19 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier nog zo een bizar snelle dame!!..t begon met 10 weken...haar eerste tandjes en sindsdien gaat alles snel geloof ik 😅 staan in de box, klimmen omhoog trekken aan alles..kruipen...steeds meer brabbelen

2 jaar geleden

Reactie op Mylene90

Ja hier nog zo een bizar snelle dame!!..t begon met 10 weken...haar eerste ...
Tandjes schiet hier dan weer voor geen meter op😅

2 jaar geleden

Nope we zitten nog in de tijger fase 🐯 maar go suus!

2 jaar geleden

Ooh wauw, echt lopen ook al 😀 Die van ons is 8 maandjes en mevrouwtje kruipt overal naar toe en snel ook met die korte armpjes en beentjes 🤭😅 Ze trekt dr eigen ook al op, klautert over kussens (een omheining van kussens maken op onze bed werkt ook niet meer dus), ze staat, maar lopen nog niet 'gelukkig' want dit gaat me nou al veel te snel allemaal 😭😂

2 jaar geleden

Reactie op Ien82

Ooh wauw, echt lopen ook al 😀 Die van ons is 8 maandjes en mevrouwtje kru ...
Precies dit!

2 jaar geleden

Ah wat een leuke foto! Hier is Sem ook al zo vlot met alles. Loopt ook de hele bank langs en steekt over naar de tafel. Los staan en lopen gelukkig nog niet hoor😅. Maar aan je hand kan hij een stuk mee. Vind het ook zo jammer dat de kleine baby weg is, maar voor hemzelf is het wel fijn dat hij meer kan. Hij is super blij als hij ergens komt en kijkt dan zo gelukkig🥰

2 jaar geleden

Reactie op Wennetje

Precies dit!
Ja echt he. Dan moeten we nu extra extra extra genieten ze 🥰🤗, want ze zijn dadelijk echt geen baby'tje meer 😭😄

2 jaar geleden

Hier ook zo een snelle, is nu 8.5 maand en loopt al weer een maand langs tafels enzo. Kan 10 tellen los staan en kleine oversteekje los maken. Sinds een week loopt ze nu ook aan 1 handje mee. Ik wil dat ze gewoon weer even gaat liggen en een baby is 😭😆 maar ook wel weer heel leuk om te zien hoe ze alles probeert en hoe trots ze is als het lukt.

2 jaar geleden

Hier ook een snelle dame van 8,5 maand. Ze kan al 2 maanden staan en kan nu vanuit zit ook opstaan zonder iets vast te houden. Het stapje vooruit zonder iets vast te houden vindt ze alleen nog wel erg spannend, dus dan gaat ze maar weer zitten en kruipt er naartoe 😂 Zolang ze iets kan vasthouden loopt ze overal naartoe. Alles wat ze vooruit kan duwen (handje/grote doos/wasrek/hobbelpaard) wordt gebruikt als looprek. Ze zegt al papa en mama. Vindt klimmen geweldig, we hebben zo’n balk onder de eettafel en klimt er elke keer overheen. Zelfs de eerste traptredes zijn al beklommen 🙈 Ik had er zelf wel veel moeite mee dat ze zo snel gaat. Eerste periode ging niet zo soepel en heb daardoor heel erg het idee gehad dat ik de echte baby periode had gemist. Maar het is nu toch wel leuk dat ze al zoveel kan. En dat trotse koppie van haar als er weer iets nieuws is gelukt is het helemaal waard 🥰

2 jaar geleden

Ze is gaan lopen! Ze begon 2 weken geleden ineens los te staan en een paar stapjes los te zetten en nu loopt ze het hele huis door 😲 woensdag is ze 10 maanden. Is wel echt heel erg baby af nu 😭

2 jaar geleden

Reactie op Minke-24

Ze is gaan lopen! Ze begon 2 weken geleden ineens los te staan en een paar ...
Hier al wel van object naar object en achter loopkarretje, maar nog niet echt los zelfstandig. Maar jeetje dan is die van jou wel heeeel erg vlot

2 jaar geleden

Reactie op Wennetje

Hier al wel van object naar object en achter loopkarretje, maar nog niet ec ...
Tot 2 weken geleden was het bij milou ook kleine oversteekjes en achter een wagentje en ineens dacht ze dit kan ik ofzo. Jammer dat je hier geen filmpjes kan plaatsen, het is echt geen gezicht een 70cm hoge smurf die rond wandeld 😂

2 jaar geleden

Reactie op Minke-24

Tot 2 weken geleden was het bij milou ook kleine oversteekjes en achter een ...
Jaaa echt jammer dat het niet kan. Had ik graag willen zien.

2 jaar geleden

Reactie op Minke-24

Tot 2 weken geleden was het bij milou ook kleine oversteekjes en achter een ...
Haha heerlijk toch! Die filmpjes is inderdaad wel jammer ja Hier loopt ze inmiddels in de avonden ook los, maar overdag echt alleen met een handje vast 🤷‍♀️🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Haha heerlijk toch! Die filmpjes is inderdaad wel jammer ja Hier loopt ze ...
Hahaha wat grappig, zal vast niet lang duren voor ze dat ook gaat doen. Merk bij Milou ook dat het in de loop van de dag beter gaat. Sochtends vroeg heeft ze toch wat meer moeite meer haar evenwicht ofzo. Het lukt haar ook nog niet om los te gaan staan, dus als ze omvalt moet ze eerst ergens naar toe kruipen om weer verder te kunnen lopen. Als ze staat kan ze wel door haar knieën en weer omhoog.

2 jaar geleden

Reactie op Minke-24

Hahaha wat grappig, zal vast niet lang duren voor ze dat ook gaat doen. Mer ...
Zo leuk hoe ze het allemaal op hun eigen tempo/manier doen. Hier kan ze juist al een poos zelf gaan staan, maar stond dan midden in de kamer zonder dat ze ergens naartoe kon, dus dan ging ze maar weer zitten 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Zo leuk hoe ze het allemaal op hun eigen tempo/manier doen. Hier kan ze jui ...
Haha ja mijn oudste kon inderdaad ook eerst zelf gaan staan. Helemaal blij was die als het wad gelukt en daarna zo een blik van wat heb ik er dan nu aan 😂

2 jaar geleden

Hier ook een vlot mannetje.. is nu 10 maanden (14-11-20). En sinds 8,5/9 maanden tijgert/kruipt hij de hele kamer rond overal waar hij denkt te kunnen staan doet ie (aan de poot van de waaier, aan z’n spring apparaat (wat heel gammel is) maakt m allemaal niks uit. Zelf zitten, mmmammmmammmaa roepen, aan de hand stapjes zetten. Luc is al 6 tandjes rijk en nummer 7&8 zijn ook al onderweg 🙈. Gaat me echt veeeelte snel allemaal.. maar ook zo super leuk om te zien hoe hij zich ontwikkeld 💙!

2 jaar geleden

Reactie op Teuwoe2017

Hier ook een vlot mannetje.. is nu 10 maanden (14-11-20). En sinds 8,5/9 ma ...
Milou is van 15/11/2020. Die tandjes willen nog niet zo bij haar. Heeft er 2 en volgens mij komen nummer 3 en 4 door haha.