11 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou overleggen met het cb. Mijn zoontje is constant verkouden dus ik zit een beetje met hetzelfde. Hij heeft volgende week woensdag de 2de vaccinatie.
5 jaar geleden
Hier mogen ze niet naar het CB komen met klachten. Dus ik zou even bellen
5 jaar geleden
Hmm... toch verschil in beleid van andere CB’s, ik heb inderdaad gebeld, maar we zijn absoluut niet welkom bij hoesten en verkoudheid. Tjah.. begrijpelijk alleen op dit moment is die verkoudheid soort van chronisch 🤧🙈
5 jaar geleden
ik zou het niet doen. Haar afweersysteem is nu aan het vechten tegen de verkoudheid en als je dan de vaccinatie geeft moet haar lichaam daar ook tegen gaan vechten wat ervoor kan zorgen dat ze er extra veel last van krijgt
5 jaar geleden
Onze dochter was vorige keer erg verkouden en wat benauwd toen ze gevaccineerd moest worden. Ik had controle bij de arts. Ik heb het haar laten beoordelen en ze mocht gewoon geprikt worden. Ik heb haar dus gewoon laten vaccineren. Ze heeft er niet echt meer last van gehad dan anders het geval zou zijn (lichte verhoging in de avond en zere beentjes van het prikken. De dag erna was alles over)
5 jaar geleden
Mijn dochtertje was ook erg verkouden en wij mochten niet komen. (Ergens vond ik dat niet erg) Afspraak is verzet met bijna 4 weken... Dan is ze bijna 6 maanden.
Lijkt mij ook dat haar afweersysteem dan meer moet werken als ze ook nog verkouden is en de vaccinatie krijgt. Misschien word ze dan zieker? Geen idee, zomaar een gedachte.
Succes met de prikjes!