128 Reacties

3 jaar geleden

Ben ik ook benieuwd naar 😄

3 jaar geleden

Ons meisje is nu 4maanden en past er nog net in🙈 ik wacht nog even. Wij hebben gelukkig wel een zitje die heel erg plat kan, dus ze zal er wel iets eerder zitten dan 6mnd verwacht ik.

3 jaar geleden

Ik ga hem dit weekend ombouwen! Ons meisje is ook 4.5 maand!

3 jaar geleden

Wij hebben dit laatst ook even geoefend)/geprobeerd want ze wordt te klein voor de bak.. Het kan prima haha!🤣 We wachten nog even tot het in de bak ech rniet meer kan, maar ze kan in de ligstand van de kinderwagen liggen en zo langzaam een beetje opbouwen naar zittend.

3 jaar geleden

Ik vroeg me dit ook af... Maar ik denk dat als je baby er niet meer inpast je wel moet... Hier past ze nog, nog een half koppie over ongeveer... En dan te bedenken dat ze na haar geboorte niet eens helemaal boven het afdekzeil uit kwam, ik legde haar een stukje hoger 😱

3 jaar geleden

Bij mij zit hij al ruim een maand in het gewone zitje gok ik, hij is nu iets ouder dan 5 maand

3 jaar geleden

Ik heb een dubatti, en dat is een verlengde bak. Dus we hebben nog een cm of 10/15 te gaan. Meneer vind het nog heerlijk en ik zet als het niet hard waait de kap lager zodat ie veel kan zien. Maar meestal slaapt ie 😂 Ik laat het dus tot meneer echt vervelend word met kijken, of er niet meer in past

3 jaar geleden

Reactie op Blue93

Wij hebben dit laatst ook even geoefend)/geprobeerd want ze wordt te klein ...
Ze zit er ook al heel goed in!

3 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Ik heb een dubatti, en dat is een verlengde bak. Dus we hebben nog een cm o ...
Hier ook een dubatti en ze past nog prima. Ze slaapt ook vaak in de wagen dus ik laat het lekker nog even zo

3 jaar geleden

Ik ga niet ombouwen, maar meteen naar de Mutsy Nexo. Veel fijner en kan ook goed plat. Ik denk dat ik dat komende week ga doen, hij groeit de bak echt uit 😅 4,5 maand nu

3 jaar geleden

Wij sinds twee weken, toen was hij 17 weken. Kon toen zelf omrollen en dit probeerde hij dus ook steeds in de bak. Was dan steeds erg onrustig omdat het in de bak natuurlijk niet lukte/paste

3 jaar geleden

Hier ook, maar voor een wandelwagen vind ik hem nog een beetje klein. Daarom maar de maxicosi er op gezet, kan hij toch rechtop zitten en rond kijken 😄

3 jaar geleden

Ja daar had ik het toevallig van de week met mijn partner over... Onze zoon heeft nog een 5 cm en dan past het echt niet meer. We zijn vandaag begonnen met overdag in zijn eigen bedje laten slapen in plaats van de hoge wagen. Hij heeft al die tijd nog lekker beneden bij ons geslapen maar nu moeten we dus gaan afbouwen. Als boven slapen goed gaat dan bouwen we de wagen om. Tot die tijd in de Maxi-Cosi als het niet te lange stukken zijn want meneer vind het veel te leuk om alles te zien

3 jaar geleden

Wij doen het vanaf 6 maanden. Dit omdat zittend vervoeren veel impact heeft op de rug van je baby. Daarom adviseert men om je baby minimaal tot 6 maanden plat te vervoeren. Onze dochter vindt het ook niet altijd fijn, maar ik heb van die tril knuffel beestjes en als dat niet voldoende afleiding geeft, doe ik de kap plat, zodat ze naar buiten kan kijken.

3 jaar geleden

Met 4 maand heb ik het omgebouwd om zich heen kijken vond ze geweldig. Dit was de eerste x

3 jaar geleden

Reactie op BabyGirl1

Wij doen het vanaf 6 maanden. Dit omdat zittend vervoeren veel impact heeft ...
Ze zit trouwens al wel echt heel goed en oefent al 2-3 weken met zitten in de kinderstoel. Dit houdt ze nu al iets van 30 minuten vol, voordat ze moe wordt.

3 jaar geleden

Volgens mij hebben wij nog wel even 😅 Slapen doet ze trouwens bijna alleen nog maar als de reiswieg binnen staat. Buiten alleen maar koekeloeren.

3 jaar geleden

ik ga het pas doen als hij zelfstandig kan zitten. en vanuit ligpositie kan zitten. niet eerder. al past ie amper nog in de bak. gelukkig hebben we ook nog een ouderwetse wagen met mega bak waar hij heerlijk in ligt

3 jaar geleden

Wij hebben hem afgelopen weekend omgebouwd. Komende weekend 5mnd. De reiswieg van de Joolz was op zich nog prima met zn 8kg maar hij is zo nieuwsgierig en wil alles zien. Daarbij zit hij al heel pittig en in de kinderstoel en zelfs af en toe los. Hij lijkt nog wel erg klein hoor in die wagen haha

3 jaar geleden

Wij gaan dat pas doen als ze niet meer past, ze is 20 weken en heeft nog genoeg ruimte in de bak. Wij hebben een Joolz en daar kun je de stof van het hoofdeinde van de bak en begin van de kap omlaag halen. Dat zijn van die lucht vensters met gaas en daar kan ze doorheen kijken. (Leggen haar hoger) Vind ze echt super! Onze meisje is namelijk ook erg nieuwsgierig.