad noonan syndroom was.. we hebben heel veel uitgebreide echo's en onderzoeken gehad tijdens de zwangerschap, en een hoop onzekerheid. De meest vreselijke vragen zijn ons gesteld in het ziekenhuis.. maar niemand die dit kindje van ons af zou pakken.. nu hebben we een ontzettend vrolijk kindje van bijna 2 jaar, brabbelt lekker veel, en gaat goed mee met zn ontwikkeling. Hij heeft helaas wel een vernauwing van de hartklep waar hij ook aan geopereerd is, dat gaat nu gelukkig heel erg goed. Hopelijk zijn de echo's allemaal goed en trekt de verdikte nekplooi weg, als je nog vragen heb kan je me altijd een bericht sturen❤️