20 Reacties

2 jaar geleden

Hebben wij al gedaan 4 maanden geleden. Onding stond zo in de weg.

2 jaar geleden

2 a 3 maanden geleden al 😂 Hij zat er idd nog zo weinig in, en als k echt even naar boven moet ofzo, neem ik m mee of zet 'm even in zn stoel

2 jaar geleden

Hebben wij al maanden geleden gedaan.

2 jaar geleden

Wij een week of drie geleden. Als ik even naar de wc moet of de deur open moet doen gaat ze gewoon mee. Ze wilde er toch niet meer in en het stond alleen maar rommel te verzamelen.

2 jaar geleden

Zo'n drie maanden geleden! Heer-lijk! Veel meer ruimte. Het was meer een opslagplek voor spullen dan voor een baby!

2 jaar geleden

3 weken geleden weggehaald en een speelhoek gemaakt

2 jaar geleden

Sinds dat mijn dochter ging kruipen heb ik hem er uit gedaan. Dit was rond de 6 maanden toen wou ze liever de wereld ontdekken dan daar in zitten.

2 jaar geleden

Wij gaan er binnenkort de kerstboom in zetten, kijken of het lukt zonder

2 jaar geleden

Hoe houden jullie kindjes rust/pauze momenten? Hier een kindje met totaal geen stopknop, gaat maar door ook als de batterij leeg is maar geen slaaptijd. Daarvoor gebruik ik de box wel, zodat hij even verplicht op zijn plekje blijft en zo iets uitrust (en het wipstoeltje waar hij al ruim 2kg te zwaar voor is🙈 dus ook niet echt meer een optie straks) maar wil de box ook heel graag eruit hebben, dus vroeg me af hoe anderen dit doen, of zijn we de enige met dit probleem 😬

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hoe houden jullie kindjes rust/pauze momenten? Hier een kindje met totaal g ...
Herkenbaar hoor. Onze dochter is ook erg ondernemend en zit niet graag stil (heeft ze van mij😩). Wat ik dan doe is haar uitdagen door lekker te laten bewegen door bijvoorbeeld klimparcours van kussens, oefenen met loopwagentje en fietsje en daarna haar op schoot nemen en boekje lezen. Soms blijft ze dan lekker even hangen, maar soms klimt ze gelijk weer van schoot.. in plaats van de box in de kinderstoel zetten met een leuk speeltje of wat te eten en drinken kan eventjes. Tot ze wild naar achter gaat bewegen ten teken dat ze eruit wil😅Misschien straks creatieve dingen als kleuren of vingerverven oid? Bij mijn dochter lukt dat nog niet, de potloden gaan alleen de mond in. Wat ik gelezen heb is dat t ook belangrijk is de pauze/bedtijd op tijd in te lassen zodat je kindje niet oververmoeid is en daardoor niet kan slapen. Druk gedrag kan ook een teken van vermoeidheid zijn. Maar zo te horen heb jij net als ik een ondernemend en temperamentvol kind. Succes en lekker als die box de kamer uit kan hè! Ik laat m nog even staan want ze pikt t nog😁🙏🏼.

2 jaar geleden

Ik heb me box voor nu even gebruikt als tafel voor me kerstboom op te zetten🤣 meneertje hier is erg aan het onderzoeken aanraken met ze grijp graage handjes😅 nu staat die safe en kan die er niet bij hahaha maar als die kerst voorbij is gaat die box echt weg heerlijk die ruimte gebruiken voor zijn speelgoed 🥰

2 jaar geleden

Herkenbaar hoor. Onze dochter is ook erg ondernemend en zit niet graag stil ...
Hahah ja echt wel! met energie kwijt kunnen zit het hier wel goed. Hij kan lekker zijn gang gaan en klimmen en ontdekken. De kinderstoel daarvoor gebruiken is nog wel een idee. In mijn hoofd zit heel erg het idee dat het voor eten is. Ga eens proberen morgen of hij wil tekenen of vingerverven morgen in de stoel😆 ben benieuwd of dat een succes is hier😊

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hahah ja echt wel! met energie kwijt kunnen zit het hier wel goed. Hij kan ...
Goed om te horen! Leuk om te zien is dat ook he🥰 Succes! Ik ben benieuwd of hij t leuk vindt.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hoe houden jullie kindjes rust/pauze momenten? Hier een kindje met totaal g ...
Ik heb een grondbox gekocht want mijn zoontje is ook een wervelwind. Die kan je geen 5 min alleen laten buiten de box want dan haalt hij al boeven streken uit. Het is wel een enorm ding maar de begrenzing werkt goed voor hem.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hoe houden jullie kindjes rust/pauze momenten? Hier een kindje met totaal g ...
Bij ons zit ze tijdens het koken bijv aan tafel op de triptrap met wat speelgoed! Zo kan ik 'm ding doen en kan Bibi nergens heen!

2 jaar geleden

Ben blij dat wij de box nog hebben, alhoewel ze liever uit de box is😅 soms is het wel handig om even je handen vrij te hebben. Het is me wel een pittige leeftijd hoor, net 1 jaar geworden en pakt alles en wilt de hele dag kruipen, staan en dingen pakken wat ze niet mag… 😂

2 jaar geleden

Ik bewaar nu box als rommelplek. Gooi alle speelgoed in, staat opgeruimd.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hoe houden jullie kindjes rust/pauze momenten? Hier een kindje met totaal g ...
Herkenbaar haha Mijn dochter kan haarzelf ontzettend goed vermaken dus die kan ik zo bij haar speelgoed zetten, en dan is ze wel even zoet. Ondertussen is mijn woonkamer nu al zo kind proof dat ik haar daar wel los in kan laten gaan. Dacht in het begin ook hoe ga ik dit doen zonder box. Maar werkt hier wel prima ze kruipt en loopt wel wat om mij heen. En vaak met koken dan zet ik haar in haar tafel stoel erbij.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hoe houden jullie kindjes rust/pauze momenten? Hier een kindje met totaal g ...
Hier ook samen boekje lezen als rust moment en ze kruipt nu ook vaker zelf in haar stoeltje met een boekje. We hebben de nuna leaf en die mag tot 60kg 😁 En deze heeft ze bij vrienden in gezeten en was ook een enorm succes https://www.leenbakker.nl/banken-en-stoelen/fauteuils/kinderfauteuils/kinderfauteuil-louise-stof-ecru?gclid=EAIaIQobChMIqc6v1PKG9AIVjwCLCh283AclEAQYASABEgKxAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Verder inderdaad ook kleuren in de triptrap. Heb bij de Wibra een kleurboek, potloden en gelkrijtjes gehaald, werkt echt top. Maar we hebben de box ook nog staan. Is toch nog wel handig als ze op rooftocht uit is en ik haar niet continu in de gaten kan houden 😬