163 Reacties

3 jaar geleden

Nog 2 weken werken! Ik ga dan 2 weken met ‘vakantie’ (heb mijn 2 weken vaka ...
5 maanden eruit, heeerlijk he! Precies die dingen die jij beschrijft ga ik ook doen, als het lichaam het toelaat.. Lekker leuke dingen doen

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nog 16 dagen werken komend weekend mn laatste weekend dienst. En dan tot en ...
Zijn jullie al ver met de babykamer ? Hoop voor je dat je t nog volhoudt! Sterkte met je laatste weekenddienst.. 😅

3 jaar geleden

Heerlijk laatste werkweek achter de rug :). Bijna 35 weken merk dat het genoeg is met een staand beroep (fysio, groepslessen geven). Maar het zwaarste vond ik de vermoeidheid bij de laatste week werken, omdat ik zo vaak moet plassen snachts kwam ik zo moe op mijn werk.

3 jaar geleden

Deze week mijn laatste week! Ik vind het zo vreemd dat ik dan zo'n 4 maanden niet meer kom. Ben wel echt aan mn verlof toe

3 jaar geleden

Helaas komende woensdag. Mijn contract loopt eind september af en vanwege C ...
Mocht je je zwangerschapsverlof vergoed willen krijgen, moet je je wel aanmelden bij het UWV voor de WW. En dan binnen 4 weken voor aanvang van je verlof ook de WAZO aanvragen via het UWV (dat is je zwangerschapsvergoeding). Zonder WW aanvraag kun je namelijk helaas geen zwangerschapsvergoeding krijgen. Ten minste, dit geldt voor NL.

3 jaar geleden

ik ben 13 Nov uitgerekend en ga met 36 weken met verlof, als het goed is heb ik dan alle nodige klaar zoals de vluchtkoffer en babykamer en enveloppen schrijven etc. en ik ga lekker nog naar de kapper, ga voor een zwangerschapsmassage en bij wat vriendinnen op bezoek. Daarnaast zitten we in de laatste fase van onze verbouwing en met 38.3 weken wordt de keuken geïnstalleerd dus wordt nog kijken wie eerder komt, keuken of baby😂. Maargoed ik wil graag nog even genieten van de rust, vorige zwangerschap vanaf 31 weken in het ziekenhuis gelegen, geplande geboorte bij 35 weken gehad en nog aantal weken geziekenhuist dus ik hoop echt ook een fijn verlof en fijne kraamweek dit keer omdat ik die nooit heb gehad bij de eerste. En dit is als t goed is de laatste😉

3 jaar geleden

Reactie op L199107

ik ben 13 Nov uitgerekend en ga met 36 weken met verlof, als het goed is he ...
Geniet ervan

3 jaar geleden

6 november uitgerekend en ga 4 weken van tevoren met verlof (10 oktober). Zit al een tijdje thuis met een uitkering, dus 6 weken is dan een beetje overbodig 😅

3 jaar geleden

Volgende week, 7 oktober begint mijn verlof 🥳! Nu nog 36uur in de gehandicaptenzorg en tel de dagen af 🙈. 4november uitgerekend.

3 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

6 november uitgerekend en ga 4 weken van tevoren met verlof (10 oktober). Z ...
Maar heb je nog wel werk? Want dan zal je verlof volgens mij ook met 6 weken in gaan.

3 jaar geleden

Ik ben al een tijdje met verlof. Ik zit nu net in de weede week. Ik ben ook met 32weken gegaan. Ik kom niet meer. Staan en zitten het maakte niet uit. Ik wou in het begin van mijn zwangerschap 4 weken van te voren. Maar dat is me niet gelukt 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Mijn verlof is al ruim een week geleden begonnen. Ben er met 32 weken uit gegaan. Dit doordat ik toen al vakantie gepland had staan (had ik al in januari gepland). En echte verlof start precies op mijn laatste vakantie-dag. Ik ga gewoon lekker genieten. Vrijdag nog een weekje samen met manlief naar een landal park (met hond). En babykamer afmaken (accessoires etc). Kleertjes wassen en ook vooral lekker niksen en veel ‘uitslapen’😊😊

3 jaar geleden

Reactie op Jeskejess

Maar heb je nog wel werk? Want dan zal je verlof volgens mij ook met 6 weke ...
Nee al sinds 19 weken thuis. Uitkering van het UWV. En daar kon ik online zelf kiezen bij het aanvragen voor 4, 5 of 6 weken verlof.

3 jaar geleden

Reactie op Irokoneko

6 november uitgerekend en ga 4 weken van tevoren met verlof (10 oktober). Z ...
Ik zit nu een maand thuis vanwege mijn contract wat niet verlengd werd. Ik heb voor een maand ww en daarna de Zwangerschaps ww. Ik heb wel voor 6 weken gekozen omdat die ww niet toereikend genoeg is. Ik ben helaas nooit een groot verdiener geweest en als je dan daarover heen nog maar 75 procent krijgt dan neem je liever 2 weken eerder ww. Bovendien had ik het met mijn beroep ook niet tot de 4 weken kunnen redden. Dat was te zwaar geweest en ook geen optie tot vervangende taken.

3 jaar geleden

Reactie op charmaine90

Ik zit nu een maand thuis vanwege mijn contract wat niet verlengd werd. Ik ...
Ah dat snap ik helemaal! Is ook zeker even de eindjes aan elkaar knopen met maar 75%... het is toch elke keer minder dan dat handig is.

3 jaar geleden

Mijn zwangerschapsverlof is vandaag begonnen!! Yeaahhh.. mijn kleine wordt ook in de week van 11 nov gehaald. Dus nog 6 weekjes. Kan niet wachten 🥰

3 jaar geleden

Volgende week donderdag. Dan 34 weken en 1 dag. Dus nog ff paar dagen werken. Eerste week met plus uren opgenomen en dan vanaf 15 oktober echt officieel verlof!!!

3 jaar geleden

Haha, naar de kapper, rommelen in huis, filmpje kijken, Vluchttas klaarmaken, enveloppen schrijven, lekker een boek lezen, lunchen, lekker koken(of uitproberen), rondje poetsen met hulp, muziekje luisteren, zoietsss

3 jaar geleden

15 oktober begint mijn verlof ben dan 34 weken zwanger van de 3de Wilde eigenlijk pas stoppen met 34 weken maar mijn lijf trekt het niet meer heb veel last van me bekken

3 jaar geleden

Heel fijn dames, ik kijk er nu ook al naar uit! Ik ga zelf 4 weken van tevoren met verlof maar omdat ik zelf het niet meer opbreng om volledige dagen te werken heb ik nog een weekje eigen verlof ervoor geplakt. Nog even aftellen tot 15 oktober!