77 Reacties

4 jaar geleden

Nou hier nog 1 🤮🤮 Het smaakt nergens naar maar blijf eten omdat ik dan heel erg misselijk ben

4 jaar geleden

Oei, vervelend! Ik heb sinds kort verse gember ontdekt en ik zweer erbij! 😁 Gember werkt echt enorm goed tegen misselijkheid. Elke ochtend thee met verse gember en je zou nergens meer last van moeten hebben.

4 jaar geleden

Bij mij hetzelfde, ik ben het helemaal zat! Vandaag voor het eerst toxh moeten overgeven en nu valt de misselijkheid gelukkig mee. Maar zit zelf al vanaf vorige week dinsdag thuis.

4 jaar geleden

Ohh ik ga dit ook even volgen, hier ook misselijk heel de dag door 5+5 vandaag. Merk ook dat ik heel veel hoofdpijn heb, jij ook?

4 jaar geleden

Ik heb het ook super vaak. De raarste dingen kan ik sochtends eten en de dingen die ik lekker vond kan ik niet meer zien of ruiken. Begin sochtends met een lichte cracker zonder beleg! Dat werkt voor mij.

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Oei, vervelend! Ik heb sinds kort verse gember ontdekt en ik zweer erbij! ...
Ik heb zelf gember tabletten maar helaas voor mij geen succes :(

4 jaar geleden

Same here.... moet wat eten anders voel ik me nog misselijker. En mijn huid is ook vetter idd. 6w4d

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Oei, vervelend! Ik heb sinds kort verse gember ontdekt en ik zweer erbij! ...
Oeh goede tip! Ik ga het proberen. Ik ben hartstikke blij hoor, maar die misselijkheid is echt een ander verhaal haha.

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Ohh ik ga dit ook even volgen, hier ook misselijk heel de dag door 5+5 vand ...
Ik zou gember gaan gebruiken in thee. Werkt goed 😁

4 jaar geleden

Bah zeg. Als ik te weinig eet word ik ook misselijk. Ik eet heel de dag maar kleine beetjes. En ik ben niet te streng voor mezelf nu. Ben nog amper aangekomen dus t gaat vast goed denk ik dan maar. Zure dingen doen het goed bij mij qua anti misselijkheid. Sinaasappelsap vind ik bijvoorbeeld heerlijk nu

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, hele dag misselijk en inderdaad minder als je eet. Ook de pukkels zijn volop aanwezig

4 jaar geleden

Hapje vanille vla tussendoor? Ik at het normaal nooit, maar het hielp bij mij het misselijke gevoel wat kwijt te raken. Alsof het hoog zittende gevoel wat naar beneden zakte.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 7 weken zwanger en heb precies hetzelfde. Ik moet blijven eten, dan gaat het goed, zodra ik even niets eet ben ik zoooo misselijk. Ik probeer gezond te eten, maar zoals jij ook al zegt, enkel zin in brood, koekjes etc. Ik hoop dat er iemand met een goede tip komt!☺️

4 jaar geleden

Ik ben ook zooo misselijk deze dagen dat ik huisarts om medicijnen vroeg want kon echt niet meer ik neem het voor ik ga slapen maar toch voel ik me nog beetje misselijk en totaaal geen idee wat ik moet eten alles laat vieze smaak in me mond😣

4 jaar geleden

Reactie op Lisette_94

Ik ben vandaag 7 weken zwanger en heb precies hetzelfde. Ik moet blijven et ...
Verse gember in je thee. Werkt super goed!

4 jaar geleden

Reactie op pascaljanineralph

Ohh ik ga dit ook even volgen, hier ook misselijk heel de dag door 5+5 vand ...
Hoofdpijn valt gelukkig nog mee. Misselijkheid overheerst en veel dorst. Hopelijk doe je inspiratie op!

4 jaar geleden

Ik heb gelukkig nog nergens last van (nu ong 6+4). Bij mijn vorige zwangerschap werd ik vanaf 7 weken tm week 12 enorm misselijk, en dan pas na het avondeten. Dus ben benieuwd of het (weer) komt.. Trouwens, extreme misselijkheid zou vaker wijzen op een meisje, leuk weetje!

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Verse gember in je thee. Werkt super goed!
Ga ik zeker proberen! Bedankt voor de tip!☺️

4 jaar geleden

Mag gember wel tijdens zwangerschap ik hoorde van niet idk🤷‍♀️

4 jaar geleden

Pfff hier ook. Constant zo misselijk dat ik regelmatig aan het kokhalzen ben. Ben ergens ook wel blij dat ik nu verplicht thuis zit. Gember nog niet geprobeerd. Wel verse munt maar werkt dus niet. Crackers helpen voor mij eventjes