Vergeetachtig?!

Desteney
10 dagen geleden
Volgen
Ik ging vandaag boodschappen doen voor de hele week zoals altijd. En raarste overkwam, me normaal ben ik binnen een half uur bij 2 winkels geweest en heb ik alles. Vandaag eerst naar de Aldi dit ging nog redelijk ik zag daar gevulde pasta en dacht daar heb ik zin in de rest van de artikelen voor het gerecht zou ik wel halen bij de Lidl. Bij de Lidl heb ik 4 a 5 rondes gemaakt. Dan stond ik bijna in de rij vergat ik de kip. Vervolgens vergat ik de kwark en de pizza. Vervolgens nog weer wat dus kon ik weer de hele winkel door. En toen stond ik bij de kassa en de vrouw achter me legde pennen (pasta) op de band. En ik dacht “nee dit meen je niet, heb ik alles gehaald voor de pasta en dan vergeet ik de pasta, hoe dan? Waarom nu, vandaag? en waarom vergeet ik zo veel? Welke soort pasta hoorde eigenlijk bij het gerecht? ik wist even niet meer! Vervolgens wou ik mijn man appen dat ik de pasta was vergeten en toen zat ik in de auto en zag ik de gevulde pasta van de Aldi liggen en voelde me zo dom. Wie overkomt dit nog meer? Ene moment weet je het en vervolgens ben je alles kwijt.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
DaniëlleS
10 dagen geleden
Is mij ook wel eens gebeurt voor m'n zwangerschap. Ik gebruik de app Wunderlist. Het is een soort boodschappenlijstje, maar dan digitaal. Misschien helpt het jou ook wel. Ik heb een collega die ook zwanger was en veel vergat. Dus ik denk dat je echt niet de enige bent
  • Rapporteren
Sab1987
10 dagen geleden
Yep, hier ook. Ben 6 weken maar ik verbaas me erover hoeveel ik vergeet de laatste weken. Kom niet op woorden, vergeet zelfs of ik überhaupt m'n vitaminen + folium heb geslikt. Dus dat schrijf ik nu maar op.
  • Rapporteren
Laum02
10 dagen geleden
Haha herkenbaar! Ik loop sinds mijn eerste zwangerschap al doelloos door de supermarkt heen als ik geen lijstje maak.. Is ook nooit meer over gegaan😂 Ik kan ook geen keuzes maken in wat ik wil eten ofzo... Terwijl ik eerder heel duidelijk wist waar ik zin in had😅
  • Rapporteren
Desteney
10 dagen geleden
Reactie op Laum02
Haha herkenbaar! Ik loop sinds mijn eerste zwangerschap al doelloos door de supermarkt heen als ik geen lijstje maak.. Is ook nooit meer over gegaan😂 Ik kan ook geen keuzes maken in wat ik wil eten ofzo... Terwijl ik eerder heel duidelijk wist waar ik zin in had😅
Meen je serieus dat het kan dat het niet over gaat? Voel me nu al zo hulpeloos 😅 mijn man lachte zich kapot.
  • Rapporteren
Laum02
10 dagen geleden
Reactie op Desteney
Meen je serieus dat het kan dat het niet over gaat? Voel me nu al zo hulpeloos 😅 mijn man lachte zich kapot.
Hahaha nou bij mij niet, mijn moeder had precies hetzelfde🙈 maar ik denk dat wij extreme gevallen zijn hoor! 😂 Ik had wel het gevoel dat het na 3 jaar weer iets beter leek te gaan. En toen werd ik dus weer zwanger.... 😂
  • Rapporteren
Miertje08
10 dagen geleden
Nee je bent niet de enige ik heb er ook met momenten last van dat verdwaasd in de supermarkt herken ik wel 🙈 nooit meer zonder lijstje op pad.... Als ik het weer niet vergeet in mn tas te doen :)
  • Rapporteren
Sannecl92
9 dagen geleden
Herkenbaar! Ik moest gisteren naar de vk maar was daar een uur te vroeg én zat op de verkeerde locatie. Vriendlief kon er gelukkig om lachen. 😅
  • Rapporteren