25 Reacties

5 jaar geleden

Warme kleertjes aan en lekker instoppen in een dekentje. In een kinderwagenbak liggen ze heerlijk uit de wind 😊

5 jaar geleden

Wij hebben een lekker dik fleece dekentje voor in de wandelwagen en hebben zo'n dik beren pakje wat ze aan krijgt. Voor in de kinderwagen hebben we een voetenzak. Maar daar gaan ze na 6 maanden pas in geloof ik? In de maxicosi weet ik het nog niet. Waarschijnlijk sla ik dan gewoon het dekentje er omheen. Ben niet van plan om te gaan wandelen met de maxicosi en die dus alleen voor vervoer te gebruiken

5 jaar geleden

Ik maak m soort van op als een wieg. En doe in de winter aan t begin een poos altijd even de kruik erin voor we weg gaan. Bij mn beide zoontjes ook zo gedaan die waren van dec en jan

5 jaar geleden

Hij/zij krijgt een lekker warm beren pakje aan met een dik dekentje erover. Voor in de maxicosi hebben we een bij passende voetenzak en dekentjes die je er ook in vast kunt zetten.

5 jaar geleden

Lekker warm inpakken, en heb 2 dekentjes om erover te doen

5 jaar geleden

Ik ga er ook een schapenvachtje in leggen. Dit doe ik alleen als ik er bij ben natuurlijk, maar ik lees hier veel goede dingen over en het is heerlijk warm voor de baby!

5 jaar geleden

Reactie op Hanna28

Ik ga er ook een schapenvachtje in leggen. Dit doe ik alleen als ik er bij ...
Wat zoal? Toevallig dit weekend een schapenvacht gekocht om new born foto’s op te maken, maar als het naarmate ook nuttig is in de kinderwagen hoor ik er graag meer over!

5 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wat zoal? Toevallig dit weekend een schapenvacht gekocht om new born foto’s ...
Het neemt direct lichaamstemperatuur aan van de baby, waardoor je kindje het veel minder snel koud heeft. Uit onderzoek blijkt ook dat de kans op Astma bijna 80% minder is wanneer er in de eerste 3 maanden gebruik wordt gemaakt van een dierenhuidje. Let bij aanschaf alleen wel op dat er niet allemaal chemicaliën inzitten. Je hebt echt dierenhuidjes speciaal voor newborns (geen chemicaliën en kortharig etc). In veel andere landen is het de normaalste zaak van de wereld! Daar krijg je er eigenlijk standaard 1 op je babyshower 😊

5 jaar geleden

Ik heb ook gehoord dat als t echt heel koud is dat t helpt om noppenfolie er onder te doen.... Eerst naar eens zien wat voor winter t wordt

5 jaar geleden

Reactie op Hanna28

Het neemt direct lichaamstemperatuur aan van de baby, waardoor je kindje he ...
Dank je! Ik ga even kijken of die van mij geschikt is, het is sowieso geen kortharige 🙈 maar met longaandoeningen in de familie spreekt dit me wel erg aan! (Hebben ook al wol in het matrasje, maar dat is van het ledikantje, dus dan gebruiken we miss voor de 3 maanden nog niet)

5 jaar geleden

Berenpakje, mutsje en dekentje, ze liggen uit de wind dus dat komt wel goed. (Dochter in december geboren)

5 jaar geleden

Wij hebben een warme zak van Joolz zelf voor in de kinderwagen. Jasje, mutsje, slokjes aan natuurlijk. In de gaten blijven houden wat de temp. van de kleine is. Even in t nekje voelen.

5 jaar geleden

Wij leggen van te voren een warme kruik in de wagen. Dan kruik eruit, baby ingepakt (romper lange mouw, trui, broek, sokken en slofjes) + jas in de wagen en meerdere dekens er bovenop (als het echt koud is) en natuurlijk een muts op en wantjes aan. Ik heb nu zo'n gebreide slaapzak met fleece aan de binnenkant, weet nog niet zo goed hoe warm die uitvalt. Ook het dekje van de kinderwagenbak houdt veel kou tegen. Wij zullen ondanks de kou toch naar buiten moeten om de oudste naar school te brengen. Gewoon regelmatig even de temperatuur van de baby controleren in de nek. Als je meerdere dekentjes hebt kan je er gemakkelijk eentje afhalen als het te warm wordt.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb de voeten zak die we bij het zitje kunnen gebruiken er vast in gelegd. Lekker warm en zacht voor de kleine.

5 jaar geleden

Ik ben ook voor advies geweest want ik heb best een andere smaak dan mijn man. Dus een dekentje scoren gaat niet heel makkelijk. Zaakje geweest in mijn woonplaats en die vertelde me over Jollein, een leuk wikkeldoek. Super warm voor in de winter in de wagen maar je kan hem ook in je maxicosi gebruiken en binnen als warmte dekentje. Kijk eens hoe schattig!

5 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Ik ben ook voor advies geweest want ik heb best een andere smaak dan mijn m ...
Heb ik ook aangeschaft 😍

5 jaar geleden

Ik heb de kinderwagen bij mijn dochter niet gebruikt. Dus ik laat nu de buggy zitten en ga alleen voor de maxicosie veel makkelijker. Dan heb ik een berenpakje idd en misschien een dekentje. Maar echt koud word het niet eerder nat hier in Nederland.

5 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Zitten hier dan gaten in voor de gordels van de maxi cosi? Hij is echt super schattig!

5 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Mijn moeder is zoiets zelf aan het breien! En verder heb ook ik een berenpakje.

5 jaar geleden

Reactie op Hanna28

Het neemt direct lichaamstemperatuur aan van de baby, waardoor je kindje he ...
Wat leuk dat jij om die redenen ook een vacht hebt uitgekozen! Wij hebben dat ook, maar dan van onze eigen schapen. Helemaal zelf gedaan, was een pokkewerk maar onwijs blij mee ☺️