62 Reacties

4 jaar geleden

Super leuk jullie foto's van de 1e echo's 馃挄

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Heej. Ik ben met 6 weken en paar dagen moeten gaan ivm een bloeding die ik ...
Wat een mooie echo foto's ah ik kan niet wachten tot ik ook mag. Van t weekend veel gebaald en gepiekerd over alle maatregelen etc. Maar als ik zo deze foto's zie dan vergeet je toch alles en kun je toch alleen maar genieten. Heerlijk

4 jaar geleden

Reactie op Mamsie2

Wat een mooie echo foto's ah ik kan niet wachten tot ik ook mag. Van t wee ...
Ja was met een inwendige echo en bij mij dus al heel goed te zien. Ik moest helaas alleen gaan zonder mijn vriend. Ik vond het vreselijk spannend want dit is mijn eerste zwangerschap en dan moest ik ook nog alleen gaan omdat het spoed was. Achteraf vergeet je ook dat weer en boeit het allemaal niet meer als je weet dat alles goed gaat. Want dat blijft nog altijd het belangrijkste. Heel veel succes binnenkort en geniet!

4 jaar geleden

Vandaag echo gehad met 6weken alles was goed 馃榿

4 jaar geleden

Wat fijn dat jullie nog naar de echo mogen. Onze echo is geannuleerd vanwege corona. We moeten nu wachten tot 10 weken.. 馃様

4 jaar geleden

Ooh super jammer! Man mocht ook gewoon mee gelukkig

4 jaar geleden

Hey! Hoe weet iedereen al precies hoelang je zwanger bent? Bij mij konden ze het nog niet zeggen.. eerste dag laatste menstruatie was 17 Jan. Ze hebben mij gezet op 6 weken(afgelopen di) dus bijna 7 als het goed is.

4 jaar geleden

Reactie op Esmeekamp

Hey! Hoe weet iedereen al precies hoelang je zwanger bent? Bij mij konden z ...
Ze meten geloof ik het vruchtzakje. Want ik zou 6 weken moeten zijn (1feb) en volgens die meting 5 weken

4 jaar geleden

Afgelopen weekend dus ook een foto laten omdat veel pijn had was een inwendige echo. Ze kon niet vertellen of het 1-2 zijn en geen hartje horen kloppen, wel zat de baby goed in de baarmoeder.. ben erg benieuwd ik zou de 23e een echo in het ziekenhuis krijgen voor een onderzoek waar ik mee aan doen. Had er zin in want dan zou ik denk wel al wat meer zien, maar herlas afgebeld vanochtend馃槥.. nu is het afwachten tot 2 april! Volgens de berekening ben ik nu 6+6 dagen.

4 jaar geleden

Hierbij mijn ini mini, echo met 6+2. Amper wat te zien nog haha馃槉
Ja had ik ook met 6+4 dagen zo spannend

4 jaar geleden

Jaa meten vruchtzakje en baarmoeder. En baby zit nog vast aan het vruchtzakje dat is tot 7week dacht ik. Wel een kloppend hartje gezien maar konden nog niet zeggen of het 1 of 2 waren

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Ze meten geloof ik het vruchtzakje. Want ik zou 6 weken moeten zijn (1feb) ...
Ja ok茅 dat dacht ik ook! Was ook al mooi kloppend hartje te zien!馃槏 ja dus jij bent weekje korter dan verwacht! Ik dacht dus al 8 weken en toen hoorde ik opeens ja we kunnen niet zien hoelang hoor, dat zeggen we pas met 11/12 weken maar zal wel 6 weken zijn. En ik zie hier iedereen al precies weten van ben 5+3 of 6+2 dus was even benieuwd馃檲 eerste keer dus ben nog een leek馃お

4 jaar geleden

5 weken..

4 jaar geleden

Reactie op Esmeekamp

Hey! Hoe weet iedereen al precies hoelang je zwanger bent? Bij mij konden z ...
Ik had precies hetzelfde! Laatste menstruatie was 15 januari, 13 maart de eerste echo gehad. Dachten zelf ook 8 weken, bleek ook pas rond de 6 te zitten.. Voor ons ook de eerste. Onze mini is pas 5mm maar een mooi kloppend hartje mogen zien.

4 jaar geleden

Reactie op Esmeekamp

Ja ok茅 dat dacht ik ook! Was ook al mooi kloppend hartje te zien!馃槏 ja dus ...
Jaa voor mij ook de 1e. Alleen gaf de vk aan dat het 5 weken was en dat ze dit via t vruchtzakje had gemeten. Dus vandaar dat ik het ook zo tegen je had gezegd. Alleen lees ik nu mensen die half januari ongesteld zijn geweest nu ook nog maar zo kort zwanger zijn. Vreemd eigenlijk. Eerste echo wel al gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Ro-Jam

Ik had precies hetzelfde! Laatste menstruatie was 15 januari, 13 maart de e ...
Ben dus niet de enige! Fijn dat er ook bij jou een goed kloppend hartje te zien was! Volgens mijn vk moesten we ons maar niet zorgen maken. Komt dus vast allemaal goed馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Jaa voor mij ook de 1e. Alleen gaf de vk aan dat het 5 weken was en dat ze ...
Ja ik dacht dus ook vreemd! Maakte me al gelijk zorgen dat die kleine nu al te langzaam zou groeien.. Ja bij mijn eerste reactie staat de echo foto! Beetje wazig wel haha maar je ziet toch duidelijk een avocado met kloppend pitje. 馃お馃槉

4 jaar geleden

Ik heb straks de eerste echo! Ik ben zo zenuwachtig! Best wel gek want het is mijn tweede kindje maar het begint dus gewoon opnieuw. Ik ben nu 7 weken 馃槏

4 jaar geleden

Reactie op JannaP

Ik heb straks de eerste echo! Ik ben zo zenuwachtig! Best wel gek want het ...
En was alles goed ?

4 jaar geleden

Volgens mijn berekening ben ik 6w2d, ben blijkbaar ongeveer een week minder!