18 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ik ben sinds vandaag begonnen met vsm siroop suikervrij 0-6 jr. het is een natuurlijk product

4 jaar geleden

Tussikind van VSM.

4 jaar geleden

Thijnsiroop van daro in overleg net de huisarts is vanaf 0 en zit geen honing in!

4 jaar geleden

Reactie op Anna1990

Thijnsiroop van daro in overleg net de huisarts is vanaf 0 en zit geen honi ...
Thijm bedoel ik🤪

4 jaar geleden

Reactie op Anna1990

Thijm bedoel ik🤪
De niet suikervrij variant, want die is vanaf 1 🤯

4 jaar geleden

Dank jullie wel zo sneu 🥲

4 jaar geleden

Wij op m'n werk bij etos adviseren dan echt alleen tussikind van vsm werkt ook echt t beste! En smeer een goeie laag baby Luuf o der de voetjes savonds en sokjes aan dan komt er als er slijm vast zit ook een heel groot deel los! Het werkt echt ook bij m'n eigen zoontje!

4 jaar geleden

Om de hoeveel tijd geven jullie het? En mag daarbij Vit. D gebruikt worden en hoe zit t savonds bijv met detinox?

4 jaar geleden

Nou hebben wij morgen een doop als jullie kindjes zo hoesten zouden jullie dan gaan? Ik ben zo ik twijfel

4 jaar geleden

Reactie op Momyt

Om de hoeveel tijd geven jullie het? En mag daarbij Vit. D gebruikt worden ...
Vitamine d gewoon altijd geven!

4 jaar geleden

Reactie op Sigie

Wij op m'n werk bij etos adviseren dan echt alleen tussikind van vsm werkt ...
Thanks voor de tip! Heb het meteen allebei besteld ☺️

4 jaar geleden

Samen in bad met "baby ademvrij", thijmsiroop van Daro (vindt hij nog lekker ook), luuf op borst/rug/voetjes en heeeel veel knuffelen 😆

4 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Thanks voor de tip! Heb het meteen allebei besteld ☺️
Geen probleem hoop dat het gaat werken bij je kindje! Voordele van tussikind vsm is dat het bij elke hoest gebruikt kan worden

4 jaar geleden

Reactie op Sigie

Geen probleem hoop dat het gaat werken bij je kindje! Voordele van tussikin ...
Wel moet je het even de kans geven om te werken want je moet wel even een spiegel opbouwen

4 jaar geleden

Ik heb het gekocht bedankt voor de tips

4 jaar geleden

Reactie op Sigie

Geen probleem hoop dat het gaat werken bij je kindje! Voordele van tussikin ...
Mijn dochter is gelukkig nog niet aan het hoesten, maar mijn man en ik wel flink. Dus de spullen voor haar zijn uit voorzorg vast in huis 😉

4 jaar geleden

Ons dochtertje blijft zo hoesten en snachts wakker wanneer zou je hier een huisarts voor moeten bellen? Ze eet en drinkt wel goed vind het zo sneu

4 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ons dochtertje blijft zo hoesten en snachts wakker wanneer zou je hier een ...
Gewoon bellen als je twijfelt. Dan kan de assistent inschatten of het nodig is om langs te komen of je krijgt direct tips/advies