163 Reacties

3 jaar geleden

Met de herfstvakantie. Vreemd dat jij nog voor de groep staat. Ik sta niet voor de groep en houd het nog prima vol. Ik wou 4 weken van te voren maar de herfstvakantie zit er tussen. Dus heerlijk 5 weken van te voren 🥳

3 jaar geleden

Ik zou goed kijken naar het formulier want je moet dan ook "eerder" terug.

3 jaar geleden

Ahh heerlijk! Woon je ook in het noorden? Dus over 2 weken verlof? Ik hield het tot vorige week ook prima vol, nergens last van! Maar ineens kreeg ik steeds meer kwaaltjes door slaapgebrek, dus besloten om eerder te stoppen. 😊

3 jaar geleden

Ik wil graag 4 weken van te voren! Even kijken als ik het volhoud maar denk ik wel! Ik ga dan 15 oktober met verlof en dan ook 36 weken zwanger!

3 jaar geleden

Zou idd naar de goede datum kijken, want als je "eerder" bevalt moet je ook eerder terug na werk 😊

3 jaar geleden

Ik zou goed kijken naar het formulier want je moet dan ook "eerder" terug. ...
als je eerder bevalt wel, als je later bevalt telt het gewoon door zeg maar. Dus dan blijven het aantal weken waar je recht op hebt staan.

3 jaar geleden

Helaas ook nu al met verlof omdat het werk toch te zwaar was voor mijn lijf en die kleine loopt twee weken voor. Werk 5 dagen in de week (dansdocent) ook uitgerekend op 19 nov dus nu alle tijd om mijn lijf en de kleine rust te geven. Dus nu langzaam alles wassen en laatste dingetjes halen voor de kleine, massage nemen en genieten van mijn vriendinnen.

3 jaar geleden

Ik hoop zo lang mogelijk te kunnen werken dus tot 1 week ervoor. Heb nog 6 weken te gaan normaal dus nog 5 weekjes werken. 🙏🏻 Krijg wel meer last van harde buiken nu maar heb een administratieve job dus voorlopig lukt het wel. 😊

3 jaar geleden

Afgelopen vrijdag was officieel m'n laatste werkdag (6 weken van te voren). Heb me helaas ziek moeten melden ivm opname in het ziekenhuis door dreigende vroeggeboorte. Neem goed de tijd voor jezelf en rust goed uit. Het kan ineens omslaan

3 jaar geleden

Hier vandaag laatste werkdag gehad, nu genieten van verlof.. 33+5 dagen nu... Dus 6 weken vooraf... Dit omdat het fysiek voor mij te zwaar werd en al gedeeltelijk in de ziektewet zat, dan verplicht 6 weken van tevoren eruit.. Daarnaast bij eerste 2,5 week te vroeg bevallen, dus houdt daar ook wel wat rekening mee dat dit misschien bij de 2de ook kan gebeuren.. Idd rust nemen en laatste dingen aanschaffen, wassen enz...

3 jaar geleden

Nog 1 week werken (4 weken voor uitgerekende datum). Mag niet klagen! 🤗☺

3 jaar geleden

Ik mag niet meer werken. Dat was al voor mijn zwangerschap. Moest wel verlof aanvragen. Hier begint het 4 weken voor mijn uitgerekende datum. Ik wil dan vooral weinig doen. Netflixen, gamen, wandelingetjes maken, lekker lang badderen enzo. Nog wat poetsen. We hebben het meeste al klaar allemaal!

3 jaar geleden

Vandaag officieel ingegaan 🥳

3 jaar geleden

Met de herfstvakantie! Dus nog 3 weekjes (6 dagen voor de klas en nog 1 studiedag). Vind het wel pittig worden(kleuters), maar heb het geluk met een zij-instromer in m'n groep die 1 vd 2 dagen die ik werk eigenlijk alle lessen op zich neemt. Dat scheelt al een hoop.. en verder vaak m'n bekkenband om en veel zitten ipv rondlopen.

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom2023

Zou idd naar de goede datum kijken, want als je "eerder" bevalt moet je ook ...
Als je eerder bevalt hou je zowieso recht op 16 weken totaal verlof. Dus als je 2 week eerder bevalt heb je nog 12 week tegoed.

3 jaar geleden

Nog 1 weekje thuiswerken, dan officieel 3 weken vakantie en dan verlof. Dus lekker 7 weken voor de uitgerekende datum eruit. Hier nog druk bezig met de babykamer, maar hopelijk heb ik nog nog wat tijd om te relaxen en bij te komen voor de baby er is.

3 jaar geleden

Ik ben ook de 19e uitgerekend! En stond ook voor de klas. Nu al 2 weken thuis omdat niet meer ging met mn bekken pijn. Ik heb geen speciale verlof plannen. Er is eigenlijk niet zo heel veel anders dan normaal met al 2 kids. We krijgen aankomende weken nog wel een verbouwing van keuken en vloer dus ik ben vooral veel met de kids ergens anders gok ik 😅

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik sta nog fulltime voor groep 4. Dat is erg pittig. Nog 10 dagen werken en dan ga ik ook met verlof!

3 jaar geleden

Reactie op stefanie.m

Ik hoop zo lang mogelijk te kunnen werken dus tot 1 week ervoor. Heb nog 6 ...
Maar je bent toch verplicht 4 weken van te voren te stoppen? Of ben je ondernemer? Misschien dat het dan anders is?

3 jaar geleden

Reactie op Dayanita

Maar je bent toch verplicht 4 weken van te voren te stoppen? Of ben je onde ...
In België is het 1 week