229 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat ik die pas begin van mn verlof ga inpakken. Ik ga met 36 weken met verlof.

3 jaar geleden

Mijne staat klaar ben 33 weken

3 jaar geleden

Ik ben van plan om volgende week een beginnetje te maken. Ik ben dan 31 weken.

3 jaar geleden

Ik ben bijna 34 weken heb hem ook nog niet staan maar daarin tegen heb ik ook geen idee wat er allemaal precies in moet. Wil ook thuis bevallen

3 jaar geleden

Ik ga dat doen in mijn verlof, dus ergens tussen week 34-36

3 jaar geleden

Stond al klaar met 31 weken🤣

3 jaar geleden

Vanaf 36/37 weken is het verstandig om een koffer paraat te hebben staan.. Vanaf 37 weken wordt ook een kraambed in huis geadviseerd namelijk..

3 jaar geleden

Staat al achterin de auto! Gaf me toch een zeker gevoel. Ben nu 33+6 en heb 'm een kleine twee weken klaar staan.

3 jaar geleden

Ik ben ook 32 weken ik zat er gisteren ook al over na te denken. Maar ik beval thuis moet je dan ook een tas klaar zetten? Heb het nog nooit gedaan🙈 mijn kinderen zijn al 8,11,18,20

3 jaar geleden

Ik moest van mij partner in week 30 beginnen. Hij zei je weet echt maar nooit! Dat weten we sowieso niet. Maar had heeft gelijk. Voorbereiding is het halve werk ☝🙈😁. Ik ben nu 34 weken zwangerschap ik ga volgende we nog 1 keer er doorheen. En dan vind ik het best. Dan ben ik voor mijn gevoel klaar voor de bevalling.

3 jaar geleden

Reactie op Mootje88

Ik ben ook 32 weken ik zat er gisteren ook al over na te denken. Maar ik be ...
Ja natuurlijk! Stel dat je toch weg moet. Je doet je kers verse baby niet in zo'n stomme ziekenhuis pakje😩 Die ze te leen geven.

3 jaar geleden

Ben morgen 34 weken van een tweeling en heb hem nog niet helemaal klaar.. Moet er toch maar ff mee beginnen want je weet maar nooit😅 en op aandringen van de gynaecoloog moet hij toch al wel klaar staan(in iedergeval bij een tweeling)

3 jaar geleden

Reactie op Angels1406

Ik ben bijna 34 weken heb hem ook nog niet staan maar daarin tegen heb ik o ...
Ik heb ook geen idee wat er allemaal in moet. Maar je moet hem toch klaarzetten als je thuis wilt bevallen voor het geval je met spoed naar het zkh moet.

3 jaar geleden

Reactie op Mootje88

Ik ben ook 32 weken ik zat er gisteren ook al over na te denken. Maar ik be ...
Ik zou idd ook een tas klaarmaken! Je weet nooit of je hals overkop toch naar het zh moet en dan heb je toch je eigen spulletjes en kleertjes mee..

3 jaar geleden

De kraamzorg gaf aan dat je deze vanaf 34 weken echt wel klaar moet hebben staan, maar dat ik gerust al wel mocht gaan beginnen. Ik ben 32 weken...

3 jaar geleden

Met 32 weken al wel open in de babykamer gezet en er zitten al wat dingetjes in maar idd net als velen maken we hem pas echt gereed als mn verlof ingaat.

3 jaar geleden

Ik ben nu 31 weken en gister begonnen met alle kleertjes e.d. wassen.. als dat allemaal is gebeurd ga ik m'n koffer ook inpakken. M'n man begon vorige week al dat ik dr eens mee moest beginnen🤣

3 jaar geleden

Het maakt niet uit wanneer je begint, begin als het voor jouw goed voelt om te doen. Nu ik zwanger ben van de 2de merk ik dat ik makkelijker word. Tot dat ik vorige week (toen 33 weken) de kriebels kreeg. En hij staat dus nu zo goed als klaar. 😄

3 jaar geleden

Bij mij staat die al klaar vanaf 20 weken, ben nu bij 32 weken

3 jaar geleden

Ik had afgelopen weekend de drang om de koffer in te pakken. Mijn man vond het nog niet echt nodig maar heeft mij er wel bij geholpen, omdat Ik dan weer wat rustiger ben