11 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou overleggen met het cb. Mijn zoontje is constant verkouden dus ik zit een beetje met hetzelfde. Hij heeft volgende week woensdag de 2de vaccinatie.

5 jaar geleden

Hier mogen ze niet naar het CB komen met klachten. Dus ik zou even bellen

5 jaar geleden

Ik heb het vorige week wel gedaan. Maar oh wat is ze ja die prikjes ziek geworden. Ze begint nu eindelijk weer een beetje te lachen

5 jaar geleden

Ons consultatiebureau zei dat ze maar 2 redenen hebben om niet de vaccinatie te zetten: - koorts bij het kind - als de ouders het niet willen

5 jaar geleden

Hmm... toch verschil in beleid van andere CB’s, ik heb inderdaad gebeld, maar we zijn absoluut niet welkom bij hoesten en verkoudheid. Tjah.. begrijpelijk alleen op dit moment is die verkoudheid soort van chronisch 🤧🙈

5 jaar geleden

ik zou het niet doen. Haar afweersysteem is nu aan het vechten tegen de verkoudheid en als je dan de vaccinatie geeft moet haar lichaam daar ook tegen gaan vechten wat ervoor kan zorgen dat ze er extra veel last van krijgt

5 jaar geleden

Mijn zoontje was ook verkouden en heb toen overlegd met het consultatiebureau en wij mochten gewoon komen. Moet er wel bij zeggen dat hij dit keer wel 2 dagen ziek is geweest en bij de eerste prikken niet.

5 jaar geleden

Onze dochter was vorige keer erg verkouden en wat benauwd toen ze gevaccineerd moest worden. Ik had controle bij de arts. Ik heb het haar laten beoordelen en ze mocht gewoon geprikt worden. Ik heb haar dus gewoon laten vaccineren. Ze heeft er niet echt meer last van gehad dan anders het geval zou zijn (lichte verhoging in de avond en zere beentjes van het prikken. De dag erna was alles over)

5 jaar geleden

Zou het niet doen. Hier na de laatste prik dktp koorts. Daarna snot en wat hoesten. Nu nog steeds niet fit. En hij zou begin mei weer een prik moeten. Die gaan we dus nu niet doen.

5 jaar geleden

Wij mochten niet komen vanwege verhoging/koorts en verkoudheid. Bij ons is het verzet.

5 jaar geleden

Mijn dochtertje was ook erg verkouden en wij mochten niet komen. (Ergens vond ik dat niet erg) Afspraak is verzet met bijna 4 weken... Dan is ze bijna 6 maanden. Lijkt mij ook dat haar afweersysteem dan meer moet werken als ze ook nog verkouden is en de vaccinatie krijgt. Misschien word ze dan zieker? Geen idee, zomaar een gedachte. Succes met de prikjes!