33 Reacties

4 jaar geleden

Lekker doen waar je je goed bij voelt 😁 Gefeliciteerd!!♡

4 jaar geleden

Mijn ouders weten het ... En onze onthaalmoeder 🤪. Onze kinderen en de rest van de wereld mag nog wachten tot de 12w echo ... Die hier pas op + 13w is gepland

4 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Lekker doen waar je je goed bij voelt 😁 Gefeliciteerd!!♡
Dank je wel 😉

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+3wk maar alleen mijn moeder en beste vriendin weten het naast uiteraard mijn man. Dit blijft voorlopig zo. Ik denk dat wij het met 11 of 12 weken pas aan de rest van onze familie vertellen. Er kan nog zoveel misgaan de komende weken..

4 jaar geleden

mijn moeder en oma weten het al (mn oma zei het zelf ^^) en mijn beste vriendin. en vriendlief mag het ook tegen 2 mensen zeggen dus een goeie vriend van ons. en een vriend van hem weten het. de rest mag pas na 12 weken weten dat het zo is. en ik snap je gevoel! wij na 5 jaar zijn ook zo blij maar houden het verder stil.

4 jaar geleden

Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Belangrijkste is dat je gewoon lekker doet wat voor jou goed voelt! Als je het van de daken wilt schreeuwen, gewoon lekker doen! Ik ben nu 5wk+5 en ik heb over twee weken mijn eerste echo. Ik denk dat zodra ik die gehad heb en dus nog eens bevestiging gehad heb dat alles goed is, ik het langzaamaan tegen meer mensen in mijn omgeving ga vertellen. Momenteel weet alleen mijn partner het, mijn moeder, broer en mijn werkgever.

4 jaar geleden

De eerste keer was ik 7 weken toen ik het iedereen verteld 3 weken later werd t afgestraft t kindje overleed Daarna nog 8 miskramen niks verteld Nu 5.0 zwanger en willen het rond de 6 weken vertellen. Je kan wachten tot 12 weken dan heb je meer zekerheid 100 % zekerheid heb je nooit Dus dan denk ik maar elke keer haal.alles eruit wat erin zit en vertel t meteen gaat t fout houden mensen er ook wel rekening mee

4 jaar geleden

Alleen mensen die ook weten van ons medisch traject en oprecht met ons meeleven, en het ook geïnteresseerd vragen, vertellen we het al. Maar anders wachten we de 11 weken echo af. Want het is eerder met 12 weken mis gegaan. En als blijkt dat het gewoon makkelijker is om sociale situaties te vermijden en minder risico met corona te lopen, dan spelen we ook open kaart.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Je moet doen waar je je goed bij voelt! Je kunt het namelijk hierin niet verkeerd doen! Ik heb het met 7 weken op mn werk verteld. Maar dat komt omdat ik als verpleegkundige werk op een Longafdeling. En paar vrienden en mn moeder weet het al meteen. De kinderen vertellen we het volgende week bij de 8 weken echo! :)

4 jaar geleden

Ik ben vandaag precies zeven weken. Ik ontdekte het in week 4 en was zo enthousiast dat ik het aan meerdere mensen heb verteld. Ik vind het al moeilijk om een verjaardagscadeau voor me te houden. Laat staan zoiets! Ik ben me er van bewust dat het nog mis kan gaan maar vind het fijn dat ik dan een groot vangnet heb. :)

4 jaar geleden

Ik vertel de rest pas rond 12 wkn. Vind het zelf prettiger omdat het allemaal nog zo pril is

4 jaar geleden

Hai, bij ons weten mijn ouders en broer het voor de rest hebben we het nog niemand vertelt dat komt ook omdat ik in dec een miskraam heb gehad. Na de eerste echo ga ik het aan beste vriendin vertellen en nog wat mensen. Het is nog pril en kan alle kanten op. Maar wij blijven positief🍀!

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

De eerste keer was ik 7 weken toen ik het iedereen verteld 3 weken later we ...
Gefeliciteerd en wat vervelend dat het zo vaak is misgegaan en ja zekerheid heb je inderdaad nooit. Bedankt voor je reactie!

4 jaar geleden

Ik heb 9 april mijn eerste echo als alles goed is vertellen we het meteen aan onze ouders. En na de 12 weken echo aan de directe omgeving

4 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Hai, bij ons weten mijn ouders en broer het voor de rest hebben we het nog ...
Gefeliciteerd en goed dat je positief bent, zo hoort het ook. Geniet ervan 😉

4 jaar geleden

Reactie op Angela35

Gefeliciteerd en goed dat je positief bent, zo hoort het ook. Geniet ervan ...
Dank je wel! Jij ook geniet ervan!🍀😘

4 jaar geleden

Gefeliciteerd Angela! Ik kan me voorstellen dat je het na zo lang proberen van de daken zou willen schreeuwen. Ga ervoor zou ik zeggen als dat goed voelt! :) Ik heb het al aan mijn broertje, vader en twee beste vriendinnen verteld. De rest vertellen we vanaf 9 a 10 weken. :) ik kan niet wachten!

4 jaar geleden

Wij vertellen het pas rond de 12 weken omdat dan ook de eerste echo pas is ivm corona:(.. Vind het nog zo onwerkelijk nu dat ik eerst de echo wil zien.. Eigenlijk hadden we het met de echo rond de 8 weken willen vertellen maar dat loopt nu helaas anders..

4 jaar geleden

Wat bijzonder!! Bij ons ook na 3 jaar eindelijk gelukt..

4 jaar geleden

Hoi, ik ben 6 weken, mijn moeder heb ik meteen opgebeld, ook omdat we in dec mijn vader zijn verloren. Mijn vriend heb ik het erna verteld en afgelopen dinsdag op mijn werk, ik moest wel... Ik werk in een restaurant en kon de geuren van het eten niet meer kon verdragen wat in spuug buien zich uitte dus ik moest wel😅 verder houden we het nog heel eventjes stil... proberen we😅🙈