21 Reacties

5 jaar geleden

Hi, Ik ga een “Faja” aanschaffen. Is een soort drukpak en word vaak na plastische ingrepen gebruikt. Wil ook zsm terug naar mijn normale figuur!

5 jaar geleden

Ik heb een paar jaar geleden 1 gekocht die was toen dacht ik rond de 50euro, in het begin voelde het niet heel prettig was wel even wennen zeg maar.. maar het went op zich ook wel snel. Het werkt zeker wel, wel elke dag minimaal 8 uur gedragen. In combinatie met diëten ben ik er in mn taille meer als 12 cm mee afgevallen in een half jaar tijd.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Reactie op lesheal

Hi, Ik ga een “Faja” aanschaffen. Is een soort drukpak en word vaak na plas ...
Waar haal jij m? En ken jij mensen met positieve ervaringen en resultaten?

5 jaar geleden

Reactie op Mar-89

Ik heb een paar jaar geleden 1 gekocht die was toen dacht ik rond de 50euro ...
Waar heb je m gehaald en ben je m meteen gaan gebruiken? Was je huid ook echt weer strak? En geen last van verslapte spieren?

5 jaar geleden

Ik heb een waisttainer gebruikt in het verleden en wel 1 gekocht rond de 50 euro. Als je een goedkope besteld is het materiaal gewoon echt bagger 🙈 Het werkt super goed al moet je het wel langzaam opbouwen. Ik heb nu een zandloper figuur zelfs tijdens mijn zwangerschap is het niet veranderd. Helpt trouwens ook heel goed tegen rug klachten!

5 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Waar haal jij m? En ken jij mensen met positieve ervaringen en resultaten?
Ik ga hem kopen bij Lamodeloboutique, een winkeltje in Almere poort. Zij verzenden ook! Ja, heb wel mensen in mijn omgeving bij wie het gewerkt heeft. Denk zelf dat je wel op je voeding moet letten, misschien ook sporten en sowieso minimaal 8 uur per dag de faja aanhebben.

5 jaar geleden

Reactie op LFM96

Ik heb een waisttainer gebruikt in het verleden en wel 1 gekocht rond de 50 ...
Waar heb je m gekocht en krijg je er uitleg bij? Zou t ook helpen tegen okselborsten🤣🤣🤣 Vroeger was ik n panlap zo dun. Maar door alle hormonen die ik moest spuiten ben ik van 50 kilo maar 65 gegaan. En nu na 85 met zwangerschap. Bij mn vorige zwangerschap was ik zo weer bij 50 kilo. Maar dat zal nu niet meer lukken 😅🤣

5 jaar geleden

Reactie op lesheal

Ik ga hem kopen bij Lamodeloboutique, een winkeltje in Almere poort. Zij ve ...
Ik las dat je er ook mee kan slapen en met sommige kan sporten. Ik zeg eerlijk, die voeding wordt nog n dingetje, maar ja, die vetjes vind ik echt hatelijk. Moet ook zoiets hebben voor me onderkin 🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Waar heb je m gehaald en ben je m meteen gaan gebruiken? Was je huid ook e ...
latexwaisttrainer.com, ik heb m toen niet na een zwangerschap gebruikt, ben m gaan gebruiken omdat ik wou afvallen mijn jongste was toen al 2 en half. Nee ik had wel nog steeds slappe spieren en een verslapte huid.. maar die had ik al vanaf mijn eerste zwangerschap en die gaat zonder plastische chirurgie ook niet weg. Wel had ik door de waist trainer een echte mooie wespentaille

5 jaar geleden

Reactie op Mar-89

latexwaisttrainer.com, ik heb m toen niet na een zwangerschap gebruikt, be ...
Ja dan krijg je n tummytuck maar dat zie ik ook niet zitten. Maar ik ben 33 en wil me ook nog n beetje oké voelen in een bikini straks 😅 Is je overtollige huid ook weg of is dat gebleven? Ze zeggen dat dermarol ofzo daar ook tegen kan helpen?!

5 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Waar heb je m gekocht en krijg je er uitleg bij? Zou t ook helpen tegen ok ...
De website zelf bestaat helaas niet meer maar ga wel voor een latex waisttrainer met 2 of 3 rijen met haakjes. Het helpt niet tegen okselborsten want dit is puur voor je taille en buik. Ik sportte ook heel veel ernaast dus dat heeft ook veel geholpen, en op de voeding letten natuurlijk. 🙈 Ik woog op mn zwaarst 80 kilo, en was 16 kilo kwijt geraakt.

5 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Ja dan krijg je n tummytuck maar dat zie ik ook niet zitten. Maar ik ben 33 ...
Ja ik ben nu 31 en wil zo ontzettend graag hierna een buikwandcorrectie, nee heb echt overtollige huid.. soort hangschortje zeg maar🙈 vind het echt verschrikkelijk lelijk en wat je zegt ik wil ook ooit weer in bikini👌

5 jaar geleden

Reactie op LFM96

De website zelf bestaat helaas niet meer maar ga wel voor een latex waisttr ...
Ik ga op onderzoek uit.. sporten heb ik nooit gedaan 😆😅 vroeger kon ik eten wat ik wilde zonder aan te komen. Maar dat werkt niet meer inmiddels 😑 ben bang dat ik er ook aan moet gaan geloven. Mijn man is wel heel sportief, die sport 5x pw. Mn zoons ook, wv de oudste totaal 18 u pw sport ivm sportklas, voetbal en hardlopen 🤷‍♀️ dat heeft ie zeker niet van mij 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Mar-89

Ja ik ben nu 31 en wil zo ontzettend graag hierna een buikwandcorrectie, ne ...
Ik wil eerst alles geprobeerd hebben voor ik over ga op een tt met lipo. Maar we zijn nog veel te jong om je klote te voelen over ons lichaam toch ✌ Mn man zegt je bent mooi zoals jr bent. Maar idc, ik moet blij met mezelf zijn. En ik was voor de zwangerschap mezelf kwijt qua omvang, dat zal na de bevalling niet anders zijn. Overigens, het is t waard hoor. Alle strepen, vetjes etc.. Mn kinders zijn alles. Alleen mn eigen lichaam top vinden is ook wel echt belangrijk 🤣✌

5 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Ik wil eerst alles geprobeerd hebben voor ik over ga op een tt met lipo. Ma ...
Ben het helemaal met je eens! We krijgen er zoveel moois voor terug en hou ook van mn streepjes hoor daar heeft ons lichaam keihard voor moeten werken, maar die platte buik mis ik zo haha

5 jaar geleden

Ik heb deze wel aangeschaft nadat ik redelijk herstelt was van m'n eerste bevalling. Ik had niet echt het idee dat ik er slanker van werd (als ik hem niet aan had). Onder een jurkje zag m'n buik er wel beter uit als in de waist trainer aanhad. Trekt de boel gewoon een beetje glad. Comfortabel is trouwens anders.

5 jaar geleden

Ik hoor ook wel eens dat mensen zich laten inbinden na een bevalling en dat dat ook echt helpt met het snelle herstel van je buik. Alleen weet ik niet hoe dit moet en met wat? 🤦🏻‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op mm54

Ik hoor ook wel eens dat mensen zich laten inbinden na een bevalling en dat ...
Hier heb je speciale buik/sluitbanden voor. Ik heb navraag hierover gedaan, maar voor mij werd het niet aangeraden (je ontlast NL je spieren en daardoor worden ze niet geactiveerd). Je zal je buikspieren weer moeten gebruiken om de boel weer strak te krijgen. Ook tijd en rust is hier een belangrijk onderdeel na de bevalling

5 jaar geleden

Ik had na mijn vorige bevalling een Belly Bandit om en was er heel blij mee. Die draag je vrijwel direct na de bevalling tot ongeveer 10 weken erna, zodat het hormoon relaxin ervoor kan zorgen dat alles weer op z'n plek komt. Mijn buik, die met 42 weken echt enorm was geworden "krijg je een drieling?", was daardoor snel weer terug naar z'n oude vorm en ik had er steun aan om de druk op het litteken van mijn keizersnede te verminderen.

5 jaar geleden

Reactie op hopsakeetje

Ik had na mijn vorige bevalling een Belly Bandit om en was er heel blij mee ...
Maar ook strak? Ik was bij mn vorige zwangerschap een heel stuk jonger en lang niet zo rond en opgeblazen als nu.