30 Reacties

2 jaar geleden

Een week geleden zei ik nog dat ze zich flink aan ons vastklemt. Maar inmiddels zwemt ze los 馃コ Eigenlijk zijn we erg blij dat ze alleen normale bandjes heeft.

2 jaar geleden

vraagje. Wij hebben ivm eczeem al lang niet gezwommen (en gaan dit dua ook niet vaak doen). Is alleen een zwemluier voldoende? Of moet daar eigenlijk ook iets overheen?

2 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

vraagje. Wij hebben ivm eczeem al lang niet gezwommen (en gaan dit dua ook ...
Wij doen iets over de zwemluier aan, omdat ze anders de zwemluier uit doet. In principe is het verder niet nodig. Zo'n wasbare zwemluier ziet er sowieso al vrolijk genoeg uit. Hier ook een eczeemmeisje, dus die spoelen we na het zwemmen heel goed af onder de douche (bloot) en daarna smeren we haar hele lichaam in met een cr猫me.

2 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

Alleen zwemluier is voldoende hoor. Zwemboek/badpak is vooral voor de looks en uv pak voor de zon.

2 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

Wij zijn eens in een zwembad geweest waar het verplicht was om een zwembroek over de zwemluier te doen.. Dit stond vermeld op de website, dus daar zou je eventueel naar kunnen kijken.

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Wij zijn eens in een zwembad geweest waar het verplicht was om een zwembroe ...
Daar twijfelde ik ook over, ik zal het zwembad hier wel even bellen.

2 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

Gebruik je wegwerp of wasbaar?

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Gebruik je wegwerp of wasbaar?
Heb nog niks. Wilde wegwerp kopen omdat we zelden zwemmen.

2 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

Heb nog niks. Wilde wegwerp kopen omdat we zelden zwemmen.
Misschien juist wasbaar doen? Die zijn vaak met klittenband en kunnen ze echt lang aan qua maat en scheelt weer steeds een passende zwembroek kopen. Ik heb iig nog nooit een kindje in alleen een wegwerp zwemluier zien zwemmen