40 Reacties

4 jaar geleden

de berekening met iui is vaak wat preciezer.

4 jaar geleden

Ik heb ook iui gehad maar ligt t ook niet gedeeltelijk aan hoelang je de hormonen hebt moeten spuiten en prikken voor de eisprong? Want stel de eitjes groeien trager, spuit je langer door tot je de eisprong opwekt. Ik ben geen arts maar kan me voorstellen dat het daardoor afwijkt wat je cyclus is dan ook geen 28 dagen maar bijvoorbeeld 35.

4 jaar geleden

Reactie op Iessie

Ik heb ook iui gehad maar ligt t ook niet gedeeltelijk aan hoelang je de ho ...
ik heb 1 week hormonen moeten prikken en 48 uur van te voren de andere hormoon voor mn eisprong. Mn eisprong zou dan 22 februari moeten zijn en ben toen ook geinsmineerd.

4 jaar geleden

Reactie op Naantje5

ik heb 1 week hormonen moeten prikken en 48 uur van te voren de andere horm ...
Vanaf je 3e ongi dag? Ja dan zou je op een normale cyclus ongeveer uitkomen. En dan klopt het vanaf ongi dag 1 tellen. Wanneer moet je terugkomen of hebben ze gezegd afwachten?

4 jaar geleden