48 Reacties

5 jaar geleden

Wat een super gaaf idee en bijzonder mooi ook met het verhaal erachter!

5 jaar geleden

Een armbandje van mijn oma (overgrootmoeder van ons kindje) met de naam van ons meisje ingegraveerd, net als zij mij en de andere meisjes in de familie heeft gegeven 🥰

5 jaar geleden

De geboortesteen van onze dochter, het besteksetje dat vroeger van mijn man was, een zilveren rammelaar met haar naam gegraveerd, een zelfgemaakte babygym. Echt prachtige, betekenisvolle cadeaus mogen ontvangen. Ons meisje is zo geliefd, voelt heel bijzonder!

5 jaar geleden

Wat leuk die romper! Ik heb een moeder-dochter armbandje gekregen met de naam en geboortedatum :) daarnaast ook super blij met de gepersonaliseerde speelgoedkist en groeimeter!

5 jaar geleden

Leuk topic!! Ons meest nuttige maar ook heel waardevolle kraamcadeau was een tas vol zelfgemaakte (vega)maaltijden van een goede vriendin. ❤️ Van ontbijtmuffins tot quiche tot Indiase Dahl. Het was in een week waarin we overliepen van zorgen en voeden en waarbij ik nog veel pijn had van de bevalling. Ze heeft zelf geen kinderen maar kon zich helemaal voorstellen dat dit goed zou doen. Hierdoor hebben we in de eerste week echt kunnen bijtanken. En niet zozeer een kraamcadeau, het was ons trouwcadeau van mijn opa; een beeldje van een beschermengel, voor Oskar. We trouwden in augustus. Hij overleed vrij plotseling (wel op oude leeftijd) in september terwijl Oskar in november geboren werd. Het staat nog steeds naast de box bij m'n Mariabeeld. ❤️

5 jaar geleden

Ons Lies en ik kregen moeder-dochter armbandjes met de geboortesteen van Lies en een steentje voor ons ongeboren kindje (miskraam 2017) van mijn moeder. Ik heb het armbandje dag en nacht aan, Lies heeft het aan wanneer we de deur uit gaan of bij speciale gelegenheden.

5 jaar geleden

Een armbandje met haar naam gegraveerd van mijn ouders ❤

5 jaar geleden

Reactie op Janine1990

Wat leuk die romper! Ik heb een moeder-dochter armbandje gekregen met de na ...
Wauw weet je waar je die kunt bestellen?

5 jaar geleden

Van mijn man en zoontje een pandora armband voor kerst. Van beste vriendin een zilveren spaarpot met z'n naam. Nog niet veel visite gehad helaas ivm corona

5 jaar geleden

Gekregen van haar overgrootmoeder die helaas kort daarna overleed aan Corona 😢

5 jaar geleden

Pandora armband van oma ♥️

5 jaar geleden

Zelf uitgezocht maar ‘gekregen’ van mijn man. Ik droeg altijd nog een hartje met zijn naam (van toen we een paar maanden verkering kregen). Nu deze van ons gezinnetje ipv die, met naam van onze zoon! Omgedaan en niet meer afgedaan💙

5 jaar geleden

Deze vind ik toch wel heel bijzonder. Door een collega zelf gemaakt!

5 jaar geleden

Pfoe lastig kiezen! Ik had vroeger een blokkendoos die we verkocht hadden met toen nog Koninginnedag. Ik zat te vertellen toen ik net zwanger was aan m’n ouders dat ik dat echt leuk vond en zo jammer dat we dat toen ook verkocht hadden. Hebben m’n ouders heel marktplaats afgezocht om zon identieke doos te kopen. Vond zo lief! En m’n moeder had een kraammand gemaakt met voor 10 dagen allemaal cadeautjes met een geschreven kaartje erbij. En over elk cadeautje was echt nagedacht. 🥰

5 jaar geleden

Een maand aan maaltijden, door vrienden gemaakt, bij andere vrienden in de vriezer gestald (wij hebben alleen zo'n mini vriesvakje boven in de koelkast, daar past geen maand eten in), en die kwamen dan om de paar dagen een tas avondeten brengen. Wat was dat heeeerlijk. Hoef je de eerste weken niet over het avondeten na te denken en daardoor ook veel minder over de boodschappen. Echt een gouden kado. Een ander waardevol kado kwam van mijn ouders, die hadden een doos gemaakt met voor twee weken elke dag een kadotje met een kaartje erbij. Over elk kado was nagedacht, en sommige kaartjes deden me echt een traantje wegpinken. Superpraktisch en dagelijks gebruikt zijn de hydrofiele doeken, washandjes en handdoek-met-mutsje die mijn moeder had gemaakt van echt een superschattig stofje.

5 jaar geleden

Welk kraamvisite?? Maar de trein die we kregen van mijn zus met haar naam en alle gegevens... Toen moest ik wel ff huilen... hihi

5 jaar geleden

Reactie op november11

Pfoe lastig kiezen! Ik had vroeger een blokkendoos die we verkocht hadden m ...
Bij ons kwam deze ook uit de mand, ik had ook o.a een boekje haak je eigen camping ( als in festival ) gehad en een zelf gemaakt boekje met woordjes als festival, kater, bier, confetti etc zo leuk.

5 jaar geleden

Haar eerste armbandje van oma🥰

5 jaar geleden

Er waren ook nog briefjes aan de achterkant in de vorm van vlagjes.

5 jaar geleden

De foto was niet mee gegaan