3 Reacties

2 maanden geleden

Zoon van oktober 2020 had altijd voorkeur voor mij, tot in oktober 2022 zijn zusje geboren werd. Toen werd hij echt papa's kindje. Ook vanwege mijn ziekenhuisopnames en het geven van borstvoeding aan zn zusje. Nu begint hij steeds minder voorkeur te tonen. Met vlagen mij, met vlagen mijn man. Onze dochter van 16 maanden heeft nog altijd een hele sterke voorkeur voor mij. Die rent zowat naar mij als haar vader wat met haar wil ondernemen😆

één maand geleden

Ja hier ook… tenzij dat het haar uitkomt Heel lastig voor beide ouders. We zeggen haar dat we haar beide graag zien en haar beide willen helpen en houden koppig vol. Als ik kook moet ze het met papa doen.

één maand geleden

Jep.. Hier ook ineens weer zo'n periode sinds een maand of 2/3.. Als ik er niet ben is papa ook OK, dan 'doet hij het er maar mee'. Maar zodra ik er ben wilt hij aleen mij.. Hij komt als hij wakker wordt s ochtends ook speciaal voor mij naar ons bed 😅 als ik er niet ben dan vraagt hij naar mij en wilt hij naar mij toe. Als ik er wel ben, is het net alsof papa er niet is.. Wilt alleen met mij knuffelen en bijmij liggen..