23 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

Nou he, ik was ook stomverbaasd. Met drie keer terugkomen en telkens naar h ...
Ja dit kan je je toch niet voorstellen. Ook zo zielig!! Wat zal ze een pijn gehad hebben. Ze boft maar met je! Ja met dat gips zal het snel vooruit gaan. Mijn zoontje kroop vervolgens rond alsof er nooit wat gebeurd was. Alleen de eerste twee weken zette hij z'n beentje naar buiten toe zoals hij met het gips ook deed. Maar ook dat trok weer weg en nu is hij druk aan het oefenen met het lopen en zie ik niks meer. Dus gewoon goed in de gaten houden, ook als het gips eraf is. Ik duim voor jullie op een goede afloop. X

2 jaar geleden

Zo lief!! Wat fijn om te horen dat het met je zoontje allemaal goed gaat. Lekker oefenen met lopen, zal ook gek zijn ineens met en dan weer zonder gips. Liep je zoontje van te voren al? Dankjewel!! We doen ons best🤗

2 jaar geleden

Reactie op LisanneLune

Zo lief!! Wat fijn om te horen dat het met je zoontje allemaal goed gaat. ...
Ja dat was heel raar. En eerlijk gezegd vond ik het eerst heel eng. De arts in het ziekenhuis stelde wel heel erg gerust met dat verhaal dat wij als volwassenen altijd wel een zwakke plek krijgen van een breuk, maar dat die kleintjes dat niet hebben. Maar ik denk nu wel 2x na voordat ik hem op schoot zet op een glijbaan 😔😢 Hij liep net aan de tafel en bank. Dus echt net begonnen. Ja dat stond dus even stil. Gelukkig pakte hij het wel snel weer op met het gips. En toen het eraf was, pakte hij het ook zonder gips binnen 2 dagen weer op zoals daarvoor.