Wapperende handjes

trotseoudersvantess
één maand geleden
Volgen
Nog meer kindjes hier die veel “fladderen” met de handjes? Vooral als ze erg blij is of andere emoties heeft gaat ze echt fladderen. Onze dochter is 11 maanden.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
MariskaS
één maand geleden
Onze dochter is ook 11 mnd en doet dat ook !
  • Rapporteren
Kyuubi
één maand geleden
Bij over excited te zijn. ja. Weliswaar slaag hij soms mijn bril wel. 🤣
  • Rapporteren
Gnivar
één maand geleden
Hier ook We noemen hem onze wappie!
  • Rapporteren
trotseoudersvantess
één maand geleden
Reactie op Gnivar
Hier ook We noemen hem onze wappie!
😂😂😂
  • Rapporteren
Fem_x
één maand geleden
Dax doet dat als ie aan het eten is vooral
  • Rapporteren
Miertje08
één maand geleden
Ow ik dacht dat ze probeerde te klappen ik denk dat mijn dochter dit ook doet....
  • Rapporteren
trotseoudersvantess
één maand geleden
Reactie op Miertje08
Ow ik dacht dat ze probeerde te klappen ik denk dat mijn dochter dit ook doet....
Tess klapt ook heel veel als we zingen. Het is echt alsof ze gaat vliegen. Dat bedoel ik meer.
  • Rapporteren
Miertje08
één maand geleden
Tess klapt ook heel veel als we zingen. Het is echt alsof ze gaat vliegen. Dat bedoel ik meer.
Lastig lastig Hanna snapt klappen en zwaaien nog niet... Geen idee ze is wel lekker enthousiast 🤭
  • Rapporteren
SandraLivv
één maand geleden
Ja vooral als ze op haar knieën zit en ik kom langs lopen 😆 is hier echt enthousiasme
  • Rapporteren
2020mama
één maand geleden
Reactie op SandraLivv
Ja vooral als ze op haar knieën zit en ik kom langs lopen 😆 is hier echt enthousiasme
Hier ook veel tijdens het op knieën zitten, heen en weer wippen op haar knieën en dan met handjes flapperen. Zier er super schattig uit 🥰. Denk dat dit dan door enthousiastme kont en ze dit nu zo uit.
  • Rapporteren
Steffiek
één maand geleden
Haha hier ook vooral als hij op zijn knieeën zit of heel erg enthousiast is. Wij noemen hem altijd vlinder dan zit hij zo enthousiast te fladderen🤣
  • Rapporteren
Petra81
één maand geleden
Continue doet ze wapperen met haar handen. Ze wil dan graag iets of is erg blij. Wat grappig is, als wij haar na doen kijkt ze ons aan🤨🤔😆😁. En als wij stoppen gaat ze weer verder..
  • Rapporteren