38 Reacties

6 jaar geleden

In het begin de eerste 3 m ongeveer kies ik voor een maxi cosi daar wanneer ze in slaap vallen ze lekker door kunnen slapen en je ze niet moet uittillen.

6 jaar geleden

Wij hebben voor de eerste maanden een maxicosi & isofix base, daarna een 360° draaiende autostoel van Nuna. (Cadeau van mn schoonouders, best een dure stoel🤭)

6 jaar geleden

Wij hebben het eerste jaar de 'maxi cosi' gebruikt (wij hadden een cybex) die we gewoon in de gordel zetten. Toen hij daar te groot voor werd, hebben we een cybex autostoel aangeschaft die inderdaad draait. Is ideaal. Werd ons aangeraden om de baby autostoel echt te gebruiken tot hij er niet meer in pastte, want dat was volgens de winkel het veiligst.

6 jaar geleden

Wij hebben voor de 1e het (maxicosi) zitje van baby go samen met de base gekocht. Goede stoel en goede prijs. Bij deze kopen we ook de babygo kinderwagen. Alles past op elkaar waardoor je niet alles mee hoeft te slepen de 1e maandne

6 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi pebble plus en ons dochtertje zit nu in maxi cosi 2waypearl.. op isofixbase

6 jaar geleden

Wij hebben de cybex cloud gekocht met de isofix base waarin ie kan draaien, leek ons enorm handig en er kan een andere stoel op tot 4 jaar als de kleine straks groter is.

6 jaar geleden

Dacht ik gisteren toch redelijk inzicht te hebben in onze uitzet en wat we nog moeten kopen, komt deze voorbij 🤣 de maxi cosi kan toch gewoon in de eerste maanden? Nog 5 maanden om me ook hierin dan te gaan verdiepen 😏

6 jaar geleden

Ik heb ook de maxicosi pebble plus met de 2wayfix base. Daar past later de 2waypearl autostoel van maxicosi op.

6 jaar geleden

Ik heb ook de maxicosi pebble plus met de 2wayfix base. Daar past later de ...
Aanvulling; De 2waypearl autostoel is zowel voor als achterwaarts op de base te gebruiken.

6 jaar geleden

Als ik iedere mama een tip mag geven, ga voor een 360 rotatie stoel. Zolang de kleintjes nog in de maxi cosy zitten is het natuurlijk prima. Maar na dat stadium worden ze groot en zwaar 😅 wij hebben voor onze dochter zo'n 360 rotatie stoel en wat een verademing! Het is even een investering, maar ik ben er echt nog iedere dag zo blij mee. Nooit meer je kind over de stoel heen tillen en t risico dat t hoofd en de deurstijl elkaar een kus geven haha. Het is echt ideaal

6 jaar geleden

Wij hebben de britax Römer dualfix ons zoontje zit er nogsteeds achterwaarts in en hij is nu 10 maand we proberen hem zo lang mogelijk andersom te vervoeren omdat dat veiliger zou zijn. We gaan een tweede kopen voor de baby omdat we er super tevreden van zijn

6 jaar geleden

Wij hebben de er 1 van Nuna. Die hebben namelijk 5 puntsgordel en dat is nog wat veiliger. Helaas wel lastig met mooie standaard zakken, die zijn meestal voor 3 puntsgodels. Na 10 maanden (wij hadden een beer van een vent) echt te zwaar en groot werd zijn we over gegaan op de maxi cosi axiss. Ideaal dat die draait!

6 jaar geleden

Maxi cosi mica wordt het voor onze tweeling. Fijn draaibaar, veilig en vanaf geboorte te gebruiken tot 4 jaar

6 jaar geleden

Reactie op Firstname-lastname

Wij hebben de britax Römer dualfix ons zoontje zit er nogsteeds achterwaart ...
Die hebben wij ook! Super fijne stoel! Mijn dochter is nu 2 en zit nog steeds goed in de stoel!

6 jaar geleden

Wij hebben deze! Ik heb de kleine de 1e 9 maanden in de maxicosi gehouden tot het echt niet meer paste. Daarna de cybex gekocht. Ik vind hem echt ideaal hij is 360gr te draaien en de bekleding is makkelijk schoon te maken.

6 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Wij hebben deze! Ik heb de kleine de 1e 9 maanden in de maxicosi gehouden t ...
Jeetje wat een prijs zeg! Ik dacht ik google het even. Opmerking van mijn man: zit er ook een koelkast in ofzow? Of stoelverwarming 🤣

6 jaar geleden

Reactie op Mievie

Jeetje wat een prijs zeg! Ik dacht ik google het even. Opmerking van mijn m ...
Hihi ja hij is een beetje aan de dure kant! Maar mijn zoontje zit er nog steeds in , is nu 2 en als de 2e er is en uit de maxicosi is dan kan die er weer in.

6 jaar geleden

Wij hebben een Maxi-Cosi op een familyfix. Prettig stoeltje, kan voor korte stukjes ook op het onderstel van de kinderwagen (Mutsy EVO). Voor fijn dat je het stoeltje mee naar binnen kan nemen. Je baby er daar al inzetten en dan soepel in de auto zetten/klikken. Voor elk autostoeltje geldt wel dat ze er maximaal 2 uur in mogen zitten. Dus wij nemen meestal gewoon de hele kinderwagen mee

6 jaar geleden

Reactie op Mievie

Jeetje wat een prijs zeg! Ik dacht ik google het even. Opmerking van mijn m ...
Oja en kwam ook nog goed uit de test bij de consumenten bond.

6 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Wij hebben deze! Ik heb de kleine de 1e 9 maanden in de maxicosi gehouden t ...
Maar idd écht een ideale stoel. Het is dat ik zelf geen auto heb en bijna nooit in een auto stap (mijn 1e is gigantisch wagenziek!) Maar anders had ik deze serieus wel overwogen! ☺