8 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga in het begin wegwerp gebruiken en wil op advies van de kraamzorg uitwasbare nemen wanneer de borstvoeding gewoon goed gaat.

5 jaar geleden

Vorige zwangerschap heb ik uitwasbare gekocht. Die hielpen me wel goed bij een beetje lekkage, maar zodra ik heel erg ging lekken, konden ze me niet meer redden 🤔 ik heb ze nu beide in huis voor de zekerheid 🙂

5 jaar geleden

Voor m'n eerste had ik 1 doosje wegwerp zoogcompressen. Na twee jaar bv nog niet eens op de helft van het doosje. Dus ik denk dat het eraan ligt hoeveel je gaat lekken.

VRIEND

5 jaar geleden

Heb uitwasbare van mn zus. Weet niet welk merk. Zij vond ze fijner dan de wegwerp. Ook wel wegwerp (had ze ook nog over) voor als je buiten de deur bent is spat fijner om te vervangen :-)

5 jaar geleden

Ik heb ook uitwasbare gebruikt maar ze lekken door bij het toeschietreflex en als ze een beetje nat zijn van de melk gaan ze erg jeuken🙈 dus ik gebruik gewoon weer lekker wegwerp zoogcompressen. Die werken prima. En voelen droog als je een beetje gelekt heb.

5 jaar geleden

Ik heb siliconen (lilypads) gebruikt. Voor de eerste dagen (met stuwing enz) nog niet zo fijn maar daarna wel een half jaar gebruikt. Makkelijk schoon te maken en geen last van lekkages gehad!

5 jaar geleden

Ik heb veel gehad aan de reviews op nappys.nl! Daar heb je veld merken en klanten geven uitgebreide reviews. Ik heb zelf de wasbare van Petit Lulu gekocht, o.a. vanwege de goede reviews. Maar ik moet ze nog gaan gebruiken :).