163 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Melsje1984

Als je eerder bevalt hou je zowieso recht op 16 weken totaal verlof. Dus al ...
Ja maar als je 6 weken van te voren gaat en dan bevalt heb je daarna nog 10

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom2023

Ja maar als je 6 weken van te voren gaat en dan bevalt heb je daarna nog 10 ...
Klopt. Maar de tijd die ze dus 'later' is dan de uitgerekende datum krjgt ze er gratus bij. Dus deze situatie is voor haar alleen maar gunstig. Extra verlof 🖒

3 jaar geleden

Ik moet nog 2 weekjes werken daarna met 34 weken met verlof. Ik weet alleen nog niet wat ik met de tijd aan moet. Ben echt slecht in thuis zitten maar corona maakt het ook moeilijk veel weg te zijn

3 jaar geleden

Ik werk ook maandag en dinsdag nog ga dan met verlof. 13 nov ud. Nu gaat vandaag de vloer eruit en komt een nieuwe over 2 weken over de gehele beneden verdieping, dus even doorbijten en dan 19 okt me nieuwe bank voor nu even op tuinstoelen zitten. Als alles klaar is wil in proberen te ontspannen thuis wat tijd voor mezelf inplannen als me oudste (17maanden) bij de opvang zit. Verder huishouden bij houden. Door de keuken en badkamer grondig gaan en verder wat leuks plannen ofzo :) tijd vul ik wel op hoor haha Werkze nog 2 dagen en geniet van je verlof.

3 jaar geleden

Ik zou deze week eigeijk nog moeten werken tot zaterdag en dan verlof maar sta sinds vorige week in de ziektewet helaas en denk ook niet dat het deze week nog gaat lukken om te werken 😥 baal er zo erg van ging allemaal zo goed Had het graag afgemaakt Maja niks aan te doen nu moet ik denken aan mezelf en mijn kleine meisje Voor iedereen die deze week nog moet werken heel veel succes 🙏 en geniet van jullie verlof straks Liefsss

3 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Ik werk ook maandag en dinsdag nog ga dan met verlof. 13 nov ud. Nu gaat v ...
Pff hier ook al mijn halve kamer ligt open krijgen een aanbouw zijn al weken bezig ben zo blij als het klaar is maar goed Moet niet zeuren krijgen er iets super moois voor terug 😂

3 jaar geleden

Ik ben al met vervroegd verlof ivm Corona. Ik werk in de kinderopvang en als je geen (of moeilijk) 1,5 meter afstand kan houden werd vanuit het RIVM geadviseerd andere werkzaamheden te doen, maar die had mijn baas niet voor me (mede ook door een vakantie tussendoor) officieel gaat mijn verlof 6 oktober in, maar nu al 4 weken thuis. Ik ben nu nog vooral bezig met het huis wat schoonmaken (achterstallig onderhoudt), naar de paardjes, booschappen, hobby's, maar ook af en toe een dagje niks

3 jaar geleden

Officieel 8 oktober met verlof. Maar werk al twee maand af en toe thuis. Kan niet wachten weer gewoon te werken

3 jaar geleden

Vanaf 15 oktober officieel verlof (uitgerekend 11 nov). Ik dacht ik wil graag meer tijd erna. Gelukkig geen volle werkweken meer door extra vrije dagen. Dus nog in totaal 8 werkdagen 🥳 kijk er echt naar uit

3 jaar geleden

Ik heb officieel vanaf 6 oktober 2 weken vakantie en daaropvolgend mijn verlof. Maar ik zit al 2 weken in de ziektewet, omdat mijn lichaam het zware werk niet meer trok na een kans op een vroeggeboorte met 25 weken zwangerschap. Dus sindsdien doe ik het rustiger aan. Ik ben nu in ettapes mijn huis aan het poetsen en de kamer van de kleine aan het inrichten. Kleertjes sorteren (heb heel veel gekregen) en die ga ik komende week allemaal wassen. En de hond laat ik nog 3 x per dag een kleine ronde uit. Af en toe met manlief naar het bos met de hond als ik een goede dag heb. We zijn vrijdag en zaterdag lekker wezen shoppen voor de kleine. En als ik alles klaar heb dan ga ik lekker wat dingetjes voor mezelf doen. Bijv. Fotoboeken maken of knutselen of schminken. Even kijken waar ik dan nog zin in heb.

3 jaar geleden

Ik ben aankomende woensdag 34 weken, maar wegens mijn geplande zomer vakantie al een week thuis en mijn verlof gaat 1 oktober in, dit omdat mijn werk lichamelijk echt veel te zwaar werd, en ik vanaf 28 weken overgepland administratie werk ging doen, ik werk als verpleegkundige op een revalidatie afdeling, met lichamelijk zware problematiek

3 jaar geleden

Reactie op KimJ123

Ik ben aankomende woensdag 34 weken, maar wegens mijn geplande zomer vakant ...
Ik heb me trouwens nog niet verveeld! Bijna elke dag met vriendinnen koffie gedronken/geluncht. Eindelijk de energie om Wat in het huishouden te doen en lekker met de hond wandelen ❤️

3 jaar geleden

Ahh er zijn nog zoveel meer die met verlof gaan of al zijn! Hoorde er in de app niet veel over haha vandaar dat ik topic ben gestart.. Klinkt alsof de meesten wel plannetjes hebben voor in de verlof indd! Ik ben zelf ook van plan om lekker verder te gaan met kleertjes wassen en alles helemaal af te maken.. En lekker wandelen zolang het kan. En ik wil eindelijk eens gaan zwemmen 😅 was steeds of laat in de avond of op mn werkdagen in de ochtend.

3 jaar geleden

Ben ook al thuis. Door bekkeninstabiliteit was ik al heel wat minder aan het werk. Moest t/m morgen: 6 weken van tevoren. Maar heb afgelopen woensdag al gewoon mn sleutel van werk ingeleverd! En ik ben bezig: heeeel langzaamaan, de babykamer op orde te krijgen. Wilde een muurschildering maken boven het bedje. Alleen met die instabiliteit is het mega lastig 🙄 Stukje bij beetje 😊

3 jaar geleden

Vanaf 19 oktober verlof(4 week van tevoren) , in de week van 5 tm 9 okt een weekje vrij dus schiet lekker op 🤩

3 jaar geleden

Nog 2 weken werken! Ik ga dan 2 weken met ‘vakantie’ (heb mijn 2 weken vakantie van september ingetrokken en op 13 oktober gezet). En dan ga ik volgens het rooster officieel na die 2 weken vakantie mijn verlof in. Dus 4 weken voor en 12 weken na 😊 + nog 2 weken vakantie na die 12 weken geplakt🤭 Dus ik lig er in totaal 5 maanden uit haha, heerlijk! Echt aan toe. Wat ik ga doen is vooral rusten tot de kleine er is. En nog wat leuke dingen ondernemen zoals lunchen enzo nu het nog ‘alleen’ met vriendinnen kan. En laatste voorbereidingen natuurlijk, zoals kleertjes wassen, vlucht tas klaarmaken etc.

3 jaar geleden

Nog 16 dagen werken komend weekend mn laatste weekend dienst. En dan tot en met 23 oktober. Tot nu toe gaat werken (zittend beroep) prima... Ik ben een beetje bang voor hier onder genoemde omslag punt 😳 Ik wil haken en uitrusten en poetsen... Mn doel is de babykamer af voor ik met verlof ga, ze zijn al een heel end...

3 jaar geleden

Helaas komende woensdag. Mijn contract loopt eind september af en vanwege Corona kunnen ze mij niet behouden. Ik ben 17 november uitgerekend maar ze weten nu al dat ik met 38 of 39 weken wordt ingeleid. Dus op zich is het helemaal prima😁

3 jaar geleden

Reactie op Mievie

Ben ook al thuis. Door bekkeninstabiliteit was ik al heel wat minder aan he ...
Mooi! Ah ja bekkeninstabiliteit is super vervelend.. 😵 Sterkte met de laatste loodjes! En succes met de mooie muurschildering😍

3 jaar geleden

Reactie op Happymom83

Vanaf 19 oktober verlof(4 week van tevoren) , in de week van 5 tm 9 okt een ...
Heerlijk een weekje vrij! Daarna nog even volhouden en dan lekker genieten ❤️