Verward

Verwijderd lid
één maand geleden
Volgen
Hallo, ik ben Larissa, 29jaar, woon op mezelf en als het goed is over 2 maanden mijn diploma voor pedagogisch medewerkster. Dus dan ook weer meer werk. Sinds dinsdag weet ik dat ik zwanger ben, maar ik weet niet of ik blij moet zijn. Dinsdagochtend de eerste test gedaan, smiddags de tweede en woensdag een clear blue test gedaan. Die gaf mij de bevestiging dat het echt zo was! Zwanger 2-3 stond er. Nu is het zo dat ik geen vriend heb, maar dat ik wel al jaren bezig ben met een jongen. Lang verhaal even kort. Onze families gaan niet samen, we hebben heel veel meegemaakt en zouden nooit een relatie met elkaar aan kunnen gaan. We kunnen niet met en niet zonder elkaar. Nu zegt hij dat ik het moet weg laten halen. Maar ik zit in een mega tweestrijd. Ik weet het gewoon echt niet! Ik kan echt niet beslissen. Ik heb het wel aan mijn ouders verteld en morgen een gesprek bij de huisarts. Mijn ouders waren niet blij, maar ze staan achter me keuze, welke dat ook is. Wat moet ik doen? Iets in mij zegt dat ik het moet doorzetten en het kindje moet houden. Maar hij heeft ook een hoop dingen gezegd wat me erg heeft geraakt. Wat moet ik doen? Wat is jullie advies voor mij?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Manonooster
één maand geleden
Je staat dus voor een lastige keuze, hier kan helaas niemand je bij helpen, om die beslissing te nemen. Ga achter je gevoel aan zou ik zeggen, hoe moeilijk het ook is. 😘 Wel erg fijn dat je ouders achter je staan
  • Rapporteren
Oemharun
één maand geleden
Wat vervelend dat je zo keuzes moeten maken. Ik zou zelf kind houden Moeder zijn is de best Jij bent nooit alleen Jij wordt beloond met een knuffel Elke dag is bijzonder De best wat ik heb is mijn kindje We zijn altijd samen Ik ben zo dankbaar aan God/Allah #alhamdulilah
  • Rapporteren
Nikki_
één maand geleden
Ik zit in de zelfde soort situatie. De keuze is inderdaad aan je zelf maar wat mij erg hielp is een gesprek bij het Fiom denhaag ( regio waar ik woon ). Zij hielpen me met het helpen van een keuze maken. Misschien handig om te vragen aan de huisarts naar ook een organisatie waarmee je kan helpen en misschien helpen met een keuze maken. Succes !❤️🍀
  • Rapporteren
Claire1994
één maand geleden
Gefeliciteerd!! Gewoon houden.. je bent al oud genoeg lol en je hebt je ouders nog die je kunnen helpen. Je zult geen spijt krijgen. Na 30 jaar kindjes krijgen wordt moeilijker. You got this!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Reactie op Nikki_
Ik zit in de zelfde soort situatie. De keuze is inderdaad aan je zelf maar wat mij erg hielp is een gesprek bij het Fiom denhaag ( regio waar ik woon ). Zij hielpen me met het helpen van een keuze maken. Misschien handig om te vragen aan de huisarts naar ook een organisatie waarmee je kan helpen en misschien helpen met een keuze maken. Succes !❤️🍀
Heb jij je keuze nu gemaakt? Met behulp van hun?
  • Rapporteren
SaNoy
één maand geleden
Niemand kan die keus voor jou maken. Ik heb ook vroeger in zo'n situatie gezeten. Wat ik mezelf afvroeg was, wat is het allerbelangrijkste voor dit kind en kan ik dit bieden. Voor mij was liefde het belangrijkste. En ik wist dat ik dit kind liefde kon bieden. Hij is inmiddels 13 jaar oud en ik had hem voor geen goud willen missen. Zijn vader is inmiddels ook bijgedraaid en ze zien elkaar sinds 6 jaar elke vakantie een aantal dagen/week. Maar dit is slechts mijn ervaring en mijn keus geweest. Succes met het maken van jouw keuze!
  • Rapporteren