40 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken het zo goed. Ik ben ook al jaren bezig om zwanger te worden nu tw ...
Ik denk aan je!

4 jaar geleden

Hoi! Pff waarom zeggen ze dat meteen na 1 echo? Mijn eerste dag laatste menstruatie was 17 Jan, ik zou dus al meer dan 10 weken moeten zijn. Donderdag echo gehad en was 7+6 maar alles wat goed zei de vk. Ik hoefde me nog helemaal niet druk te maken. Sterkte😘

4 jaar geleden

Reactie op Esmeekamp

Hoi! Pff waarom zeggen ze dat meteen na 1 echo? Mijn eerste dag laatste men ...
Kan het zijn dat je eisprong gewoon later was? Dat zei ze over mij

4 jaar geleden

Mijn eisprong was drie weken later! Ipv 10 weken ben ik pas 7 weken zwanger. Misschien is dit ook bij jou het geval? Ik hoop dat alles goed gaat bij je🤞🏼

4 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Ik bleek 6+4 te zijn ipv de 7+4 wat ik zelf uitgerekend had.. vrouw van de echo had het over een diapauze , Dus niet gelijk van het ergste uit gaan.. ♥️

4 jaar geleden

Bij mij heeft het helaas geen positief afloop, er is geen groei meer te zien, geen hartslag en geen warmte bij het vruchtje(bloed) dus ik wacht nu tot maandag of een mk zelf op gang komt en anders afspraak gyn voor medicatie..😪 sterkte allemaal ik verlaat de app

4 jaar geleden

Bij mij heeft het helaas geen positief afloop, er is geen groei meer te zie ...
Wat ontzettend naar voor je. Heel veel sterkte

4 jaar geleden

Er is vandaag ander halve week voorbij en ik dacht dat ik gebeld zou worden door de gynaecoloog. Niets gehoord en zelf maar gebeld. Gynaecoloog was niet aanwezig maar ze zou genoteerd hebben dat we t op ons verloop zouden laten en ik moest bellen met heftig bloed verlies. Al weet ik zeker dat ze tegen mij gezegd heeft dat zij mij ook zouden bellen om te kijken hoe nu verder. Er is niets gebeurt al heb ik wel af en toe steken in mn buik. Nu word ik maandag gebeld. Moet zeggen dat ik het vreselijk vind om zo in grijs gebied te moeten leven. Ik durf niet meer te hopen op dat t goed zit omdat de klap dan weer extra hard aankomt, maar durf ook niet echt het verdriet toe te laten van het idee van een MK. Vind het echt heel jammer dat ze me zo lang in onzekerheid laten 😥

4 jaar geleden

Reactie op Naantje5

Er is vandaag ander halve week voorbij en ik dacht dat ik gebeld zou worden ...
Wat een spanning zeg.. hopelijk krijg je gauw weer een echo, dat geeft in ieder geval zicht op of er weer groei is. Ik blijf je volgen en voor je duimen! ✨

4 jaar geleden

Reactie op Naantje5

Er is vandaag ander halve week voorbij en ik dacht dat ik gebeld zou worden ...
Volgens mij kan het nog goed komen als je nog geen bloedverlies hebt. Ik vind die gyne precies echt wel niet oké. Dat ze jou niet eens opvolgt! En direct uitgaat van het slechtste. Ik hoop dat het goed komt maar snap dat je geen valse hoop wil hebben. Ik zou er ook gek van worden van die onzekerheid. Hopelijk weet je snel meer en kan binnenkort gaan voor tweede echo xx

4 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Ik bleek 6+4 te zijn ipv de 7+4 wat ...
Heb je een kloppend hartje gezien? Ben benieuwd hoe het bij anderen gaat. Gisteren een echo gehad en ze schatten 6+4 maar er was geen kloppend hartje en daarom gaan ze uit dat ik een miskraam krijg. Donderdag weer een echo..

4 jaar geleden

Reactie op Naantje5

Er is vandaag ander halve week voorbij en ik dacht dat ik gebeld zou worden ...
Wat vervelend dat ze het verder niet opvolgen! Hoop dat allea goed gaat met je en hopelijk snel een goede echo.

4 jaar geleden

Maak je niet te veel zorgen!! Dat zei mijn gynaecoloog ook bij men eerste echo ik was normaal bijna 7 weken en vruchtje was 6.1 was maar 2.5mm en ben naar een andere gynaecoloog geweest nu ben ik 10 weken en daar was het 9.5 en baby’tje is enorm gegroeid is al bijna 3cm! Dus weet dat je kindje altijd nog enorm kan groeien of het nu klein is of niet!!

4 jaar geleden

Reactie op Nikitamagriet

Maak je niet te veel zorgen!! Dat zei mijn gynaecoloog ook bij men eerste e ...
Fijn om dit berichtje gelezen, heb met 7 weken een echo gehad en daar zag ze een vruchtje van 3,4mm te klein voor 7 weken, maar volgens mij gemiddeld voor 6+3/4 As maandag 2e echo, dus erg spannend

4 jaar geleden

Reactie op Ukkepuk2021

Fijn om dit berichtje gelezen, heb met 7 weken een echo gehad en daar zag z ...
laat je het weten??

4 jaar geleden

Mijn eerste echo toen was ik 6.3 weken en het vruchtje 5.4. De VK heeft er helemaal niks over gezegd dat het te klein was ze zei alleen maar dat het super gezond eruit zag. Ik zou jezelf niet veel zorgen geven en gewoon zolang genieten xx

4 jaar geleden

Reactie op Naantje5

Er is vandaag ander halve week voorbij en ik dacht dat ik gebeld zou worden ...
Wat belachelijk dat ze zo kort door de bocht zijn. Ik snap dat ze de bezoekjes zo min en kort mogelijk willen hebben, maar lijkt me toch normaal om in deze situatie te checken hoe het er nu voor staat... 🤷🏼‍♀️ Vreselijk die onzekerheid.. Hopelijk maandag meer duidelijkheid en ik hoop heel erg dat ze er naast zit🍀❤️

4 jaar geleden

Reactie op Naantje5

ik heb 1 week hormonen moeten prikken en 48 uur van te voren de andere horm ...
Als je eisprong op 22 februari is geweest, dan ben je toch nu pas 6w? Ik had ook op 22 februari mijn eisprong dus ben vandaag 6w. Volgens mij mag je zeker nog niet uitgaan van een slecht echo hoor ! Veel succes !

4 jaar geleden

Reactie op Evelien_82

Als je eisprong op 22 februari is geweest, dan ben je toch nu pas 6w? Ik ha ...
Als jouw eisprong de 22e van februari is geweest dan moet je eerste dag van je laatste menstruatie ongeveer 2 weken daarvoor zijn geweest. Je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie en niet vanaf je eisprong. Dus dan ben je nu rond de 8 weken zwanger

4 jaar geleden

Hier helaas ook slecht bericht, vorige week met de 9 weken echo zag het beeld er hetzelfde uit als met 7 weken. (Daar lag de groei iets achter, dus ook nog geen kloppend hartje) Helaas ondertussen een herhaalde miskraam gehad, afgelopen November een tweeling verloren en nu dit mini Mensje. 😓😓