18 Reacties

2 jaar geleden

Nu al? 😅 gelukkig duurt het nog ff. Nog totaal niet mee bezig

2 jaar geleden

Ik zit ook al te denken😅

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Ow.... ik heb haar traktatie bijna klaar😬🤭... Maar wat wij haar geven..🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

2 jaar geleden

Sophie krijgt een ikea keukentje van mijn ouders en zus. En van ons een poppen wagen/bedje etc. Wij hebben een heerlijk poppen meisje dus het was erg makkelijk om wat te verzinnen. Voor de rest nog geen idee trouwens

2 jaar geleden

Het keukentje van de Zara krijgt ze van ons. De bijpassende koelkast van m'n moeder.😂❤️

2 jaar geleden

Hier een enorme Bumba fan, dus ben aan het denken om kaartjes te kopen voor de show 'Bumbina komt spelen'. Moet er wel bij zeggen dat ze jarig is op pakjesavond dus sowieso al cadeautjes krijgt en haar broertje wordt 30 dagen later ook 1 jaar dus er komt sowieso al speelgoed genoeg bij in die periode 😅

2 jaar geleden

Mijn ouders zij wel zo fanatiek die hebben het cadeau al een tijdje in huis. Pelle krijgt een speelgoed werkbank met bijpassend gereedschap hahah denk dat hij het helemaal geweldig gaat vinden. Wat wij zelf gaan geven weet ik nog niet. Idee die ooit al eens langs gekomen zijn... Een driewieler, een watertafel (oke kan die dan niks mee maarja wel leuk voor de zomer), een speeltent en verder nog geen idee. Eerst in oktober bevallen van zijn zusje haha dus daar ben ik meer mee bezig

2 jaar geleden

Speelgoed keukentje van de Ikea en die verf ik dan zelf een leuke kleur en wrap ik het aanrecht blad! Vorig jaar heeft hij zo ontzettend veel speelgoed gekregen dat ik nog 6 ongeopende dozen met Toet Toet banen op zolder heb staan dus die geven we mooi met Sinterklaas 🤣

2 jaar geleden

Van ons krijgt ze een pikler driehoek met glijbaan. En voor de rest heb ik wat spelletjes op haar lijstje staan

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Speelgoed keukentje van de Ikea en die verf ik dan zelf een leuke kleur en ...
Dat vind ik dus ook een probleem, hij is van 6 december en dan sinterklaas, verjaardag en met mijn familie ook nog kerst. De hoeveelheid cadeaus die hij krijgt vind Ik belachelijk. En dan was hij vorig jaar ook nog het enige kleinkind dus extra verwend. Maar van ons krijgt hij dit jaar een werkbank, helemaal zijn ding om met moertjes en boutjes te friemelen en het liefst met alles papa na doen. In de winkel kregen we hem er al niet meer bij weg.

2 jaar geleden

Onze zoon heeft van de week zijn verjaardagskado gehad (ook al is die pas in november jarig). Hij heeft een speelhuisje gekregen in de tuin. We hebben hem nu gegeven zodat hij daar nu plezier van heeft in november is het natuurlijk minder buitenspeel weer. Overigens genoeg kados in de laatste weken: jarig, hij wordt grote broer en zal dan ook nog wel wat krijgen, sinterklaas, kerst....

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Dat vind ik dus ook een probleem, hij is van 6 december en dan sinterklaas, ...
Wij hebben met de familie een 4 cadeautjes regel ingevoerd voor Sinterklaas en/of kerst. Ieder huishouden mag dus maximaal 4 cadeautjes voor de kids kopen dat zijn er dan 12. Maar daarvan ook nog een afspraak gemaakt dat er 1 ding van het wensenlijsten, 1 praktisch cadeau (bijvoorbeeld etui of broodtrommel), 1 ding van kleding, en 1 cadeau wat op gaat dus iets te eten of douchegel ofzo. Hiermee voorkomen we in elk geval een enorme bult aan speelgoed.

2 jaar geleden

Ik overweeg een wobbel, maar geen idee of hij er iets mee kan… vorig jaar heeft hij een pikkler driehoek en glijbaan gekregen, keukentje en water tafel heeft hij zonder aanleiding gekregen… ja, we maken het ons zelf wel moeilijk (beide zijn wel echte hits bij hem)

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik overweeg een wobbel, maar geen idee of hij er iets mee kan… vorig jaar h ...
Hier is de wobbel een hit! Wel met zo'n matje er op. Ze ligt er in en kijkt tv, ze hobbelt er op, ze gebruikt het als brug etcccc!

2 jaar geleden

Wij gaan in het najaar bezig met de tuin dus denk iets van speelhuisje, trampoline. Ook komt er kippen hok en ren. En mijn man geeft haar 2 konijnen omdat hij dat zelf leuk vind🤣 ze is een echte dierenvriend ze zal her vast leuk vinden maar zelf voor zorgen word um nu nog niet. Verder is ze hier gek van playmobiel. Ze is (nog) geen poppen kind. Wat wel handig is een online lijstje maken. Een link die je aan je familie kunt door sturen zo krijgt ze niks het zelfde maar ze kunnen toch zelf kiezen wat ze leuk vinden om te geven.

2 jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Wij gaan in het najaar bezig met de tuin dus denk iets van speelhuisje, tra ...
Tenzij je schoonouders niet afstrepen 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ mijn zoontje heeft vorig jaar twee Duplo sets dubbel gehad omdat mijn schoonouders niet afgestreept hadden

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik overweeg een wobbel, maar geen idee of hij er iets mee kan… vorig jaar h ...
Wobbel hebben wij ook al heel lang staan. Vindt ie heel leuk. Ook om zn autootjes van af te laten rijden.