Vreselijk droge en jeukende huid!

Bente1988
8 dagen geleden
Volgen
Ik heb sinds een aantal dagen ineens een enorm droog gezicht. Nu had ik al nooit een vette huid, maar 2x daags smeren met 100% Shea Butter hielp mij enorm, maar nu ook niet meer. Ik kan blijven smeren πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ Daarnaast heb ik ook ineens hele droge handen en scheenbenen. De jeuk die ik er van heb is nog het meest vervelend. Herkennen jullie dit en welk smeersel helpt wel!?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
22 reacties
.. Baby ..
8 dagen geleden
Ik wou letterlijk zojuist gaan zoeken of meer mama’s to be hier last van hebben.. verschrikkelijk die jeuk!! Ik heb de jeuk voornamelijk op de bovenkant van mijn voeten, en me scheenbenen inderdaad. Smeren helpt me ook niet, ik volg !
  • Rapporteren
Michelle815
8 dagen geleden
Ik heb drogen handen Had ik normaal nooit Verder niet echt iets echt alleen mn handen Ik smeer ze in met een zalfje van de Kruidvat een groene pot Dan heb ik er geen lasy meer van
  • Rapporteren
Bente1988
8 dagen geleden
Reactie op .. Baby ..
Ik wou letterlijk zojuist gaan zoeken of meer mama’s to be hier last van hebben.. verschrikkelijk die jeuk!! Ik heb de jeuk voornamelijk op de bovenkant van mijn voeten, en me scheenbenen inderdaad. Smeren helpt me ook niet, ik volg !
Uiteraard begint de bovenkant van m'n voeten nu ook te jeuken nu ik het bij jou lees 🀣 πŸ€”
  • Rapporteren
Bente1988
8 dagen geleden
Reactie op Michelle815
Ik heb drogen handen Had ik normaal nooit Verder niet echt iets echt alleen mn handen Ik smeer ze in met een zalfje van de Kruidvat een groene pot Dan heb ik er geen lasy meer van
Groene pot. Check!
  • Rapporteren
MiSangre
8 dagen geleden
Bij mij jeukt mijn hoofdhuid heel erg, normaal nooit last van zo vreemd πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ
  • Rapporteren
Roossrr
8 dagen geleden
Ik heb dit serieus al 2 dagen. Wordt er helemaal moe van.
  • Rapporteren
Niq
8 dagen geleden
Aftersun of gewoon bodylotion. Hydrateert en vooral: het koelt een beetje tegen de jeuk...
  • Rapporteren
.. Baby ..
8 dagen geleden
Reactie op Bente1988
Uiteraard begint de bovenkant van m'n voeten nu ook te jeuken nu ik het bij jou lees 🀣 πŸ€”
Owjee had ik maar niets gezegd dan πŸ˜… nouja laten we vooral genieten van al die zwangerschapskwaaltjes πŸ₯°
  • Rapporteren
Meez
8 dagen geleden
Beetje gek, maar toen ik in de wijk werkte, waren er oude cliΓ«nten die 2xdgs smeerden met uiercreme
  • Rapporteren
Suus11
8 dagen geleden
Jaaaa ik heb ook scheenbenen jeuk en extreem droge handen... ik dacht dat ik te heet douchte, en mn handen uitdroogde door te vaak wassen ivm Corona.. maar ik ben dus niet de enige πŸ€”
  • Rapporteren
MR24
8 dagen geleden
Reactie op Suus11
Jaaaa ik heb ook scheenbenen jeuk en extreem droge handen... ik dacht dat ik te heet douchte, en mn handen uitdroogde door te vaak wassen ivm Corona.. maar ik ben dus niet de enige πŸ€”
Ik dacht ook dat m'n handen inderdaad droog waren door extra vaak met zeep wassen en desinfectie..
  • Rapporteren
Co91
8 dagen geleden
Koelzalf of Vaseline Cetamacrogol maar dat laatste krijg je vaak alleen via huisarts
  • Rapporteren
Meez
8 dagen geleden
Reactie op Co91
Koelzalf of Vaseline Cetamacrogol maar dat laatste krijg je vaak alleen via huisarts
Kan via huisarts assistente vaak ook
  • Rapporteren
Bente1988
8 dagen geleden
Bedankt voor de tips tot nu toe! Ga maar eens experimenten. Het is tot nu toe(5+6) 1 van mijn weinige kwaaltjes, dus ben allang "blij" dat ik ergens last van heb πŸ˜…
  • Rapporteren
Stephanie78
8 dagen geleden
Vergeet ook de schrale Oostenwind niet, en het schrale droge weer dat we hebben de laatste dagen. Dat helpt ook niet echt, naast het extra handenwassen. Ik gebruik handcreme van purol (extra vet) of handcreme van balneum (extra vettend)
  • Rapporteren
chantalll-24
8 dagen geleden
Ik heb t ook super erg de hele dag jeukt mijn hele lichaam! Heb nu ook extreme exceem sinds een week op m’n buik!
  • Rapporteren
Kiimmetje
8 dagen geleden
Raar is dat hè! Ik heb ook enorm droge jeukende vingers. En een plekje boven mijj rechter oog, ook heel droog en jeukt. Grappige is met mijn vorige zwangerschap had ik precies hetzelfde jeukende plekje boven mijn oog en verdween het na de bevalling
  • Rapporteren
souhaila_Hocine
8 dagen geleden
Ik heb dit ook ik gebruik pure vandalisme wat ze meestal bij de afro winkels verkopen die is zeer goed
  • Rapporteren
Kayleeb
7 dagen geleden
Ik heb extreem droge hoofdhuid. Heeft nog iemand dit en tips hiervoor? Echt extreme roos ook hierdoor ofzo! Twijfel om naar de HA te gaan hiermee..
  • Rapporteren
my3thbaby
7 dagen geleden
Reactie op Co91
Kan je ook zo bij apotheek halen. Doe ik ook altijd.
  • Rapporteren