Hoi hoi,
Mijn zoontje van bijna 6 maanden heeft bijna elke dag wel een vieze oorlel. Het is maar aan 1 kant en het lijkt een beetje plakkerig.
De kinderarts weet ervan, maar toen wij het vroegen heeft ze niet echt antwoord gegeven. Ik vroeg mij dus af of meer kindjes dit hebben? En wat kan het zijn?
Oorsmeer wordt inderdaad door het lichaam naar buiten gewerkt, zodat het weer nieuwe aan kan maken. Bij mijn zoontje is het inderdaad wat meer geel/oranje, maar dit lijkt inderdaad gewoon op oorsmeer waar hij op gelegen heeft oid 😁
Oorsmeer. Heb jij ook gewoon, is niks geks. Gebruik je nooit wattenstaafjes ...
Waarom zo’n reactie echt?!
Het had ook gemakkelijk iets anders kunnen zijn.. een loopoor misschien? Oorontsteking? Daarom vroeg ik het, want ik heb dit niet bij mezelf en ja ik gebruik wattenstaafjes zoals ik ook bij m’n zoontje z’n oren schoonmaak. Alsnog heeft ie dit.
Omdat je reageerde alsof je geen idee had wat oorsmeer was en waar het vand ...
Oh nee hoor. Ik weet alleen niet 100% zeker dat dit oorsmeer is, omdat ik dit nog nooit eerder heb gezien op deze manier.
Want ik dacht dat oorsmeer altijd ín je oor zit, niet op je oorlel. Maar ja, ik ken het fenomeen oorsmeer verder wel😉
even een stomme vraag carly. is dit de hele dag? want ik vind dit echt niet als oorsmeer eruit zien. maar eerder dat je kleine man gekwijlt heeft terwijl hij sliep.