7 Reacties

2 jaar geleden

Overdag redden wij het wel, maar 's nachts ook niet (zelfs met 1 grote booster en 2 kleine boosters). Wegwerp houdt het ook niet. Ben nu aan het kijken naar die nachtluiers van Anavy met eventueel een wolbroekje als overbroekje.

2 jaar geleden

Een wolbroekje als overbroekje is hier voor snachts echt de oplossing geweest! Welke luiers gebruik je nu?

2 jaar geleden

Welk type luier gebruik je? Wij gebruiken overdag pocketluiers, met 3 boosters, erg veel maar anders is bij ons de kans op lekkage groot en dan wil de opvang er ook niet meer mee werken. 'S nachts gebruiken wij een tweedelig systeem, anavy night incl inlegger of de petit lulu maxi night met de lange en korte inlegger, gecombineerd met de motherease airflow.

2 jaar geleden

Vannacht voor het eerst de Anavy nachtluier met booster geprobeerd en droog wakker! 💪 Nu in tweestrijd; direct meer kopen of Reusable Nappys week afwachten?

2 jaar geleden

Super dat de anavy nachtluier heeft gewerkt! Het is nog 1,5 week wachten. Ik zou daarop wachten. Mogelijk dat het 10% scheelt op de prijs en dat vind ikzelf de moeite waard om te wachten. Natuurlijk is het wel afhankelijk van hoeveel luiers je extra wil aanschaffen

2 jaar geleden

Reactie op Cis87

Super dat de anavy nachtluier heeft gewerkt! Het is nog 1,5 week wachten. ...
We hebben nu 1 anavy nachtluier, 1 booster en 1 overbroekje. Ik dacht aan een totaal van 5 nachtluiers, 5 boosters en 2 overbroekjes. We hebben geen droger en wassen om de dag. Ik vind het altijd lastig inschatten. Hoeveel hebben jullie er?

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

We hebben nu 1 anavy nachtluier, 1 booster en 1 overbroekje. Ik dacht aan e ...
Wij hebben 6 luiers incl booster en 3 overbroekjes (die drogen we gedurende de dag en gebruiken we 2 nachten) we wassen om de dag en ze hebben ongeveer 3 dagen nodig om te drogen (in de winter). Ik heb ze toendertijd besteld bij kidzstore.eu omdat ze daar het goedkoopst zijn en incl booster waren.