Hoi mama's
De huisarts weet het niet zeker maar denkt dat dit de ziekte van berg is. Ik heb zalfjes gekregen maar het helpt niet echt. Ik smeer hem goed. Zijn hele lichaam zit eronder. Het jeukt zo erg, hij slaapt al 2 weken slecht.
Ik ga maandag naar een dermatoloog. Weten jullie iets dat direct helpt tegen de jeuk? Hij is 16 maanden.
Groetjes
Ach jeetje wat sneu. Hopelijk heeft de dermatoloog een goed middeltje! Ik lees wel eens dat een badje met havermout of moedermelk (als je dat hebt) kan verzachten. Verder weinig tips. Hopelijk wordt het snel wat rustiger 馃
Jeetje is het geen eczeem, of een reactie op een bepaalde shampoo of badspul. Mijn dochter kan namelijk ook over weinig, haar huid wordt daar ook heel droog van. Wat hier onder al is gezegd, doe wat havermout in een hydrofiele washandje en leg dit in bad. Mijn dochter krijgt wekelijks zo'n badje en is heel goed voor haar huid. Ook verlicht dit de jeuk vaak. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Wat zielig. Heb je de cetomacrogol creme geprobeerd? Gewoon te koop bij de drogist. Goed insmeren kan de jeuk verlichten. Dat kreeg mijn oudste tegen zijn eczeem.
Ik hoop dat de dermatoloog je snel hiermee kan helpen, heel erg zielig voor je kindje
Jeetje wat heftig! Onze zoon heeft nu berg en dat zijn echt gele grote plakken die je eraf haalt. Goed dat je al naar de dermatoloog gaat! Van berg hebben ze eigenlijk weinig last, eczeem is een ander verhaal. Hier met beide het geluk de ervaring te hebben馃槙. Tegen berg gebruik ik nu de berg zalf van dr leenarts. Een keer gesmeerd en merk meteen verschil. Hopelijk wordt het snel beter!
Hi Mama, raad je zeker aan om de itch free oat cr猫me van Tiny Todd te bestellen. Je kan bij hun op Instagram heel veel recensies lezen van ouders over hun kindje en deze cr猫me. Echt top en zeker het proberen waard 馃憣鉂わ笍
Och wat zielig! Super goed dat je naar de dermatoloog gaat, goed bezig mama!
Ik hoop zo erg dat het snel beter gaat. Zo ontzettend vervelend dat hij er last van heeft!