7 Reacties

één jaar geleden

Ik zou sowieso een keer langsgaan, dan staat het geregistreerd, als ze je wegsturen, kun je altijd zeggen dat je zoveel tijd geleden al eens bent geweest. Verder zou het best kunnen dat je na de 1ste hormonaal of fysiek een verandering hebt ondergaan, die invloed heeft op de 2de? Een echo zou bijvoorbeeld al iets kunnen zeggen over je baarmoeder. En heb je een keizersnede gehad? Kan ook invloed hebben. Hoe zijn je ovulatietesten? Heb je een piek en heb je rond die tijd meerde keren gemeenschap? Ok, sorry voor alle vragen enz 🤣 probeer gelijk maximaal mee te denken hahah

één jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Ik zou sowieso een keer langsgaan, dan staat het geregistreerd, als ze je w ...
Hee Thanks voor je berichtje ! Ik heb daarna best een regelmatige cyclus gehad, alleen in de maand/2 maanden na miskraam dan niet. Duidelijke ovulatie testen. Natuurlijke bevalling

één jaar geleden

Wij zijn nu ook doorgestuurd en er is hier wel een wachtlijst van een paar maanden. Ik zou gewoon een afspraak met de huisarts maken en dan hoor je daar wel wat het protocol is en watvoor tips er nog zijn voordat het echt een traject moet worden. Alles zonder medisch traject is fijner. 🤭

één jaar geleden

Thanks ! Moet ik dan bij me huisarts of me verloskundige zijn ?

één jaar geleden

Reactie op L-xx-

Thanks ! Moet ik dan bij me huisarts of me verloskundige zijn ?
Ik zou zeggen huisarts, omdat er momenteel helaas geen sprake is van een zwangerschap. Bij ons ging het via de huisarts.

één jaar geleden

Ik zou sowieso proberen langs huisarts gaan, wij hebben ook een gezond kindje gekregen in 2020 en zijn nu 1,5 jaar bezig voor een 2e maar tot heden nog niet gelukt zijn 2 miskramen verder helaas, wij zijn naar huisarts gegaan en die heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis daar hadden we allerlei onderzoeken waar niks is uitgekomen waarom het niet spontaan zou moeten lukken, dus ons is vertelt om het nog langer te proberen…

10 maanden geleden

Ik heb voor mijn november 2020 dochter een miskraam gehad en mijn 3e zwangerschap bleek een leeg vruchtzakje. Ik kreeg toen al te horen dat we onderzoeken zouden mogen doen. Ik vond het toen nog niet nodig. Met 2 miskramen na elkaar mag je volgens mij al naar de HA