Vet haar

Co91
4 maanden geleden
Volgen
Hallo lieve allemaal! Sinds 1,5 week weet ik dat we in verwachting zijn van ons eerste kindje. Ik voel me topfit en heb dus eigenlijk helemaal niets te klagen. Het enige waar ik op dit moment "last" van heb is enorm vet haar! Dit begon zo ongeveer een week voordat ik voor het eerst positief testte. Vond het toen al wel vreemd maar linkte dit niet direct aan een zwangerschap omdat ik er toen ook nog geen weet van had. Normaal is mn haar juist kurkdroog😕 Zijn er meer dames die hier in hun zwangerschap last van hebben/gehad? Al verschillende shampoo gebruikt maar na 2 dagen geleden gewassen weer gewoon terug bij af. Ik hoop op tips. Liefs!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Stephanievy
4 maanden geleden
Gefeliciteerd!! Heb je droogschampoo geprobeerd, dit is ideaal!😄
  • Rapporteren
Lisette_94
4 maanden geleden
Gefeliciteerd!! Haha bij mij is het juist andersom.... normaal snel vettig haar en nu dik haar wat makkelijk 4 dagen niet gewassen hoeft te worden! Zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is!!☺️
  • Rapporteren
DNoddyJ
4 maanden geleden
Ik heb het ook! Vreselijk is het... Schijnt door de hormonen te komen die de talgproductie beïnvloeden/verergeren. Ik had het vorige week (week 4/5) extreem, het neemt nu weer af (6+5).
  • Rapporteren
Gertrude Hoogerland
4 maanden geleden
Weet ook sinds weekje dat ik zwanger ben en ook mijn haar is sneller vet dan gewoonlijk! Nog geen echte tip, maar haar op staart of knotje scheelt al wel!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Gefeliciteerd! Hahahh bij mij is het andersom 😉
  • Rapporteren
Chanty92
4 maanden geleden
Oh jaa echt!! Bij mij ook. Nu 5 + 4. Maar zo erg. Na 1 dag is het al weer vet en het jeukt ook nog eens heel erg. Altijd wel wat problemen gehad. Maar dit is wel echt het toppunt! Ik wou dat ik het juiste middel al gevonden heb. Maar helaas. Hopelijk komt hier een super tip 😄
  • Rapporteren
MR24
4 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Gefeliciteerd! Hahahh bij mij is het andersom 😉
Bij mij ook andersom! Normaal wil ik iedere dag m'n haar wel wassen (doe ik om de dag) en nu is het na twee dagen eigenlijk nog niet echt nodig..
  • Rapporteren
Laulauw
4 maanden geleden
Ja dat van mij word nog sneller vet dan normaal! En is tegelijk dof geworden..
  • Rapporteren
MGG
4 maanden geleden
Hier ook sneller vet dan normaal maar ondanks dat blijf ik t maar 2x per week wassen zoals ik voorheen ook deed. (Mn pony maak ik nu met wasghand en zeep wel 1 of 2x tussendoor nat zodat t toch nog ergens op lijkt) Toen ik 3wk was en dus nog voor de test merkte ik al dat mn haar anders werd en mn pony zat voor geen kanten. Nu 6.6 en t wordt al wat minder en mn pony zit weer redelijk. Overginds alleen bovenop dat t vetter is, punten helaas nog kurkdroog 🤦‍♀️ Even volhouden dus en gwn doen wat je normaal ook deed voor je zwanger was.
  • Rapporteren
Non87
4 maanden geleden
Ik moet het hier ook echt elke dag wassen nu. 🤔
  • Rapporteren
Co91
4 maanden geleden
Ik zit er haast aan te denken m'n haar eens met Dreft te gaan wassen 😂
  • Rapporteren
gsarah
4 maanden geleden
Reactie op Co91
Ik zit er haast aan te denken m'n haar eens met Dreft te gaan wassen 😂
Helpt serieus hoor HHa.. Ik heb een bos krullen en was mijn haar 1x in de zoveel tijd met dreft.
  • Rapporteren
Co91
4 maanden geleden
Reactie op gsarah
Helpt serieus hoor HHa.. Ik heb een bos krullen en was mijn haar 1x in de zoveel tijd met dreft.
Dan ga ik dit serieus gewoon een keer proberen
  • Rapporteren