37 Reacties
5 jaar geleden
Ja is lastig dit hè! Bij mijn eerste zwangerschap paste ik al heel snel mijn eigen bh’s niet meer. Toen ging ik passen bij prenatal en raden ze aan om wat ik toen paste te kopen in 1 cupmaat en 1
omvangmaat groter. Daar heb ik toen de hele zwangerschap en borstvoedingsperiode mee gedaan. Die liggen nu gelukkig nog in de kast. Maar nu zijn mijn borsten wel zwaarder maar niet veel groter nog. Heb alleen een soort nachtbh gekocht in grotere maat. Maar twijfel ook nog om nu een goede te kopen of even te wachten tot vlak na de bevalling.
5 jaar geleden
Ik heb ze al gekocht. De voedingsbh die ik heb is zonder beugel of belijning. Hierdoor kan de borst nog groeien door de melk die je op gaat slaan gedurende de niet voeden periode. Lijkt wat meer op een topje dan een bh, maar geeft veel steun.
5 jaar geleden
Ik heb voor het begin deze gekocht. Zitten geen beugels in en aardig rekbaar. Koop wel een goede bh wanneer de voeding op gang is gekomen en ik beter m’n maat in kan schatten. 😅

5 jaar geleden
Ik heb al heel snel voedingsbh's gekocht van de Noppies. Zonder beugel en zonder cup. Zitten echt heerlijk, staat alleen wat minder chic.
Daarom sinds 1 a 2 week ook tussenstukjes gekocht voor de normale bh. Cupmaat zat voor mij ook nog gewoon goed alleen m'n omvang moest echt groter. Ideaal zijn die dingen. Ik heb ze via Bonprix, maar zag dat HEMA ze ook verkoopt. Echt een aanrader!
5 jaar geleden
Ik denk dat ik dit (net als de borstkolf) pas ga kopen wanneer ik zeker weet dat de borstvoeding gaat lukken.
5 jaar geleden
Ik had er al 1 gekocht met 9 weken zwangerschap omdat ik mijn normale bh’s al niet meer aan kon.
5 jaar geleden
Ik heb er een gekocht op 12 weken ongeveer omdat mn normale toen al niet meer paste.
Nu is deze ook aan de kleinere kant aan het worden (34 weken)
Ik vind het stom om er nu alweer een te kopen en na de bevalling nog een omdat ze dan nog meer uitzetten...
maar denk wel dat dit aangeraden is want de beugel doet heel veel pijn.
Weet iemand waar je er (België) goede prijs-kwaliteit vind?
5 jaar geleden
Ik ga pas na de geboorte iets aanschaffen. Heb nu goedkope van de Hema geleend van een vriendin . Maar uit ervaring : bij mijn vorige bevallen waren de bh’s die ik op voorhand had gekocht toch nog te klein. Borsten waren nog een cup groter geworden eens er melk in zat ... :-)
5 jaar geleden
Ik heb er nu 4 in huis. Waarvan 3 een maatje groter dan dat ik normaal heb. 1 al in het begin van de zwangerschap gekocht, maar die plette al snel mn voorgevel. Nu gewoon wat maten besteld en gepast. Lang leve de H&M 😉
5 jaar geleden
Reactie op KellG
Vraagje over de omtrek, kopen jullie die ook groter? Heb normaal mt 75, maa ...
Ik had 75 en zit nu op 95, het tussenstukje deed ‘m het niet meer bij mij 😅