25 Reacties

6 jaar geleden

Noppies deze heb ik vandaag aangehad. Die beugels lopen ook verder door dat ze niet knellen en is ook goed voor de melkklieren als je eventueel borstvoeding wilt geven

6 jaar geleden

Ik heb er ook een van Noppies. Nu heb ik niet zo'n grote cup als jij (heb nu C) maar ik heb ook wel echt een hekel aan die flubberdingen. 😅 Noppies heeft ook voorgevormde bh's en je kan ze gewoon passen in bv een Prenatal winkel. (Is gelijk ook voedingsbh). 👍

6 jaar geleden

Reactie op Marenne

Ik heb er ook een van Noppies. Nu heb ik niet zo'n grote cup als jij (heb n ...
Nooit aan gedacht dat Prénatal dat zou verkopen, ik denk alleen maar aan babykleertjes bij die naam. Top idee, dan ga ik daar maar eens naartoe!

6 jaar geleden

Je kan eens kijken op www.opentopzwanger.nl succes!

6 jaar geleden

Ik heb zelf 80E/85E en ik heb beugelloze bh's van de Hema. Het enige nadeel is dat ze niet zo mooi op hun plek blijven zitten als bij bh's met beugel maar prima voor een pyjamazondag en als ik moet werken toch maar normale bh's aan

6 jaar geleden

Ik zou Anita aanraden.. stevig, genoeg ondersteuning. Wel prijzig, maar het geld dubbel en dwars waard! Anders de super soft van Hunkemöller, geen speciale zwangerschapsbh, maar een goed en goedkoper alternatief! Ik heb een Noppies en Anita,

6 jaar geleden

Het is wel zo als je borstvoeding geeft het leuk is om een BH te nemen die goed meegeeft. Want er is een duidelijk verschil tussen een gevulde borst en een lege borst. En dan zijn die stevige bh's niet zo aangenaam. Zo was het toch met mij in ieder geval.

6 jaar geleden

Ik zag dat je bij h&m zwanger en voeding bhs in 1 had. Moet ze nog bestellen haha, maar die leken mij wat ook omdat ze niet heel duur zijn, is het de test waard 😊

6 jaar geleden

De duurdere lingeriewinkel, daar heb ik 2 vandaan die heerlijk stevig zitten.

6 jaar geleden

Ik heb een setje van de lidl en vind ze voor die prijs prima! Zitten geen beugels in

6 jaar geleden

Ik heb inderdaad ook 75E en ga ook de zwangerschapsbh van Noppies kopen, wel wat duurder, maar hij is en mooi en voorgevormd. Daarnaast kan je hem inderdaad ook als voedingsbh gebruiken.

6 jaar geleden

Hier ook die van Noppies gekocht. Het is nu 2+1 gratis bij prenatal. Zit erg goed.

6 jaar geleden

Marie Jo. Belgisch merk. En ik ken intussen mijn maat dus ik kan online bestellen

6 jaar geleden

Ik heb ook een grote cup en ik vind die van noppies te los zitten. Ze zijn wel aangenaam laatste maanden en eerste maand na je zwangerschap. (gebaseerd op vorige zwangerschap) maar vind ik die nu veel te los en flubber zitten.

6 jaar geleden

Ik heb tijdens vorige zwangerschap bh's van mammae gehad, die zijn als voedingsbh ook mooi qua uiterlijk (vind ik) maar dat merk is overgenomen, misschien in sommige winkels nog wel te vinden.

6 jaar geleden

Ik heb via bon prix 2 besteld dit zijn ook voedings bh's ik heb zelf 95 E en ik vind ze erg fijn zitten. Ze zijn wel elastisch, maar heb voldoende steun.

6 jaar geleden

Livera heeft heerlijke meegroei bh 's ik ben namelijk zelf twee cupmaten gegroeid. Dus heb veel baat bij goede stevige bh's, heb inmiddels cupmaat G.

6 jaar geleden

Voor de dames die net als ik een kleine cupmaat hebben maar de oude bh’s niet meer passen, kan ik de bamboe tops van Hema aanraden. Rekken lekker mee en lekker goedkoop 😊

6 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Ik zag dat je bij h&m zwanger en voeding bhs in 1 had. Moet ze nog best ...
Heb ik besteld, ik draag maat 80D maar wat zitten ze raar! Die bandjes bij je schouders kunnen alleen heel strak en doordat er geen beugel in zit is t elke x als ik mn armen omhoog doe dat mn bh over mn borst floept als het ware...

6 jaar geleden

Ik ga die steeds in de zorg winkel van mijn ziekteverzekering gaan halen aangezien ik een grote borstmaat heb kan ik niet overal terecht en daar heb ik nog geen last gehad ook makkelijk voor moest je borstvoeding geven