24 Reacties

4 jaar geleden

Ik wou letterlijk zojuist gaan zoeken of meer mama’s to be hier last van hebben.. verschrikkelijk die jeuk!! Ik heb de jeuk voornamelijk op de bovenkant van mijn voeten, en me scheenbenen inderdaad. Smeren helpt me ook niet, ik volg !

4 jaar geleden

Ik heb drogen handen Had ik normaal nooit Verder niet echt iets echt alleen mn handen Ik smeer ze in met een zalfje van de Kruidvat een groene pot Dan heb ik er geen lasy meer van

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Ik wou letterlijk zojuist gaan zoeken of meer mama’s to be hier last van he ...
Uiteraard begint de bovenkant van m'n voeten nu ook te jeuken nu ik het bij jou lees 🤣 🤔

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Ik heb drogen handen Had ik normaal nooit Verder niet echt iets echt allee ...
Groene pot. Check!

4 jaar geleden

Bij mij jeukt mijn hoofdhuid heel erg, normaal nooit last van zo vreemd 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb dit serieus al 2 dagen. Wordt er helemaal moe van.

4 jaar geleden

Aftersun of gewoon bodylotion. Hydrateert en vooral: het koelt een beetje tegen de jeuk...

4 jaar geleden

Reactie op Bente1988

Uiteraard begint de bovenkant van m'n voeten nu ook te jeuken nu ik het bij ...
Owjee had ik maar niets gezegd dan 😅 nouja laten we vooral genieten van al die zwangerschapskwaaltjes 🥰

4 jaar geleden

Beetje gek, maar toen ik in de wijk werkte, waren er oude cliënten die 2xdgs smeerden met uiercreme

4 jaar geleden

Jaaaa ik heb ook scheenbenen jeuk en extreem droge handen... ik dacht dat ik te heet douchte, en mn handen uitdroogde door te vaak wassen ivm Corona.. maar ik ben dus niet de enige 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Suus11

Jaaaa ik heb ook scheenbenen jeuk en extreem droge handen... ik dacht dat i ...
Ik dacht ook dat m'n handen inderdaad droog waren door extra vaak met zeep wassen en desinfectie..

4 jaar geleden

Koelzalf of Vaseline Cetamacrogol maar dat laatste krijg je vaak alleen via huisarts

4 jaar geleden

Koelzalf of Vaseline Cetamacrogol maar dat laatste krijg je vaak alleen via ...
Kan via huisarts assistente vaak ook

4 jaar geleden

Bedankt voor de tips tot nu toe! Ga maar eens experimenten. Het is tot nu toe(5+6) 1 van mijn weinige kwaaltjes, dus ben allang "blij" dat ik ergens last van heb 😅

4 jaar geleden

Vergeet ook de schrale Oostenwind niet, en het schrale droge weer dat we hebben de laatste dagen. Dat helpt ook niet echt, naast het extra handenwassen. Ik gebruik handcreme van purol (extra vet) of handcreme van balneum (extra vettend)

4 jaar geleden

Ik heb t ook super erg de hele dag jeukt mijn hele lichaam! Heb nu ook extreme exceem sinds een week op m’n buik!

4 jaar geleden

Raar is dat hè! Ik heb ook enorm droge jeukende vingers. En een plekje boven mijj rechter oog, ook heel droog en jeukt. Grappige is met mijn vorige zwangerschap had ik precies hetzelfde jeukende plekje boven mijn oog en verdween het na de bevalling

4 jaar geleden

Ik heb dit ook ik gebruik pure vandalisme wat ze meestal bij de afro winkels verkopen die is zeer goed

4 jaar geleden

Ik heb extreem droge hoofdhuid. Heeft nog iemand dit en tips hiervoor? Echt extreme roos ook hierdoor ofzo! Twijfel om naar de HA te gaan hiermee..

4 jaar geleden

Koelzalf of Vaseline Cetamacrogol maar dat laatste krijg je vaak alleen via ...
Kan je ook zo bij apotheek halen. Doe ik ook altijd.