9 Reacties

één jaar geleden

Ik zou het af laten hangen van hoe vaak hij nu naar de opvang gaat. Mijn dochter gaat nu 1 dag per week naar de gastouder en die heeft dan maar 1 ander kindje erbij dus ik vond de Psz wel echt een toevoeging vanwege meer kindjes en meer uitdaging. Als hij nu ook al regelmatig naar de opvang gaat zou ik afwachten qua psz wanneer hij terecht kan. Naar 2 locaties rijden is ook niet echt ideaal

één jaar geleden

Hij gaat niet naar de opvang ik ben fulltime thuis met de Kids.. speelt wel regelmatig met andere kinderen maat niet structureel.

één jaar geleden

Reactie op Natas12983

Hij gaat niet naar de opvang ik ben fulltime thuis met de Kids.. speelt we ...
Dan zou ik het wel een ding vinden denk ik. Ze leren zo onwijs veel op de psz, het verbaast me iedere keer weer waar ze mee thuis komt (liedjes, uitspraken, woorden etc)

één jaar geleden

Aangezien je zelf ook thuis bent is het wegbrengen dan ook niet zon probleem misschien. Hier is het altijd toch een beetje haasten ivm werk

één jaar geleden

Mee eens dat het echt een toegevoegde waarde heeft. Olivia gaat nu een paar maanden 1 ochtend en sinds vorige week 2 ochtenden. Die 2 dagen achter elkaar blijkt niet handig (volledig overprikkeld). Dus mogelijk gaan we dat toch weer aanpassen. Maar ze leert wel enorm veel. In de kring zitten, liedjes zingen, samen spelen, opruimen, knutselen, op haar beurt moeten wachten, op de wc plassen enz. Als het haalbaar voor je is qua ophalen/brengen dan misschien toch eens informeren bij een andere locatie?

één jaar geleden

Wij staan nu al ruim 2 jaar op de wachtlijst, voor meerdere dagen en meerdere locaties. Helaas nog altijd geen plek voor kindjes zonder indicatie of vluchtelingen alleen welkom.. Wij hebben gekozen voor extra ochtenden bij een nieuw kdv

9 maanden geleden

De wachtlijst is hier twee jaar. Ik baal ontzettend dat ik dit niet wist. Ouders schrijven hun kinderen blijkbaar al gelijk na de geboorte in.

VRIEND

9 maanden geleden

Reactie op Sam_123

De wachtlijst is hier twee jaar. Ik baal ontzettend dat ik dit niet wist. O ...
Wat vervelend dat je dat niet wist. Dan bij deze de tip na te gaan of er wachtlijsten voor basisscholen zijn en vanaf wanneer je langs inschrijven en indien je bso wil gaan gebruiken ook vast op wachtlijst zettenVoor ons voor basisscholen niet nodig maar bij m'n zus in buurt was dat wel gedoe met lotingen.

8 maanden geleden

Reactie op 2020mama

Wat vervelend dat je dat niet wist. Dan bij deze de tip na te gaan of er wa ...
Zeker. En ook al op de wachtlijst voor zwemles vanaf 4 jaar. Bijna te zot voor woorden.