255 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op DNoddyLJ

Wat heerlijk dat jullie allemaal al zo’n ‘vroege’ echo krijgen! Ik mag (hel ...
Jaa ik ook pas 9april.. duurt nog zolang!

4 jaar geleden

23 maart om 09.30 uur! Samen met mijn vriend! Kan niet wachten 😊

4 jaar geleden

Reactie op ra1996

Jaa ik ook pas 9april.. duurt nog zolang!
Niet te doen eigenlijk 😅 gelukkig helpt werken, even de zinnen verzetten. 😊

4 jaar geleden

Ik op 8 april ben dan 8,5 week. Ze wilden mij wat eerder zien, omdat onze dochter( die trisomonie 13 had) afgelopen zomer met 18 weken is geboren. Vanmorgen test gedaan, maar durf gewoon niet blij te zijn. Heb al wel 3 gezonden kinderen. 2 pubers en een peuter. Toch altijd weer spannend.

4 jaar geleden

16 maart is me 1ste echo ben zooooo zenuwachtig ga met me man samen

4 jaar geleden

27 maart de eerste echo. Als het goed is zijn we dan 8.5 week zwanger. Mijn vriend gaat dan mee want voor iedereen om ons heen is het nog een geheim.

4 jaar geleden

26 maart pas.. Wachten duurt lang! Mijn man gaat mee.

4 jaar geleden

Reactie op Theekopje89

26 maart pas.. Wachten duurt lang! Mijn man gaat mee.
Gefeliciteerd heb je zwangerschapsymtonen ?

4 jaar geleden

Ik op 24maart, zin in!!! Vriend gaat mee :)

4 jaar geleden

Reactie op TCem

Gefeliciteerd heb je zwangerschapsymtonen ?
Beetje rommelende buik, maar dat was vorige week veel erger. Vannacht echt goed geslapen en toen ik vanochtend wakker werd voelde ik niets meer. Nu voel ik het een beetje. Hoop dat dat niet erg is 🙈 Maar heel anders dan afwachten kan je toch niet doen, dus probeer me er niet te druk om te maken (maar dat mislukt natuurlijk gigantisch 🤣)

4 jaar geleden

Reactie op Theekopje89

Beetje rommelende buik, maar dat was vorige week veel erger. Vannacht echt ...
Hahah ik geef je groot gelijk, hetzelfde heb ik ook vanochtend voor het eerst overgegeven.. voor de rest af en doe duizelig maar meer nikss🤮🥺😊

4 jaar geleden

Wij ook 23 maart eerste echo. Duurt lang he pfff wij hebben hem om 14:30
Jaa pff kan niet wqchren hoor, maak me om alles druk joh. Hoop zo dat alles goed is!!

4 jaar geleden

Wij hebben ook 20/03/2020 onze eerste echo. Ben dan 7 w+3dgn.... 😍

4 jaar geleden

Morgen! Op 5w2d en bloedprik, maar heb geschiedenis van miskramen daarom zo’n vroege opvolging. Duimen jullie mee? 😘

4 jaar geleden

Wij hebben op 24 maart onze eerste echo. M’n vriend gaat mee. We willen het nog geheim houden tot na de echo maar man, wat vind ik dat moeilijk! Ik ben als het goed is dan 7 wk + 5 dagen

4 jaar geleden

Ik pas op 2 april en ben dan 8+5 Uitgerekend op 7 november! Duuurt nog zoooo lang

4 jaar geleden

Reactie op foxie

Morgen! Op 5w2d en bloedprik, maar heb geschiedenis van miskramen daarom zo ...
Ik blijf dat zo apart vinden. Vriendin van mij, die ook helaas bekent is met miskramen, zei ook dat ze steeds zo’n vroege opvolging kreeg. En bij mijn VK praktijk vinden ze bijna 8 weken al te vroeg 😒 Want er zou toch niks te zien zijn 😣

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Ik blijf dat zo apart vinden. Vriendin van mij, die ook helaas bekent is me ...
Ik woon in B, en heb heel traject van Mk en fertiliteit achter de rug. Gynaecoloog wil bloed prikken en toch al eens kijken morgen. In laat weten wat er te zien is (en hopelijk moet te zien zijn)

4 jaar geleden

Ik heb mijn echo op 2 april! Dan 8 weken zwanger !🥰

4 jaar geleden

Ik heb donderdag 2 april de eerste echo, de vader gaat met me mee😊