86 Reacties
5 jaar geleden
2 week terug toevallig een koopje op AliExpress gescoord . Maar nog niet binnen , dus de ervaring kan ik nog niet met je delen ! Dochter hier ook 4,5 maand .
5 jaar geleden
Je zou een eigen versie kunnen maken om te testen? Heb filmpjes voorbij zien komen waarbij ze een ziplock zakje vullen met water en iets van glitter en dat vast maken op de grond/tafelblad. Mocht hij het dan niets vinden weet je dat ook meteen haha.
5 jaar geleden
Kan je dat sowieso niet het beste zelf maken? Dan weet je tenminste wat erin zit. Lijkt mij anders een grote gok als ie kapot gaat.
5 jaar geleden
Reactie op charmaine90
Kan je dat sowieso niet het beste zelf maken? Dan weet je tenminste wat eri ...
Wat bedoel je met wat er in zit?
Volgens mij de figuurtjes en het water voeg je zelf toe.
Bedankt alvast voor de reacties. Heb er net eentje gekocht via bol.com. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden :) Zelf maken is niet aan mij besteed, ben niet zo creatief.
Een waterspeelmat is dus zo een opblaasbaar ding met in het midden figuurtjes en water dat je moet toevoegen en als je de baby er op zet kan hij ermee spelen.
5 jaar geleden
Reactie op Lolie84
Wat bedoel je met wat er in zit?
Volgens mij de figuurtjes en het water vo ...
AH ok茅. Ik dacht dat er iets anders mee bedoeld werd. En ik zag iemand over Ali express. Ik persoonlijk koop niks uit China omdat ik de mensen en dierenrechten daar zo belabberd vindt dat ik zon land niet wil steunen. Maar iets voor Mn kind kopen, No way!
5 jaar geleden
Wij hebben ook diezelfde als hieronder op de foto. En hier ook een succes. Ik las wat bezwaren over bestellen uit China maar de meeste van dit soort matjes via bol zijn ook Made in China. Vaak zelfs nog eens bedrijf dat ze zelf goedkoop via Ali koopt en duur wederverkoopt.
5 jaar geleden
Ohh ziet er leuk uit! Had het nog nooit gezien haha maar ga er zeker 1 bestellen 馃き
5 jaar geleden
Wij hebben ook diezelfde als hieronder op de foto. En hier ook een succes. ...
Ja dat 馃ぃ Best schijnheilig, 90% van wat je koopt, is made in China. Ali is dan gewoon fijner voor je portomonnee 馃き