12 Reacties
5 jaar geleden
Bij mij ook meer melk in rechts dan in links. Had nog niet gekeken of de ene borst ook groter is dan de andere. Maar vermoed van wel, aangezien de kolf op links minder goed trekt dan op rechts. Zal morgenochtend eens in de spiegel kijken.
Je zou misschien na elke voeding alleen de mindere borst kunnen nakolven om daar de productie weer wat omhoog te krijgen...?
5 jaar geleden
Dat is bij mij ook, zeker als hij maar 1 kant drinkt. Hoe komt het dat je je hiervoor schaamt? Het is namelijk heel normaal en wellicht valt het anderen door je kleding niet eens op? Het gaat na de bv volgens mij gewoon weer weg. Het is lastig als je zo streng bent voor jezelf door het lelijk te noemen. Als moeder is het juist een teken van oerkracht al die veranderingen. Het zou heel gek zijn als het niet zichtbaar zou zijn aan je lichaam dat je moeder bent. En je kind houdt onvoorwaardelijk van jou en je borsten en je vent waarschijnlijk ook! 😉💋
5 jaar geleden
Bij mij maakt rechts ook meer aan dan links. Ze drinkt aan rechts ook beter.. nu blijkt dat dit komt door haar voorkeurshouding. Dus misschien kun je hier eens op letten? Ik kolf nu links ook 1x per dag extra. Zodat de productie daar goed blijft, zodat ze die borst wel interessant blijft vinden. En dan krijg ik beetje bij beetje wat voorraad in de vriezer! Ik doe de kleine hoeveelheden in een ijsblokbakje in de vriezer..
5 jaar geleden
Reactie op Jorine Adinda
Dat is bij mij ook, zeker als hij maar 1 kant drinkt. Hoe komt het dat je j ...
Zo is t! Mooi verwoord. Mooie en zinvolle reacties geef jij💕👍🏼
5 jaar geleden
Reactie op gulsem
Dankjewel voor dit prachtige bericht!❤️
Inderdaad een prachtig bericht! Ik heb het ook. Scheelt gewoon bijna 2 cupmaten voor mn gevoel. Heb er dagen om gehuild. Want mn buik, dat trok ik nog wel, mn bedere heupen, de straie. Toen de straie op mn borsten etc etc. Dat vond ik allemaal prima. Maar het gevoel dat ik ineens 'scheef' werd. Dat trok ik echt niet. Nu heb ik mij er maar bij neergelegd, maar ik snap je gevoel heel goed. Ik heb het geprobeerd recht te trekken met kolven, heeft ietsjes geholpen maar niet veel.
5 jaar geleden
Reactie op gulsem
Denk je dat dit weg gaat na bv of blijft dit voor altijd? Dat vraag ik mij ...
Ja snap ik! Heb mij ook suf gegoogled of het weg gaat. Maar de een zegt van wel en bij de ander blijft het. Dus het is een kwestie van afwachten. Niet het antwoord wat je wilt horen, ik weet het ;-).