62 Reacties

4 jaar geleden

Ik krijg en echo op 6+5 volgens hun kan er vanaf dan worden vastgesteld of het en goede zwangerschap is. Eerder niet volgens mijn gynaecoloog. Verder weet ik het dus niet, vorige zwangerschap was een windei die ik met 9wekrn heb afgebroken en nu pas 5+5. Sorry dat ik geen beter antwoord voor je heb

4 jaar geleden

Wat erg van je miskraam. Ik snap dat je onzeker bent. Twee vriendinnen van me hebben al een echo gehad met een week of 6, dus het kan gewoon! Ik hoop dat je ondanks de zorgen tóch kunt genieten van deze mooie tijd!

4 jaar geleden

Reactie op Wondercadeau

Ik krijg en echo op 6+5 volgens hun kan er vanaf dan worden vastgesteld of ...
Dankjewel voor je berichtje. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had aan de telefoon al wel verteld dat ik volgens mijn berekening een week minder lang zwanger zou zijn.. ze zei dat de echo wel gewoon gedaan werd alleen dat ik in mijn achterhoofd moest houden dat er dan alleen misschien nog geen kloppend hartje te zien zou zijn omdat dat misschien dan nog net iets te vroeg zou zijn. Pff nu al zo onzeker erover😖

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je echt pas 5.5/6 weken bent dan kan het dat ze een leeg vruchtzakje zien, dat was gister bij mij het geval. Had een inwendige echo (vandaag 6w) en zagen een leeg vruchtzakje , waarschijnlijk omdat het nog te vroeg was, daarom mag ik vrijdag weer terug, dan ben ik 6w6d. Dit zijn erg spannende tijden/weken! Hopelijk klopt de berekening van je arts em ben je dan 7w, dan zie je wel als goed is al een hartje kloppen🥰

4 jaar geleden

Ik heb een echo gehad met 5 weken en 3 dagen. Ze kunnen dan heel goed zien of er iets zit en het er "goed uit ziet. Ik heb een foto van mijn echo erbij gedaan. Mijn volgende echo is met 7 weken en 4 dagen. Dan moet er echt hartje zitten... want die zie je helaas niet zo vroeg.

4 jaar geleden

Ah gefeliciteerd. Bij mijn vorige zwangerschap dachten ze ook dat ik 7 weken zou zijn bij de eerste echo maar ik bleek nog geen 6 weken. Het duurde even voordat ze het konden vinden maar ze konden het toch zien. Je ziet dan ook echt maar een heel onduidelijk puntje kloppen. De 2e echo was dan ook net wat sneller dan anders om nog eens goed te kijken maar was allemaal goed.

4 jaar geleden

Reactie op Rianneke85

Wat erg van je miskraam. Ik snap dat je onzeker bent. Twee vriendinnen van ...
Er is dus hoop.. 🤞🤞ik probeer ook te genieten maar van alle verhalen die je leest word het niet veel beter.. dankjewel voor je reactie!😘

4 jaar geleden

Reactie op Nov2020

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als je echt pas 5.5/6 weken bent dan k ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap❤ Wat fijn dat je al zo snel terug mag komen! Idd erg spannend maar we gaan uit van het beste. Hopelijk krijg jij wat meer duidelijkheid vrijdag😊 laat je me weten hoe het is gegaan? X

4 jaar geleden

Ik heb een echo gehad met 5 weken en 3 dagen. Ze kunnen dan heel goed zien ...
Dat is idd ook een hele vroege echo, hopelijk kunnen ze bij mij ook zien of "alles goed is".. dat neemt de onzekerheid denk ik wel een beetje weg. Gefeliciteerd met je zwangerschap❤ en ik ben benieuwd naar je volgende echo😘

4 jaar geleden

Heb vorig jaar juli een miskraam gehad (toen waarschijnlijk met 5 weken), en nu volgende week ook mijn eerste echo met 7 weken, dus ben ook heel benieuwd of alles goed is 💓

4 jaar geleden

Hai, Toevallig dat ik gister ontzettend ziek was en ik de vk heb gebeld wat ik moest doen. Ik zou vandaag 6 weken zijn en mijn 1e echo op 24 maart. Gister vanwege de onrust heeft mijn vk voorgesteld om te komen. Op de echo was ik 5 weken. Te meten aan de vruchtzak ook was er een "embryo" te zien. Alles was goed.

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Hai, Toevallig dat ik gister ontzettend ziek was en ik de vk heb gebeld wa ...
Fijn dat je mocht komen, en om te horen dat alles goed was, ben je toch even gerustgesteld. 😉

4 jaar geleden

Reactie op CG88

Fijn dat je mocht komen, en om te horen dat alles goed was, ben je toch eve ...
Ja zeker. Ben nogal een zenuwlijer dus dit was wel even fijn!

4 jaar geleden

Ik had vorige week echo op 5 + 2: dooierzak met vruchtje al te zien. Maandag terug op 7weken

4 jaar geleden

Ik heb over 2 weken pas een echo, kan niet wachten! Ben wel benieuwd hoe ze gaan tellen, ik heb een cyclus van 5 weken gehad deze keer. Maar tellen ze dan 4 weken??

4 jaar geleden

Ik heb m'n eerste echo pas met 8 weken +2 🙄... Vandaag 5 weken, dus ik moet nog heeeeeel lang wachten... Vraag me nu wel af waarom pas zo laat bij mij.

4 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Ik heb m'n eerste echo pas met 8 weken +2 🙄... Vandaag 5 weken, dus ik moe ...
De vorige keer had ik ook bij 8 weken de eerste echo, maar omdat ik een miskraam heb gehad moet ik nu heek vroeg komen.. Gefeliciteerd met je zwangerschap❤

4 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Ik heb m'n eerste echo pas met 8 weken +2 🙄... Vandaag 5 weken, dus ik moe ...
Hier ook zo laat. Als alles in orde is met je (geen geschieden van miskramen en zo) dan is de eerste echo rond week 8 of 9. Zenuwslopend hè!

4 jaar geleden

Hier ook helaas een mk gehad op 3 jan..met 6 weken😔. Veel verdriet gehad maar wel samen een plekje gegeven❤ Nu weer in verwachting😍❤ en donderdag de eerste echo gehad. Was net 6 weken... Op de echo de kleine gezien en zelfs het hartje zien kloppen🙏❤ Door de mk krijgen we 2 en 16 april nog een extra echo.. wij zijn verliefd op ons ini mini mensje😍😍😍

4 jaar geleden

Ik mag voor mijn eerste echo op 24 maart (dan ongeveer 6 weken) Ik ga vooral omdat ik kinderverzorgster ben en dus al snel moet stoppen van werken. Ik ga dus vooral om een attest te krijgen voor mijn werkgever. Maar de echo is leuk meegenomen natuurlijk 😁