26 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben deze: https://www.bol.com/nl/p/tefal-flagship-ko8508-waterkoker-1-7-liter/9200000119890729?referrer=socialshare_pdp_androidapp Bevalt echt super goed! Heel handig voor het klaarmaken van het flesje en de kruik om te weten hoe warm het water is.

5 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/philips-avance-hd9359-90-waterkoker-met-temperatuurregeling/9200000094640817?referrer=socialshare_pdp_androidapp Deze hebben wij! Ideaal. Ik zet hem aan op 40 en keep warm. Verschoon ondertussen de luier. Zodra ik klaar ben is het water nog warm door de keep warm functie. Echt zo blij mee! Met de kerst gingen we naar familie toe maar de waterkoker ging mee

5 jaar geleden

Wij hebben deze ook, echt super fijn ding!

5 jaar geleden

Deze hebben wij ook, ideaal! Nooit verwacht dat ik zo blij kon zijn met een waterkoker 😅

5 jaar geleden

Wij hebben deze ook echt ideaal met flesje klaarmaken. Instellen op 40 graden duurt echt een paar tellen en klaar :) zit ook een warmhoud functie op, mocht je tussendoor verschonen dan blijft het water op temperatuur.

5 jaar geleden

Deze hebben wij ook, echt ideaal! Doe er altijd maar een laagje water in dan is hij ook snel klaar!

5 jaar geleden

Ik heb deze van princess. Super ding.

5 jaar geleden

Ik heb hier ook aan zitten denken. Alleen zit ik met het probleem dat het water bij 40graden niet kookt. En ik ben daar zelf wel een voorstander van

5 jaar geleden

Wij hebben deze van hollandia echt een fijn ding

5 jaar geleden

Deze is fantastisch!! 40 graden en binnen 2 seconde is het flesje klaar!

5 jaar geleden

Ik heb hem besteld, en na 2 maanden was deze stuk. Zodra de stekker in het stopcontact ging, ging de koker aan en stopte niet. Ik heb er nu een van de Blokker een hele simpele en die is niet kapot te krijgen. 😂 alleen zonder temperatuur regeling. Ik zou hem dus absoluut niet aanraden. En dat voor maar liefst 73,-.

5 jaar geleden

Wij hebben deze https://uneeqbaby.com/collections/multi-functional-formula-kettle/products/signature-formula-kettle-with-night-light Echt een top apparaat! Flesje snel klaar en geen gedoe. Houdt 24 uur warm na het koken en dan kan je zelf de temperatuur instellen op 37 graden.

5 jaar geleden

Waarom gaat water uit de kraan niet sneller?

5 jaar geleden

Reactie op Miraclehappening

Waarom gaat water uit de kraan niet sneller?
Bij ons duurt het heel lang voordat het water warm is. In de waterkoker 10x sneller en dus goedkoper omdat de kraan niet 5 minuten aanstaat 😅

5 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Ik heb hier ook aan zitten denken. Alleen zit ik met het probleem dat het w ...
Wij hebben een cooker kraan en ons water word gefilterd door die boiler. Heb dus ook na 6 weken de waterkoker te gebruiken 0 kalk erin

5 jaar geleden

Ik vind 40 graden niet echt warm met deze wTerkoker

5 jaar geleden

Oke... dit topic ga ik volgen. 🤣 ik heb een simpele waterkoker van de action. En ik kook het water 1 keer, daarna afkoelen... en voor de fles beetje opwarmen en gokken naar een fijne temperatuur... lol

5 jaar geleden

Door deze topic heb ik nu net de waterkoker van Tefal aangeschaft ik wist niet dat dit bestond😆 ik zal hier laten weten wat ik ervan vind.

5 jaar geleden

Bedankt voor de tips. Gisteren een waterkoker besteld. Ik laat weten wat ik ervan vind