10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hoi, Hier slaapt onze zoontje ongeveer tot 07:00 Hoe laat en hoe lang slaapt je dochter overdag?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Dani毛lleS

Hoi, Hier slaapt onze zoontje ongeveer tot 07:00 Hoe laat en hoe lang sla ...
1 a 1.5uur. Ze ligt er savonds tussen 7 en 8 uur in

茅茅n jaar geleden

Hier slaapt ze voornamelijk tot half 7 7uur, heeft ze overdag te lang geslapen net als gisteren werd ze vanochtend om 5 uur wakker. Mijn dochter slaapt amper tot niet meer overdag en gaat er dan rond 1830/1900 in. Sinds dat dit zo is slaapt ze langer, natuurlijk niet de oplossing om de hele dag haar wakker te houden, maar mijn dochter is ontzettend koppig hier in.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sandralivv

Hier slaapt ze voornamelijk tot half 7 7uur, heeft ze overdag te lang gesla ...
Hm ja. Mijn dochter begint vanaf 12 u te vragen of ze naar bed mag.. dus het slaapje eraf halen zit er denk ik nog niet in

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anoniem19955

Hm ja. Mijn dochter begint vanaf 12 u te vragen of ze naar bed mag.. dus h ...
Nee zo lang ze het nog aangeven ook gewoon zo houden. Heb het liefst hier ook nog dat ze slaapt, maar ze weigert het echt. Maar merk er wel verschil door, als ze dan wel heeft geslapen, slaapt ze in de avond heel laat en word ontzettend vroeg wakker

茅茅n jaar geleden

Bij ons gelukkig niet z贸 vroeg, maar meestal wel tussen 6-7. Hier lijkt de gouden tip 5 uur wakkertijd aanhouden. Sindsdien slaapt hij in ieder geval tot 7u 馃檶馃徎

茅茅n jaar geleden

Hier heeft ze dat ook een tijd gehad, maar we halen haar nooit eerder dan 7 uur uit bed. Inmiddels gaat ze zeld haar bed in en uit en vermaakt ze zich prima. We moeten hooguit soms iets eerder heen, om te helpen bij het potje.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier heeft ze dat ook een tijd gehad, maar we halen haar nooit eerder dan 7 ...
Jullie hebben geen ledikantje meer ?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anoniem19955

Jullie hebben geen ledikantje meer ?
Nee, mevrouw wilde er niet meer in en sloeg haar been er overheen. We hebben een Ikeabedje met dezelfde maat als het ledikant, maar aan de voorkant een valhekje. Daar kun je ook gewoon een hoge ledikantrand inzetten hoor.

茅茅n jaar geleden

Hier een jongetje dat al 1.5 5u wakker is en alle regeltjes adviezen gevolgd. Ben er soms moedeloos van wat maakt dat ik ooit overprikkeld en vermoeid raakt. Sinds kort ook niet leuk zijn na thuiskomst van de opvang en sinds afgelopen donderdag elke nacht 50x wakker en huilen. Kei moe maar niet willen slapen en dicht bij ons willen zijn. Vandaag zijn bedje weer omgezet, camera eruit gehaald zodat de rode lampjes niet zichtbaar zijn en voor noodgevallen een campingbedje op onze kamer. Hij zit nu langs mij in ons bed te vechten om niet om te vallen maar hij is gestopt met krijsen/huilen