255 Reacties

4 jaar geleden

Ik mag 23 maart, ik ga dan samen met mijn vriend.

4 jaar geleden

13 maart eerste echo mijn vriend en moeder en vader gaan mee ( hun eerste kleinkind) Wilde graag erbij zijn.

4 jaar geleden

Ik mag op 13/3 dan is het 6+5 vanwege mijn vakantie en een eerste miskraam🙂

4 jaar geleden

Reactie op Nov2020

Vrijdag de 13e, als dat maar geen voorteken is😅 ben dan 6 weken🍀🌟
Same here!

4 jaar geleden

Ik 16 maart en mijn partner gaat mee :)

4 jaar geleden

Ik ga met me vriend 24 maart moet dan 8 weken zijn.

4 jaar geleden

25-3 samen met mijn man en zoontje van 3. Zo spannend!

4 jaar geleden

Donderdagavond 12 maart! Samen met mijn man 🥰 ben dan precies 7 weken!

4 jaar geleden

Reactie op Anna-nadineMommy

Ik moet sws vroegtijdige echo aangezien ik buitenbaarmoederlijke heb gehad
Wat voelde je toen je dat Had had je veel pijn?

4 jaar geleden

Ik heb maandag 9 maart de 1e echo. Manlief kan helaas niet mee. Er is twijfel of ik niet al 9 weken ben ipv 5. Ga maar uit van 5 dan valt het hopelijk ook niet tegen

4 jaar geleden

Vrijdag 20 maart. Ik ben dan 7 weken en 2 dagen. De verloskundige was zo lief om zelf voor te stellen om t voor t weekend te doen ipv er na :) Mijn vriend gaat gezellig mee :)

4 jaar geleden

Wij hebben onze echo op 16 maart dan ben ik 6 weken en 3 dagen, mijn man gaat mee 😁 We hebben het bij de 6 weken omdat wij eerder een miskraam hebben gehad helaas

4 jaar geleden

27 maart intake bij de VK en 'stiekem even kijken'. Dan 8 weken. Officiele echo is 14 april, 10 weken.

4 jaar geleden

Intake 24 maart. Precies op 9 weken. Hip dat ik dan gelijk een echo krijg. Manlief wil heel graag mee!

4 jaar geleden

Reactie op Ans31

Wat voelde je toen je dat Had had je veel pijn?
Vernam eerst helemaal niks anders dan een gewone zwangerschap,,, totdat echo wat anders liet zien,, daarom krijg ik bij elke zwangerschap een vroegtijdige echo,,,

4 jaar geleden

20 maart eerste echo. Zou dan 7+3 zijn als het goed is. Mijn vriend probeert mee te gaan, maar dit ligt aan of het op zijn werk gaat.

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is maandag 23 maart om 10 uur. Wij zijn elke dag aan het aftellen en het duurt nog wel even helaas... Mijn vriend gaat mee😁

4 jaar geleden

Reactie op Fleur90

Mijn eerste echo is maandag 23 maart om 10 uur. Wij zijn elke dag aan het a ...
Wij ook 23 maart eerste echo. Duurt lang he pfff wij hebben hem om 14:30

4 jaar geleden

Wij ook 23 maart eerste echo. Duurt lang he pfff wij hebben hem om 14:30
Dat wachten duurt zooo lang. 🙈 Ben blij dat ik morgen weer moet werken.. dan ben ik even met wat anders bezig.

4 jaar geleden

Wat heerlijk dat jullie allemaal al zo’n ‘vroege’ echo krijgen! Ik mag (helaas) pas op 13 april voor een echo, ben dan 10+4 weken... Zijn er meer van jullie die pas in april mogen?