Weinig symptomen

Acire
6 dagen geleden
Volgen
Wie van jullie heeft er ook weinig symptomen? Vorige week had ik nog best veel last van m'n borsten en pijnlijke steken in/rond m'n baarmoeder, vermoeid, maar nu is dat veel minder aanwezig. Ben nu 5.2 week. Aan de ene kant ben ik er blij om, maar aan de andere kant maakt t me ook super onzeker, of het daarbinnen wel goed gaat met ons beebje.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Danjella22
6 dagen geleden
Ik heb bij mijn zoontje (16pregnant) helemaal geen symptomen gehad.
  • Rapporteren
Cynthiag92
6 dagen geleden
Heb ik ook gehad... nu inmiddels 7+4 en de hele dag vaag gevoel in mn buik.. en mn tepels zijn extreem gevoelig.. neem het nog even voor lief dat je symptonen "meevallen".. mn eerste echo was goed en had echt 0 gevoel of kwaaltjes.. maar is nu een week later anders
  • Rapporteren
hippiemom91
6 dagen geleden
Had ik ook vorige week. Nu 6 weken en nu begint het gedonder. Hele dag misselijk, moe en hoofdpijn. Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Deed ik ook. Maar geniet er nog maar heel even van 🙈😘
  • Rapporteren
Laum02
6 dagen geleden
Zelfde hier! Ik ben 5+4 Het is de derde en bij de andere twee wel kwaaltjes. Nu niks... Zelfs niet moe🤷🏼‍♀️ Maargoed, zolang ik geen bloed verlies zal het vast goed zijn😊
  • Rapporteren
Marieke246
6 dagen geleden
Same here, merk het alleen aan af en toe een krampje en uit mezelf heel vroeg wakker. Nu 6 wkn en 24 april eerste echo pas ivm corona, benieuwd of het zo blijft ;)
  • Rapporteren
Weela
6 dagen geleden
Hier ook vrijwel geen kwaaltjes op moment behalve mn rug nu al n dag of 11.(maar dat is al jaren een dingetje dus kan niet 100% zwangerschap zeggen maar pijn/gevoel is wel anders als voorheen) Ben nu 8 wk en mag zeker niet klagen. Verder heel af en toe n beetje misselijk gevoel wat snel wegtrekt, borsten voelen wel anders soms pijnlijk maar niet hinderlijk. Wat wel een voordeel is nu ik zwanger ben is dat ik voor t eerst in 15 jaar weer in de ochtend wat kan eten voor ik ga werken zonder dat t er gelijk weer uit komt, voorheen kon ik voor 11u echt niet mn eten binnen houden.
  • Rapporteren
giz
6 dagen geleden
ik alleen zere tepels en einde van de dag opgeblazen gevoel of dat ik een ballon ingeslikt heb, vreselijk, maar of ik dat onder symptomen moet zien!!
  • Rapporteren
Acire
6 dagen geleden
Ik heb wel sinds maandag af en toe bruin/rood/roze met afvegen. Dat is ook super onzeker makend. Bedankt voor jullie berichtjes. Ik hoop gewoon dat we een goed plakkertje hebben en dat er niks aan de hand is.
  • Rapporteren
Colet
6 dagen geleden
Ik heb ook weinig te klagen. Ben alleen steeds super moe maar verder merk ik er niks van. Hoop dat alles goed is...
  • Rapporteren
MamaVanAB
6 dagen geleden
Ik had ook weinig klachten. Alleen wat pijnlijke borsten en moe. Sinds vandaag (5weken 5 dagen) ben ik misselijk s ochtends.
  • Rapporteren
Evelien_82
6 dagen geleden
Ik ook weinig symptomen. Soms pijnlijk borsten maar dat gaat precies op en af en voel me daar ook onzeker over. Totaal niet misselijk ook maar dat was ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet
  • Rapporteren
Roosje261
6 dagen geleden
Ik ben nu 8+1, heb eigenlijk ook geen klachten. Merk dat mn borsten al we voller worden en mn buik al wat meer opzet, trek in koffie is minder, maar verder geen klachten. Over 2 weken een echo, hoop dat ons wondertje gegroeid is sinds de echo bij 6 weken 🙏🏻
  • Rapporteren