10 Reacties

2 jaar geleden

Hoezo mag een jas of dikke trui niet???? Ik doe gewoon winterjas aan hoor en bij langere ritten dunner jasje of trui..

2 jaar geleden

Trui evt plus deken mar meestal verwarming aan

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Hoezo mag een jas of dikke trui niet???? Ik doe gewoon winterjas aan hoor ...
Is absoluut niet veilig. Kunnen ze uit schieten bij een ongeluk.

2 jaar geleden

Misschien of topic maar zonder jas hoe strak je haar ook aan snoert ze krijgt haar armpjes los. Al 3 verschillende autostoeltjes gezeten maar lukt haar overal. Met dikke jas lukt het haar minder goed. Vraag me dan af wat veiliger is. Er bestaat wel slaapzak met benen wellicht een idee? Kun je haar savonds zo overleggen als ze wel in slaap is gevallen.

2 jaar geleden

Reactie op Lynnm

Is absoluut niet veilig. Kunnen ze uit schieten bij een ongeluk.
Hangt er toch vanaf wat voor jas je doet.. en goed aansnoeren.. niet te moeilijk over denken

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Hangt er toch vanaf wat voor jas je doet.. en goed aansnoeren.. niet te moe ...
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/kind-in-autostoeltje-winterjas-uit/

2 jaar geleden

Moeite waard om te kijken mbt veiligheid rondom winterjassen in auto-stoeltjes. https://youtu.be/yA7r92TFMY8 Ikzelf doe een dekentje. Hier valt die ook weleens of schopt hij hem af. Maar dan is de auto eigenlijk al op temperatuur, dus lekker warm☺️ ikzelf rijd nooit met mijn jas aan, vind ik niet fijn zitten, dus de auto is lekker warm bij ons altijd☺️

2 jaar geleden

Ik rijd ook nooit met mijn jas aan. Omdat het inderdaad niet fijn zit en niet makkelijk rijden is. Dus bij ons is het ook altijd lekker warm🤣

2 jaar geleden

Shirt met lange mouwen meestal. Soms leg ik de jas over haar beentjes voor de warmte. Zorg wel dat ik de auto lekker op temperatuur breng.

2 jaar geleden

Bij korte ritten houd hij z’n winterjas aan, bij lange ritten ben ik z’n loedermoeder die hem zonder jas naar de auto laat lopen en na bestemming ( tenzij het langer dan paar sec is) of anders trek ik z’n jas bij de auto aan/uit