4 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet of nieuw speelgoed hem wel meer laat spelen? Zoja dit doe ik namelijk altijd met mijn dochter (zij wordt in november ook 2) heb een mandje in de woonkamer en in een andere kamer een grote speelgoedkast. Ik verander elke week het speelgoed in het mandje met iets van de speelgoedkast en dit vind ze dan erg leuk. Ze vind het dan erg interessant om weer ff wat anders te zien en speelt er dan ook goed mee! Misschien heb je er wat aan!😊

2 jaar geleden

Reactie op gzdx66

Ik weet niet of nieuw speelgoed hem wel meer laat spelen? Zoja dit doe ik n ...
Dat is een goed idee! Even kijken waar ik dan alles neerzet.😅

VRIEND

2 jaar geleden

Wij wisselen ook af. Ligt meestal iets om te bouwen in speelhoek (duplo, blokken of noppert) waarvan ze met noppert het meest zelf echt speelt. En soms zetten we klein tafeltje met stoeltjes neer. Verder kan ze zelf dingetjes uit een bak halen. Soms speelt ze met alles echt maar 5 minuten en hebben we op een regenachtige dag boor half 8 al alles gehad. En de andere keer wordt er wel mee gespeeld. Hier is nu bij servies dat ze heeft rozijntjes een groot succes. Kan ze van het kannetje in kopje gieten en terug (ze eet er maar sporadisch van). Wat hier nu ook groot succes is is een doosje met stempeltje van de Hema.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wij wisselen ook af. Ligt meestal iets om te bouwen in speelhoek (duplo, bl ...
O wat fijn om te lezen. Zo gaat het bij hem ook. Maar ongeveer 5 minuutjes spelen met iets. Ik denk dat ik er te veel over nadenk en het eigenlijk ok zoals ik nu lees.