8 Reacties

2 jaar geleden

Hier wil hij ook niet vaak maar in de kinderwagen, of hij is er na een tijdje klaar mee, maar meneer weigert dan te lopen, en wil dan getild worden. Maar dat weiger ik! Dus hup weer ( met flink tegen stribbelen) terug de kinderwagen in, en met een luid schreeuwend kind verder m’n weg vervolgen. Laatst had meneer een driftbui en kreeg ik hem ook met moeite in z’n fiets zitje, maar ik geef niet op. Ik ga geen gevaarlijke dingen doen. Dus dan maar eerst proberen rustig te krijgen, wat afleiden.. en toch doorzetten om hem erin te krijgen.

2 jaar geleden

Ik denk dat het een fase is. Mijn zoontje van 1,5 deed dit bij de autostoel. Hij was met geen mogelijkheid erin te krijgen. Na hoop geduld en opnieuw proberen lukte het vaak wel. Na 2 weken was het over. Het was ook ten tijde van de 18 maanden slaapregressie. Succes! Even doorbijten 😬

2 jaar geleden

Hier zitten we ook in die fase. De buggy wil ze al heel lang niet meer in. Soms is het echt een gevecht om haar erin te krijgen. Als ik alleen met onze dochter ga fietsen, neem ik vaak een rijstewafel ofzo mee. Als ik die geef, gaat ze wel rustig zitten. Best wel erg, maar ja, in mijn eentje krijg ik haar anders echt niet in het zitje

2 jaar geleden

Zo herkenbaar! Het is hier vooral nadat hij er al even in heeft gezeten. Dan is het gillen. Maar als ik hem even laat lopen vertikt hij het er daarna weer in te gaan. Maar bij mij heeft hij echt pech😅. Het gaat soms erg lastig maar hij gaat gewoon die buggy in als het moet haha. Ik heb wel speelgoed en eten mee om hem af te leiden. Het zal wel een fase zijn, maar ik loop soms inderdaad met een gillend kind in de buggy.

2 jaar geleden

Ik heb dit ook buiten als hij weer in debuggy moet blijft hij huilen dan word je aangekeken alsof die mensen niet weten hoe kinderen kunnen zijn. Maargoed leukste is binnekort op vliegveld met die lange rijen hoe we dat gaan doen🙂

2 jaar geleden

Dat is ons allebei niet gelukt. Drinken, wafel. Praten, laten lopen. Wilde gwn niet. Hij is zo sterk dat we de riemen niet konden vast zetten. Hopelijk gaan we dit niet vaker maken.

2 jaar geleden

Fijn om te horen dat er meer zijn die toch doorzetten. Hier ook met regelmaat een krijsende peuter omdat hij niet in de buggy wilt maar ik ga hem daarin echt zijn zin niet geven. Als we tijd hebben kan ik prima daar gaan zitten en wachten tot hij wel in de buggy gaat is er geen tijd dan is het oppakken en erin zetten. Dan maar krijsen.