62 Reacties

4 jaar geleden

Heb vorige maand een miskraam gehad met 4+5 weken. Ben direct daarna weer zwanger geworden zonder een menstruatie te hebben gehad. Nu lees ik vaak dat er dan vroege echos worden gedaan maar wat is het nut ervan. Ben inmiddels 4 weken en 4 dagen en zou zelfs wachten tot ik 8 weken ben ivm iets meer zekerheid. Maar wat raden jullie aan

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Hier ook helaas een mk gehad op 3 jan..met 6 weken😔. Veel verdriet gehad m ...
Echt heftig he een miskraam.. doet echt meer met je dan je denkt.. maar wat een mooie echo❤ gefeliciteerd! hoop dat er bij mij ook al zoveel te zien is dan😍. Wij krijgen nu ook 23 maart, 7 april en 20 april een echo dus ben heel benieuwd.

4 jaar geleden

Ik heb een echo gehad met 6+6 weken. Was al goed te zien incl kloppend hartje

4 jaar geleden

Ik krijg mijn echo 2 april dan zou ik 7 +2 zijn, Heb 3 miskramen gehad, maar ook 4 gezonde kindjes.. Ik blijf het echt enorm spannend vinden!!

4 jaar geleden

Hey, Ik heb vandaag een echo gehad omdat ik erg pijn heb in. Mijn onder buik. Ik ben 6 weken en er was heel weinig te zien idd. Ze doen een inwendige echo bij 6 weken maar als je 7 weken ben zou je al een hartje kunnen horen kloppen, dag was bij mij helaas nog niet.

4 jaar geleden

Reactie op Rachx

Echt heftig he een miskraam.. doet echt meer met je dan je denkt.. maar wat ...
Dank je wel😊!! Blijft spannend maar wij zijn positief en genieten van elke dag. Vooral zo een positieve echo met kloppend hartje maakt heel veel goed❤ De 23e schiet al mooi op!! Spannend!! Ik lees met je mee hoor😁🍀❤

4 jaar geleden

Reactie op maria12

Hey, Ik heb vandaag een echo gehad omdat ik erg pijn heb in. Mijn onder bu ...
Wel was er positief nieuwe de baby licht wel goed goed gelukkig

4 jaar geleden

Wat fijn dat je zo snel opnieuw zwanger bent, gefeliciteerd! Ik heb precies zelfde, in december met 9 weken miskraam gehad, uiteindelijk na medicatie in januari nog een curretage omdat ik enorme bloedingen bleef houden. Nu ook weer zwanger en heb 27 maart eerste echo met 6,5 week. Het kan prima dat je dan een goede echo hebt. Ik had bij de miskraam ook met 6 weken de eerste echo en een kloppend hartje. Vind het zelf ook erg spannend weer allemaal, maar heb er wel beter gevoel bij deze keer. Bij de miskraam voelde het al niet goed, ik was erg down en bij de 9 weken echo kwam ik huilend binnen en was het eerste wat ik zei: ‘het voelt niet goed’. Hopelijk hebben we deze keer een voorspoedige zwangerschap met weinig kwaaltjes ❤️

4 jaar geleden

Reactie op amina001

Wat fijn dat je zo snel opnieuw zwanger bent, gefeliciteerd! Ik heb prec ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd ❤ oh echt bijna hetzelfde meegemaakt! Heb na medicatie (die hun werk niet gedaan Hadden) ook 2 januari nog een curretage gehad.. heel naar allemaal.. het is ook echt spannend. Volgensmij heeft echt iedereen ook een andere ervaring bij een vroege echo dus het is echt afwachten. Wat fijn dat je deze keer wel een goed gevoel hebt, dat is vaak wel een goed teken. Laten we hopen op het beste en ook lekker genieten van de zwangerschap🥰

4 jaar geleden

Ja afgelopen donderdag. Helaas een leeg vruchtzakje. Grote kans dat het dus weer een missed abortion is (in december ook gehad), kleine kans dat het nog net te vroeg was. Nu tot woensdag in onzekerheid 😬

4 jaar geleden

Reactie op Evs90

Ja afgelopen donderdag. Helaas een leeg vruchtzakje. Grote kans dat het dus ...
Jeetje wat spannend!! Probeer toch beetje rustig te blijven... Begrijp je angst zo goed. Laat je ff wat weten ❤️

4 jaar geleden

Het doet me goed jullie verhalen te lezen! Ben nu 5 wk in verwachting... Echo pas week 7 a 8. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke dag dat ik in verwachting ben ervan ga genieten. Ik ben onverwachts in verwachting en ben 44 jaar. Tis mijn allermooiste wens ❤️. Heb 2 kids van 14 en 12. En ben gescheiden. Nu dus van een man in verwachting waar ik geen relatie mee heb maar waar ik al wel 2 jaar gek op ben. Hij weet het al wel en morgen komt hij langs om te praten. Zo spannend. Ik heb tussen mijn 2 kids ook een miskraam gehad... Ik vond dat heel heftig. Ik hoop zo dat alles goed bij mij gaat. Ook ivm m'n leeftijd. Zo fijn om ook jullie angsten te lezen ❤️

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Heb vorige maand een miskraam gehad met 4+5 weken. Ben direct daarna weer z ...
Ik zou zelf ff wachten ook al is dat bijna niet te doen. Goed voor jezelf zorgen en proberen niet te veel stress te hebben. Dat voelt je kindje ook denk ik dan zelf 😉😍. Al is dat soms lastig. Positieve mindset en deze ook genieten van deze spannende tijd! Succes 💪

4 jaar geleden

Ja hoor bij mijn vorige zwangerschap, die was ongepland en door de pil heen, had hierdoor geen idee hoelang we zwanger waren. We kregen toen een echo met 5 weken en 4 dagen ofzo, we zagen toen al wel een hartje kloppen. Zelf denk ik dat ze er altijd een week naast hebben gezeten. Mn zoon werd ook met 39 weken geboren.

4 jaar geleden

Ja er is een topic... " man mag niet mee naar eerste echo (corona) Schijnt dat heel veel verloskundige praktijken bezig zijn hun patiënten te informeren. Bij sommige worden afspraken verplaats.. bij andere mag je niet meer met bijv je partner naar de echo, maar moet je alleen😔😔 Ik heb nog geen mail ontvangen maar zal ook wel snel komen.. Iedereen moet maatregelen nemen, ook de verloskundigepraktijk blijkbaar. Vreselijke tijd dit😔

4 jaar geleden

Jeetje wat spannend!! Probeer toch beetje rustig te blijven... Begrijp je a ...
Lief! Dank je! ❤️ Ik laat zeker wat horen. Met de dag wordt ik zieker sinds de echo, aan de ene kant een goed teken, aan de andere kant kan het voor niets zijn. Het blijft even lastig. Was pas 5w6d zwanger toen, het kan nog. Je hebt vast een mooie echo! Leuk om naar uit te kijken!

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Hier ook helaas een mk gehad op 3 jan..met 6 weken😔. Veel verdriet gehad m ...
Wij een mk in november,ik hoop ook op zo'n mooie echo de 27e. Gefeliciteerd 💕

4 jaar geleden

Heej. Ik ben met 6 weken en paar dagen moeten gaan ivm een bloeding die ik had. Volgens eigen berekening zou ik 6+1 zijn. Op de echo gaan ze nu uit van 6+3. Ik heb de echo toegevoegd want er was wel degelijk iets te zien. Zelfs het hartje zien kloppen. En ohh wat ben je vanaf dan al helemaal verliefd op je kleine hummeltje😍

4 jaar geleden

Hierbij mijn ini mini, echo met 6+2. Amper wat te zien nog haha😊

4 jaar geleden

Reactie op Joepie87

Ik heb m'n eerste echo pas met 8 weken +2 🙄... Vandaag 5 weken, dus ik moe ...
Ik heb precies hetzelfde met 8+4, volgens mijn eigen berekening. Wachten duurt dan inderdaad echt lang😔 Gezien het feit dat ik me ook nog eens kip lekker voel ga je nog wel eens wat twijfelen..maar denk dat dat normaal is