Nu het terug kouder wordt vroeg ik mij af wat jullie kindjes aan hebben in de autostoel. Een jas of dikke trui mag niet en een deken durft al eens af te valllen of glijden van ons dochterjte. En als dat nie gebeurd haalt ze het zelf weg. Ik zou eventueel een voetenzak of wikkeldeken willen maar vraag mij af of dit nog kan of bestaat voor een kindje van 2 jaar?
Misschien of topic maar zonder jas hoe strak je haar ook aan snoert ze krijgt haar armpjes los. Al 3 verschillende autostoeltjes gezeten maar lukt haar overal. Met dikke jas lukt het haar minder goed. Vraag me dan af wat veiliger is.
Er bestaat wel slaapzak met benen wellicht een idee? Kun je haar savonds zo overleggen als ze wel in slaap is gevallen.
Moeite waard om te kijken mbt veiligheid rondom winterjassen in auto-stoeltjes.
https://youtu.be/yA7r92TFMY8
Ikzelf doe een dekentje. Hier valt die ook weleens of schopt hij hem af. Maar dan is de auto eigenlijk al op temperatuur, dus lekker warm☺️ ikzelf rijd nooit met mijn jas aan, vind ik niet fijn zitten, dus de auto is lekker warm bij ons altijd☺️
Bij korte ritten houd hij z’n winterjas aan, bij lange ritten ben ik z’n loedermoeder die hem zonder jas naar de auto laat lopen en na bestemming ( tenzij het langer dan paar sec is) of anders trek ik z’n jas bij de auto aan/uit