24 Reacties

6 jaar geleden

Lees mee ben ook benieuwd

6 jaar geleden

Ik heb strings gekocht van de HEMA! Maatje groter per 3 verpakt, katoen zitten echt perfect!

6 jaar geleden

Hema it is.. moet je wel de micro nemen. Die rekken lekker mee. Althans tot nu toe zit het lekker (16 weken)

6 jaar geleden

Primark naadloos! Zitten heerlijk

6 jaar geleden

Naadloos van primark of van h&m

6 jaar geleden

Hema en Primark, van die naadloze! Die zitten netjes, knellen niet en zie je niet onder je jurkjes etc.

6 jaar geleden

Het ideale topic! Had maandag toevallig een jurkje aan en bleef die naadjes maar zien er in.. op naar de Hema dus😁

6 jaar geleden

Naadloos van Sloggi. Fijne stof, rekbaar en geen naadjes!

6 jaar geleden

Newyorker en primark! Hebben ze van die naadloze. Zowel hipstertjes als string. Echt een super zacht stofje.

6 jaar geleden

Ik heb zwangerschapsstrings bij noppies vandaan. Deze zijn extra hoog en zitten echt super 👌🏼

6 jaar geleden

Invisible string Lace back van Hunkemoller. Voorkant helemaal glad en naadloos lekker stofje. Achter wel nog stukje kant maar gaat goed onder jurkje. Net wat minder standaard door dat kant.

6 jaar geleden

Reactie op CG88

Ik heb zwangerschapsstrings bij noppies vandaan. Deze zijn extra hoog en zi ...
Hoi ik ben ook aan het nadenken over deze. Wat voor materiaal is het? Als het warmer weer word vind ik katoen heel fijn namelijk.

6 jaar geleden

Ik heb strings een maat groter gekocht bij de action. Zijn prima! Vind 't namelijk nogal zonde veel geld uit te geven voor strings die ik maar korte periode draag (mag hopen dat ik straks weer naar mijn oude maat kan ;))

6 jaar geleden

Reactie op Nesja35

Hoi ik ben ook aan het nadenken over deze. Wat voor materiaal is het? Als h ...
Weet even niet welk materiaal dit is. 🙈 Deze zijn niet ideaal voor warm weer, dan is katoen prettiger!

6 jaar geleden

Hema! Daar haal ik al mijn slips.

6 jaar geleden

Reactie op CG88

Weet even niet welk materiaal dit is. 🙈 Deze zijn niet ideaal voor warm we ...
Oké thanks

6 jaar geleden

Hema ^^

6 jaar geleden

Intimissimi!

6 jaar geleden

Respect dames 🙈 ik moet er niet aan denken nu een string te dragen😅 alles zit zo al oncomfortabel

6 jaar geleden

Bedankt voor de tips meiden! Heb zojuist 3 strings gekocht bij de hema!