37 Reacties

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Cup is niks veranderd omvang nu enigszins wat strakker. Heb toevallig vrijdag 1 basic voedings gekocht waarvan de cup nu net iets ruimer zit (iets op de groei dus) advies van prenatal gehad toen

5 jaar geleden

Ik wacht voorlopig nog even. Ik heb gedurende de zwangerschap nu al 4 maten bh's gehad en deze is nu alweer mega te klein... Ik ben nu 34 weken.

5 jaar geleden

Ja is lastig dit hè! Bij mijn eerste zwangerschap paste ik al heel snel mijn eigen bh’s niet meer. Toen ging ik passen bij prenatal en raden ze aan om wat ik toen paste te kopen in 1 cupmaat en 1 omvangmaat groter. Daar heb ik toen de hele zwangerschap en borstvoedingsperiode mee gedaan. Die liggen nu gelukkig nog in de kast. Maar nu zijn mijn borsten wel zwaarder maar niet veel groter nog. Heb alleen een soort nachtbh gekocht in grotere maat. Maar twijfel ook nog om nu een goede te kopen of even te wachten tot vlak na de bevalling.

5 jaar geleden

Ik heb ze al gekocht. De voedingsbh die ik heb is zonder beugel of belijning. Hierdoor kan de borst nog groeien door de melk die je op gaat slaan gedurende de niet voeden periode. Lijkt wat meer op een topje dan een bh, maar geeft veel steun.

5 jaar geleden

Ik heb voor het begin deze gekocht. Zitten geen beugels in en aardig rekbaar. Koop wel een goede bh wanneer de voeding op gang is gekomen en ik beter m’n maat in kan schatten. 😅

5 jaar geleden

Ik draag al de hele zwangerschap zachte voedingsbhs zonder beugel van de H&M. Rekken lekker mee en kan ze zo na de bevalling ook nog gebruiken.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik twijfel ook nog wanneer dit te kopen . Draag nu nog kn gewone maat. Denk dat ik vooraf toch 1 koop, daarna kom ik toch niet meteen de deur uit. Als bordtvoeding lukt kan ik altijd nog meer kope .

5 jaar geleden

Ik heb al heel snel voedingsbh's gekocht van de Noppies. Zonder beugel en zonder cup. Zitten echt heerlijk, staat alleen wat minder chic. Daarom sinds 1 a 2 week ook tussenstukjes gekocht voor de normale bh. Cupmaat zat voor mij ook nog gewoon goed alleen m'n omvang moest echt groter. Ideaal zijn die dingen. Ik heb ze via Bonprix, maar zag dat HEMA ze ook verkoopt. Echt een aanrader!

5 jaar geleden

Ik denk dat ik dit (net als de borstkolf) pas ga kopen wanneer ik zeker weet dat de borstvoeding gaat lukken.

5 jaar geleden

Ik had er al 1 gekocht met 9 weken zwangerschap omdat ik mijn normale bh’s al niet meer aan kon.

VRIEND

5 jaar geleden

Net info over borstvoeding gehad. Daar dit ook gevraagd. Zij gaf aan in maand 8 of 9 en inderdaad niet te veel (wil vooraf maar 1 kopen en als bv lukt meer). Bij voorkeur zonder beugel en niet te strak (ook geen maten te groot dat zit ook niet).

5 jaar geleden

Ik heb voedingsbh's gekocht sinds 25 weken omdat ze naast functioneel Zijn ook nog eens heerlijk zitten🥰👌 Mijn cupmaat is Van een b naar een d gegaan en ze zullen nog verder toenemen in omvang door de melkproductie of stuwing!

5 jaar geleden

Ik ga die ook last-minute kopen dan weet ik de maat zeker.

5 jaar geleden

Ik heb er een gekocht op 12 weken ongeveer omdat mn normale toen al niet meer paste. Nu is deze ook aan de kleinere kant aan het worden (34 weken) Ik vind het stom om er nu alweer een te kopen en na de bevalling nog een omdat ze dan nog meer uitzetten... maar denk wel dat dit aangeraden is want de beugel doet heel veel pijn. Weet iemand waar je er (België) goede prijs-kwaliteit vind?

5 jaar geleden

Kraamzorg raadde aan om het na week 36 te doen

5 jaar geleden

Ik ga pas na de geboorte iets aanschaffen. Heb nu goedkope van de Hema geleend van een vriendin . Maar uit ervaring : bij mijn vorige bevallen waren de bh’s die ik op voorhand had gekocht toch nog te klein. Borsten waren nog een cup groter geworden eens er melk in zat ... :-)

5 jaar geleden

Ik heb ze afgelopen weekend gekocht op 33w. Ze zitten goed ruim, spannen niet ofzo dus denk dat ik er goed mee zit

5 jaar geleden

Ik heb er nu 4 in huis. Waarvan 3 een maatje groter dan dat ik normaal heb. 1 al in het begin van de zwangerschap gekocht, maar die plette al snel mn voorgevel. Nu gewoon wat maten besteld en gepast. Lang leve de H&M 😉

5 jaar geleden

Vraagje over de omtrek, kopen jullie die ook groter? Heb normaal mt 75, maar heb nu echt wel 80 nodig. Is het verstandig 75 te kopen met eventueel een tussendtukje erbij, zodat je hem erna (hopelijk 😅) met je gewone omtrek weer aan kan?

5 jaar geleden

Reactie op KellG

Vraagje over de omtrek, kopen jullie die ook groter? Heb normaal mt 75, maa ...
Ik had 75 en zit nu op 95, het tussenstukje deed ‘m het niet meer bij mij 😅