23 Reacties

4 jaar geleden

Misschien heeft hij last van spruw ? Dit kan pijn doen bij een kleintje bij het drinken

4 jaar geleden

Kan een sprong zijn. Ons moppie is ook gruwelijk aan het rommelen met de flesvoeding.

4 jaar geleden

Reflux misschien? Iets langer rechtop houden tussendoor soms zit er nog een boer dwars. Komt er wel melk uit? Wij hebben ook wel is gehad dat er geen melk meer uitkwam🙈

4 jaar geleden

Laat hem tussendoor boeren en gebruik ook de dr. Brown fles anti-colic. Hij geeft niet terug maar heeft wel vaak de hik. Dat het speentje verstopt zit had ik ook al gelezen, check ik regelmatig!

4 jaar geleden

Hier ook. Na 10 minuten erg onrustig. Speentje hier vaak verstopt of boertje dwars

4 jaar geleden

Ons zoontje van 10 weken heeft dit al weken. Zijn nu sinds een week over op pepti voeding en er lijkt iets verbetering in te komen..

4 jaar geleden

Hier ook al weken heel frustrerend. We hebben de oplossing nog niet helaas dus ik lees mee..

4 jaar geleden

Hier was dat precies zo, rond de 8 weken. Met 9 weken overgegaan op speen 2 (dr brown smalle fles) en nu drinkt hij weer heel tevreden en ook weer zijn flessen leeg!

4 jaar geleden

Hier hetzelfde sinds week 8

4 jaar geleden

Hier doet mijn zoontje het ook weer sinds hij 10weken is. Het is even weg geweest maar nu is het helaas weer terug.

4 jaar geleden

Hier ook probleem hier waren het vermoedelijk krampjes, overstrekt je baby zich ook? Want dan zijn het vermoedelijk krampjes en kan een prematuren speen juist helpen... Je kan ook lactatie kundige of preverbale logepedist inschakelen. Geen witte tong? Dan is het idd spruw... Ze doet hier onrustig als er een boer dwars zit met haar armpjes. Is ook altijd huilen tijdens de voeding hier helaas, gelukkig geen krijsen meer.

4 jaar geleden

Hoi mijn zoontje van 12 weken had dit ook gisteren..en maar huilen en huilen achteraf bleken er een paar lelijke boertjes hem behoorlijk dwars te zitten. Dus mijn tip hou hem een poosje rechtop. Misschien zou het ook darmkrampjes kunnen zijn. Succes in iedergeval💪

4 jaar geleden

Maandag naar het cb, hopelijk kunnen zij me iets verder op weg helpen. 1 voeding gehad zonder gedoe, nu de laatste was weer een groot drama. Baal enorm want wil gwn mijn vrolijk ventje knuffelen en dat gaat niet nu ☹️

4 jaar geleden

Reactie op Shar1289

Maandag naar het cb, hopelijk kunnen zij me iets verder op weg helpen. 1 vo ...
En?

4 jaar geleden

Hoe is het gegaan op het cb? Hebben ze wat voor je kunnen betekenen? Mijn dochter doet dit ook geregeld, vreselijk! Onze logopedist zei, ze kan geen rust opbrengen om te drinken. Dit ziet ze vaak bij leergierige baby's 🙄🤯 Hoop dat ze het gauw afleerd!

4 jaar geleden

Reactie op Glam

Hoe is het gegaan op het cb? Hebben ze wat voor je kunnen betekenen? Mijn ...
Nou niet echt... hij krijgt nu al dagen maar 550 ml binnen met moeite, voor z’n gewicht zou 750ml moeten zijn. We zijn nu naar nutrilon pepti 1 overgestapt om uit te sluiten dat het koemelkallergie is. Maar de voedingen zijn vreselijk! Maak me ongerust dat ie zo weinig binnenkrijgt. Hij zit al onderin de curve. Verder nog wel vrolijk en alert.. Ik heb di weer een afspraak bij het cb om te kijken of er verbetering inzit. En krijgt jouw kindje wel genoeg binnen? Zou dat het zijn? Leergierig? Dit aapje wil wel alles zien en meekrijgen heb ik het idee 😅 wat kun je je ongerust maken zeg.. pff

4 jaar geleden

Reactie op Wennetje

En?
We gaan nutrilon pepti proberen om koemelkallergie uit te sluiten. Alleen lopen de voedingen nog steeds zo slecht!

4 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Hier doet mijn zoontje het ook weer sinds hij 10weken is. Het is even weg g ...
Vreselijk... krijgt jouw zoontje wel genoeg binnen? Ik zit steeds rond 500ml per dag terwijl dat 750 ‘normaal’ is voor z’n gewicht

4 jaar geleden

Reactie op Shar1289

Vreselijk... krijgt jouw zoontje wel genoeg binnen? Ik zit steeds rond 500m ...
Wat voor fles gebruik je, en hoe groeit je kleintje dan op minder?

4 jaar geleden

Reactie op Wennetje

Wat voor fles gebruik je, en hoe groeit je kleintje dan op minder?
Ik gebruik de dr. Brown flessen brede hals anti colic. In de lengte groeit ie goed maar in gewicht niet, hij zakt steeds verder in de curve